Lokale ved søerne udlejes. F.eks. Til produktions studie

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Lokale ved søerne udlejes. F.eks. Til produktions studie

Indlæg af awp »

Lokale ved søerne på østerbro udlejes.

Det er mit eget gamle studierum som jeg hjælper med at give videre til en anden som kan få glæde af det,

Det er ikke et decideret studie. Dvs der er ikke lydisoleret og man må ikke larme sindsygt meget da der er beboelse i opgangen. Jeg har selv brugt det til produktion med hørebøffer og så mastret med mine monitors til sidst.

Lokalet ligger på Kroghsgade på Østerbro og koster som udgangspunkt 2.800,- pr mnd (kan muligvis forhandles)

Der er adgang til toilet og køkken.

Send en pm hvis det er noget for dig.

Awp
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase


Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

Tak for det ! :-)
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Default avatar
TheFunnyDude
Medlem
Indlæg: 4

Indlæg af TheFunnyDude »

er det eget toilet eller deles det i fælledskab?

Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

Lokalet ligger i et kælder butikslokale på tre værrelser. De to andre rum bruges til noget psykoterapi eller noget og toilettet er på gangen mellem de tre rum.

Der er stort set aldrig nogen i de andre rum - jeg er ihvertfald altid i mit studie alene... men man skal naturligvis være klar over at der kan være andre i lokalerne ved siden af - det er bare uhyre sjældent.

Anders
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2918
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Begrænser det ikke den kreative side, at man ikke kan sidde kl. l.o.r.t og spille / lave et mix? :)

Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

Det kan man sige... Altså jeg sidder der ofte til kl l.o.r.t. - Man skal bare ikke larme uhæmmet. Man kan sagtens lave musik alligevel dog ...
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2918
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

awp skrev:Det kan man sige... Altså jeg sidder der ofte til kl l.o.r.t. - Man skal bare ikke larme uhæmmet. Man kan sagtens lave musik alligevel dog ...
Så virker det bestemt ok som produktionslokale! Kan det evt lydisoleres og hvor mange m2 er der tale om? (..jeg står ikke og mangler et studie, men spørger af nysgerrighed).

Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

Det kan godt lydisoleres ja. Det skal man bare have lov til af udlejer (hvilket jeg formoder er en formalitet, så længe man fjerner lydisolering og maler osv når man flytter ud).

Faktisk vil det formodentlig være rimeligt nemt at lydisolere thi det jo er kælderlokale og dermed har massive vægge.

Lokalet er ca 8-10m2. Jeg har både bord med computer, monitors osv og stativer med synths og mixer plus sofa i rummet.

Jeg har lige smidt et billede af det med her i posten.
Billede

Billedet viser ca. halvdelen af rummet - der står en sofa til venstre for billedet.
Bemærk æble-maskinen :-)
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Nyt svar