Studie omk. Bryggen/Amager/Indre Kbh søges. max 4500 kr

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
Inzider
Medlem
Indlæg: 1551
Sted: København S

Studie omk. Bryggen/Amager/Indre Kbh søges. max 4500 kr

Indlæg af Inzider »

Søger et studie i de nævnte områder eller noget i nærheden.

Er for nyligt flyttet til Sundbyvester, og har studie i Herlev, hvilket gør jeg sjældent kommer derud, desværre.

Derfor søges der er et studie hvor der er plads til et In The Box setup med et sæt Focal Twin + Sub6

Jeg tænker 15-20 kvm og der skal være el og varme inkluderet.

Det behøver som sådan ikke være et studiefællesskab. Bare man kan larme 24/7 og der er en fornuftig akustik.
Senest rettet af Inzider tirs 29. okt 2013 11:28, rettet i alt 1 gang.
Jay Adams Productions
Sound Design
Scoring
Music Production


Medlemsavatar
Inzider
Medlem
Indlæg: 1551
Sted: København S

Indlæg af Inzider »

Tak.

Vi søger dog noget til fri afbenyttelse da vi selv er 3 om det.
Udover det har vi eget udstyr også.
Jay Adams Productions
Sound Design
Scoring
Music Production

Medlemsavatar
Mortimor
Medlem
Indlæg: 88

Indlæg af Mortimor »

Jeg har et på vej til 46m2 til 4600 kr. inkl. alt, med adgang til aflukket 60m2 fællesområde med stort køkken, toilet og bad på B&W!
Morten:)

Ydermere har jeg et på vej til 3179 kt. på 17m2, men i det område kan der være bands der øver..

31601557

Medlemsavatar
Inzider
Medlem
Indlæg: 1551
Sted: København S

Indlæg af Inzider »

Mortimor skrev:Jeg har et på vej til 46m2 til 4600 kr. inkl. alt, med adgang til aflukket 60m2 fællesområde med stort køkken, toilet og bad på B&W!
Morten:)

Ydermere har jeg et på vej til 3179 kt. på 17m2, men i det område kan der være bands der øver..

31601557
B&W værftet?

Hvordan er transportmuligheder (offentligt) og hvad med sikkerheden?
Jay Adams Productions
Sound Design
Scoring
Music Production

Medlemsavatar
Mortimor
Medlem
Indlæg: 88

Indlæg af Mortimor »

Bus 40, Bus 9A, HTbåd fra Nyhavn osv... Man kan også cykle fra Chr. havns metro...
Mht. til sikkerhed har vi aldrig haft nogle indbrud. Der er hoveddøre med koder, som er rimelige shitty, dernæst er der en kæmpe jernpanserdør til studieområdet med kodelås, herefter er der Rukolås til studierne, så man skal igennem en del låse for at komme ind..

Morten :)

Nyt svar