Delestudie udlejes på østerbro.

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
Eastwood
Medlem
Indlæg: 4

Delestudie udlejes på østerbro.

Indlæg af Eastwood »

Hej Peeps.
Jeg søger en lejer til mit studie på østerbro. Lokalet er ca. 16-20 km2 (fuldt møbleret) og ligger ved trianglen.
Studiet skal deles med mig og vi skal have det en uge ad gangen (du i ulige uger).
Det er ikke til bands/live instrumenter (guitar er ikke noget problem), men kan andvendes 24/7.
Jeg kører Logic 9 med et rme fireface 400, diverse plugins: waves, nexus2, sylenth1 m.m, neumann tlm 103 mikrofon, så der er mulighed for vokal/guitar indsplning.
Der er også en cdj 400 pult til dj brug.
Du skal kunne finde ud af dit shit og have respekt for grej 8-)
Er det noget for dig, så skriv. Billeder kan mailes!!
Pris 2000kr. om måneden.

Efter at der er et par stykker som har været intresseret, må jeg hellere tilføje at der ikke er plads til et setup mere(en synth/modul/preamp/comb er ok). Meningen er du bruger det Gear der er! Og ja, man kan godt bare komme med sin laptop og tilslutte den hvis man vil...det er kun et helt studie setup der ikke er plads til!! :)
One Love
Senest rettet af Eastwood man 17. feb 2014 12:31, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
AdamShelbaya
Medlem
Indlæg: 6

Indlæg af AdamShelbaya »

Hej One Love

har sendt dig en mail allerede igår! Glæder mig til at høre fra dig! :)

Medlemsavatar
soduno
Medlem
Indlæg: 794
Sted: Denmark - Copenhagen

Indlæg af soduno »

Kan man indspille trommer? :)
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"

Medlemsavatar
Eastwood
Medlem
Indlæg: 4

Indlæg af Eastwood »

soduno skrev:Kan man indspille trommer? :)
Det er ikke til bands/live instrumenter (guitar er ikke noget problem) står der i teksten!!!!
Du får 30 gæt :dollargrin:

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Det kunne da ellers godt være når lokalet nu er på størrelse med en mindre by ;)
Eastwood skrev:Lokalet er ca. 16-20 km2 (fuldt møbleret) og ligger ved trianglen.

Medlemsavatar
soduno
Medlem
Indlæg: 794
Sted: Denmark - Copenhagen

Indlæg af soduno »

Eastwood skrev:
soduno skrev:Kan man indspille trommer? :)
Det er ikke til bands/live instrumenter (guitar er ikke noget problem) står der i teksten!!!!
Du får 30 gæt :dollargrin:
DOOOOH! :dollargrin:
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"

Nyt svar