hvem udlejer studierne på Gl Kongevej?

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
Lasso
Medlem
Indlæg: 1775
Sted: DK

hvem udlejer studierne på Gl Kongevej?

Indlæg af Lasso »

Nogen herinde, der ved det?

Default avatar
Marconi
Medlem
Indlæg: 31

Indlæg af Marconi »

Baghuset på gl kongevej er andel(erhverv) og koster ca. 800.000,- pr etage. stuen bliver lejet ud og jeg ved at 3 af lokalerne hører til Grapehouse som Rune Nissen står for. Ellers skal du hive fat i de individuelle ejere af etagerne og høre dig ad.

Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

Indlæg af deMib »

Jeg havde hele 4. sal i knap 10 år. Dengang var det bare almindelig leje :-)

Medlemsavatar
razd
Medlem
Indlæg: 104
Sted: København

Indlæg af razd »

Jeg har hørt at Grapehouse skulle have solgt sin andel fra med alt inventar...Køber skulle efter sigende have været mr Danfield. Jeg ved ikke om der er nogen herinde der kan af- eller bekræfte det.
- Rasmus

Medlemsavatar
Vagn Luv
Medlem
Indlæg: 627
Sted: Gentofte

Indlæg af Vagn Luv »

De har i hvert fald prøvet at komme af med det i lang tid. Mht. Danfield troede jeg dog at Freddy var fast forankret nede i ToneArt, men det kan selvfølgelig have ændret sig fornyeligt.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll to the bottom and click "I agree."

Medlemsavatar
vilddyr
Medlem
Indlæg: 1367
Sted: Kbh N

Indlæg af vilddyr »

Den er god nok. Det hele er andele, og grapehouse er solgt til Freddy og to andre gutter jeg ikke kender personligt :)

Nyt svar