STUDIE I 2400NV UDLEJES!

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
jbc
Medlem
Indlæg: 6

STUDIE I 2400NV UDLEJES!

Indlæg af jbc »

Jeg leder efter en tjekket studie makker som har lyst til at indgå i et inspirerende studie miljø i Nordvest.
Jeg laver hovedsageligt elektronisk musik og lokalet er pt. IKKE gearet til trommeslagere eller bands der øver med PA.
Til gengæld er det ideelt for producertypen der laver miks, vokal indspilninger, lyddesign el. lign.

Prisen er 2800 inkl. moms og du får mulighed for at få det 50% af tiden.
Jeg er der pt. mest om dagen men er klar på at forhandle om dette.
Lokalet er røgfrit, dejlig lyst og ca. 40 m2 stort og i prisen medfølger desuden:

- Et stort fællesareal med køkken og toilet som rengøres ugenligt.
- Gratis lynhurtigt internet & kaffe!
- En helt utrolig panorama udsigt ind over Københavns tage.
- El og varme.
- Adgang til en masse lækkert gear bl.a. en god samling analoge synths, klaver, würlitzer, mics og pre-amps.

Det er ledigt fra 1. maj MEN hvis man er hurtig kan det blive ledigt fra 1. april.
Smid en mail med noget info/cv på dig selv på talk@rump-recordings.dk eller ring på 60668657 hvis du vil høre mere eller aftale at komme forbi til et kig.

Kun seriøse henvendelser.
Senest rettet af jbc tirs 17. mar 2015 12:04, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
soduno
Medlem
Indlæg: 794
Sted: Denmark - Copenhagen

Indlæg af soduno »

Hey Jbc.
Jeg kunne godt være interesseret. Er der mulighed for at indspille trommer?
Har en del års erfaring med studiegear, så er på ingen måde grøn inden for det område :-)
VH Simon
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"

Medlemsavatar
FredNukes
Medlem
Indlæg: 109
Sted: København

Indlæg af FredNukes »

Har du fået lejet studiet ud? Ellers lyder det interessant. Og kan man medbringe eget gear, såsom computere, pre-amp og speakers?
Links til min musik er her: https://www.flowcode.com/page/frednukes

Default avatar
jbc
Medlem
Indlæg: 6

Indlæg af jbc »

Jeg søger på ny en tjekket studie-makker. Tjek ovennævnte beskrivelse.

Nyt svar