Søger et delestudie/lokale til producering/indspilning på Amager

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
R.Nielsen
Medlem
Indlæg: 1
Sted: Amager

Søger et delestudie/lokale til producering/indspilning på Amager

Indlæg af R.Nielsen »

Hej Allesammen. Jeg er lidt ny herinde, men jeg søger et lydstudie-fællesskab/kollektiv. Jeg må indrømme det har været hyggeligt at bo i et hjemmestudie indtil videre, men det begynder at vokse mig over hovedet og efter anskaffelsen af et trommesæt, er jeg blevet fast besluttet på at få det ud af min lejlighed.
Jeg forestiller mig et lokale, det behøver ikke at være noget fancy, men noget, hvor der er plads til mine tønder, som jeg ynder at spille på en gang i mellem (og indspille) og mine synths, klaver og studiesetup. Det er fint for mig, at have en fast ugedag, hvor jeg kan bruge lokalet - det kan fx være en deleordning, hvor man så deles om lejen, og mit udstyr derfor også andres udstyr - bare man passer på tingene - men det går jo begge veje.

Jeg bor på Amager, så det er oplagt søge noget i dette område. Er der nogen der søger den samme slags delelokale, eller som måske allerede har et kollektiv, men som søger endnu en lejer, må I hjertens gerne kontakte mig.

Mvh.,

:)

Rune

Nyt svar