1337 G33K - Datamining og lidt tækno.

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.

Hvad syntes du denne afstemning skal handle om?

Hvilken afstemning der er bedst at holde en afstemning om?
3
38%
Hvorfor man bør afholde en afstemning om at afholde en afstemning?
0
Ingen stemmer
Hvorfor man bør afholde en afstemning om at afholde en afstemning som omhandler hvorfor man afholder en afstemning?
2
25%
Hvordan man bør afholde en afstemning om at afholde en afstemning som omhandler hvorfor man afholder en afstemning?
3
38%

Afgivne stemmer: 8
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Aarhus C

Re: 1337 G33K - Datamining og lidt tækno.

Indlæg Skrevet: 22. nov 2016, 21:55

Skærmbillede 2016-11-22 kl. 21.52.56.png
Skærmbillede 2016-11-22 kl. 21.52.56.png (253.86 KiB) Vist 1744 gange

Istedet for at smide det i 909gag, tænkte jeg det lige kunne komme her ind. Jeg har flere gange arbejdet sammen med lars, og han er en super underholdende damp-agtig type.

Og hold nu kæft hvor er det bare typisk "E mann" med sådan en en "tit"el :lol:
"The weight of evidence for an extraordinary claim must be proportioned to its strangeness." - Simon Laplace
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Re: 1337 G33K - Dyresex

Indlæg Skrevet: 24. nov 2016, 22:00

Clickbait.

The brain is a highly complex, nonlinear, and parallel computer (information-processing system). It has the capability to organize its structural constituents, known as neurons, so as to perform certain computations (e.g., pattern recognition, perception, and motor con- trol) many times faster than the fastest digital computer in existence today.

Consider, for example, human vision, which is an information-processing task. It is the function of the visual system to provide a representation of the environment around us and, more important, to supply the information we need to interact with the environment. To be specific, the brain routinely accomplishes perceptual recognition tasks (e.g., rec- ognizing a familiar face embedded in an unfamiliar scene) in approximately 100–200 ms, whereas tasks of much lesser complexity take a great deal longer on a powerful computer.

Tag-mig-hårdt-i-røven-og-kald-mig-lone, det vildt!

Prøv lige og tag et sekund og overvej hvor sofistikeret et system der ligger bag det faktum, at du kan sidde og opfatte denne tekst.
"The weight of evidence for an extraordinary claim must be proportioned to its strangeness." - Simon Laplace
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 24. nov 2016, 22:55

Ja det er helt vildt.
Og så tænk over hvor meget der mangler, for at få lavet de her super-ultra-computere, der ikke eksisterer endnu, små nok til at kunne være i noget der minder om en menneskekrop.
Brugeravatar
Uncite
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Søvind

Indlæg Skrevet: 25. nov 2016, 06:53

Det er helt sindssygt. Og vi forstår stadig kun en promille af hvad der foregår.

Vi vil højest sandsynligt aldrig kunne emulere en menneske hjerne med nutidens computer systemer, men det er her kvante computere kommer ind i billedet.

I stedet for at kigge på data sekventielt (dog lynende hurtigt) som nutidens systemer gør, så kan kvante systemer kigge på alle bits på en gang, hvilket minder meget mere om den måde vi tror menneskets hjerne fungerer.

Der er dog flere og vildere teorier om hvordan vi i virkeligheden fungerer og opfatter verden, hvor hjernen basicly bare er en antenne og vores bevidsthed består af resonans mønstre som befinder sig i det som bliver kaldt mange forskellige ting af forskellige forskere: The field, the ether og der er endda nogen som kalder det The Matrix.

De taler dog alle om det samme, nemlig et net af energi som binder alle atomer sammen og som, når vi lærer at forstå det, vil give os et væld af nye bevidstheder.

Det er selvfølgelig alt sammen teorier, men er de rigtige vil de give forklaringen på alt det vi ikke forstår og accepterer og som vi ofte kalder paranormalt med vores nuværende begrænsede fatte evner.
Telepati, kollektiv bevidsthed og spøgelser kan alle forklares og forstås med kvante fysikken.

Jeg stopper mit ramble her, men vil lige anbefale "Feltet" af Lynne McTaggart hvis man har lyst til at blive mind-blown :)
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 27. nov 2016, 16:28

Uncite skrev:I stedet for at kigge på data sekventielt (dog lynende hurtigt) som nutidens systemer gør, så kan kvante systemer kigge på alle bits på en gang, hvilket minder meget mere om den måde vi tror menneskets hjerne fungerer.

Jeg er ikke sikker på jeg har forstået det helt 100%, for hvis du for eksempel tager en GPU (som har et højt antal kerner) så er det jo netop et godt eksempel på parallel processering.

Det er dog først i 2011 at Hogwild-proceduren kom til verden, så man kunne parallelisere træningen af neurale netværk ud på flere kerner..... Så det er noget der er forholdsvist nyt.

Vi kan nogle rimeligt vilde ting idag, og udviklingen går så hurtigt at det er svært at følge med :-P

Btw. Så forskes der faktisk i kvante computere her i Aarhus. Jeg må bare indrømme jeg har svært ved at forstå den type computere, og hvordan det vil have indflydelse på de beregninger vi kan lave i fremtiden(når vi har 1, 0 og begge dele på samme tid?!). For det handler vel lige så meget om at vi kan udvikle algoritmer som kan paralleliseres. Men igen - jeg taler i uvidenhed.

Men det der med kollektiv bevidsthed, den er jeg også overbevist om! :)
Brugeravatar
Uncite
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 27. nov 2016, 16:39

Jeg forstår det heller ikke, men forskellen er stadig at selvom du kører en milliard parallele CPU'er/GPU'er, så er læsningen af dine bits stadig sekventiel, omend du kan køre mange processer på samme tid.

En kvante computer, som jeg har forstået det, har ikke den begrænsning at den først skal regne en masse resultater ud parallelt og så derefter sammenligne. Den kan læse, regne, skrive og sammenligne på en gang, da den kan tilgå alle bits hele tiden, ligesom hjernens neuroner kan.

Correct me if a I am wrong.
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 27. nov 2016, 17:00

Uncite skrev:Jeg forstår det heller ikke, men forskellen er stadig at selvom du kører en milliard parallele CPU'er/GPU'er, så er læsningen af dine bits stadig sekventiel, omend du kan køre mange processer på samme tid.

En kvante computer, som jeg har forstået det, har ikke den begrænsning at den først skal regne en masse resultater ud parallelt og så derefter sammenligne. Den kan læse, regne, skrive og sammenligne på en gang, da den kan tilgå alle bits hele tiden, ligesom hjernens neuroner kan.

Correct me if a I am wrong.

Jamen husk det er en matematisk model vi kører inden under hjelmen, og hvis du skal lave et regnestykke, så er der ofte nogle ting du bare skal igennem før du kan nå til slut resultatet. Min pointe her er, at for at kunne gøre det du nævner, kan jeg kun forestille mig at det er muligt hvis man direkte ændrer proceduren....

Hvis for eksempel jeg skal finde ud af hvor mange penge jeg har til overs i slutningen af måneden, og jeg kender alle mine udgifter og indtægter. Så vil proceduren ofte være:
1) Lægge alle indtægter sammen (A)
2) Lægge alle udgifter sammen (B)
3) Trække udgifter fra indtægter (A - B)

Ovenstående eksempel er jo nok den hurtigste måde at løse det problem på. Men det er en sekventiel procedure, hvor ting er afhængige af hinanden. Hvis jeg får en kvantecomputer, så er jeg jo stadig bundet af at step 1 og 2 løses uafhængigt af hinanden før step3 kan udføres.
De kan måske beregnes parallelt, men step3 kan ikke udføres før 1 og 2 er færdige..

Så jeg tror at problemstillingen afhængiger lige så meget af at udvikle algoritmer (procedurer) som kan paralleliseres.
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Re: 1337 G33K of the week

Indlæg Skrevet: 27. nov 2016, 18:47

Jeg tror at ham gutten her, rammer problemstillingen lige på sømmet :-D

Så hvis P≠ NP, så vil quantum computing desværre ikke kunne hjælpe os alligevel :|

EDIT:
Problemet i slutningen kan iørvrigt løses via Simplex MILP 8-)
Brugeravatar
Uncite
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 28. nov 2016, 08:40

Du har ret. Set med nutidens løsninger, så vil det nok ikke løfte os videre.

Jeg forstår stadig ikke helt kvante computer konceptet, men jeg tænker at når de bliver en realitet, så vil vi også udvikle helt nye typer algoritmer som kan udføre opgaver vi slet ikke begriber i dag.

Forskellen er også at en kvante computer kan bygges på mange måder og af mange materialer, da den ikke er styret af impulser som vores nuværende, men fungere ved direkte at påvirke atomer.

Taget fra artikel på computerworld.dk:

Eksempelvis kan man få atomkernerne fra brintatomet og kulstofatomet i kloroform til at opføre sig som små kvantemekaniske stangmagneter i et magnetfelt, og hver af atomkernerne fungerer som qubits, der kan programmeres med radiobølger med særlige frekvenser. Da kernerne er koblet til hinanden, er der tale om et samlet kvantesystem, eller med andre ord en lille kvantecomputer med to qubits, som i alt kan have fire forskellige værdier - eventuelt samtidig.

http://www.computerworld.dk/art/1694/sa ... ter?page=5

Hvis man kan kommunikere direkte med computeren/processoren med radiobølger eller andre energier som kan påvirke atomer, så er vi jo væsentligt tættere på direkte integration med os selv eller andre energiformer :shock:

Men nej, jeg tror du har ret i at på de algoritme typer vi kender i dag, der er et parallelt cpu/gpu kerne system sikkert lige så hurtigt.

Spændende emne!
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 28. nov 2016, 20:07

Skærmbillede 2016-11-28 kl. 20.06.10.png
Skærmbillede 2016-11-28 kl. 20.06.10.png (21.07 KiB) Vist 1658 gange

Its f*cking happening 8-)
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 3. dec 2016, 22:34

Jeg er af en eller anden årsag allergisk overfor at lave Funktioner.. Nested loops og if statements har jeg ikke noget problem med. Men så snart jeg vil konvertere min kode om til en funktion, så går det galt fordi jeg tit mister overblikket :-D

Et eksempel er denne meget simple process, hvor jeg vil have en tabel med alle kunders gennemsnit, standardafvigelse, og totale købsum:

Skærmbillede 2016-12-03 kl. 22.27.11.png
Skærmbillede 2016-12-03 kl. 22.27.11.png (99.47 KiB) Vist 1631 gange

Inden det skulle pakkes ind som en funktion fungerede det perfekt, og det tog mig max 10 minutter før det virkede. Men så skulle det laves til en funktion så jeg kunne spare tid og genbruge på andre datasæt... Og bom, så går der bare helt kage i det, hvorfor det nok tog 45-60 minutter før den færdige funktion virkede efter hensigten :lol:

Det er forhåbentlig en ting man lærer med tiden. Hold da fest min hjerne har været på prøve de sidste par måneder, hvor jeg har udviklet back end'en på Epinions nye system til at opdage anormaliteter af forskellig slags.

Men kæft hvor er det også fedt at få noget fra hånden, og bygge noget op fra bunden. Det er safsuseme sjovt at programmere. Men samtidigt kan det være en pain in the ass når man har skrevet noget lidt for kompliceret kode, eller en lille fejl er skyld i at man skal debugge i flere timer.

Pt. PRØVER jeg på at blive helt færdig med mine opgaver på Epinion så jeg kan komme igang med min eksamen i Economic Psychology. Jeg tænkte faktisk det kunne være en idé at lave nogle indlæg om nogle af de ting jeg har læst i artiklerne til faget, her inde. Det er ganske spændende/deprimerende hvor irrationelle vi mennesker er :lol:
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 6. dec 2016, 17:16

Vejleder skrev:And take your time to prepare for EconPsych; the exam is not easy…

Chef skrev:Karakterer betyder ikke noget - når du har været her i 2 år, så er der alligevel ikke nogen der vil kigge på det.
Så det skal du ikke stresse over..

Men det sidste citat lyder lidt som en fælde, for hvis jeg ikke får > 10 i gennemsnit, så er der lukket for PhD i fremtiden. Men så har min arbejdsgiver heller ikke noget at være nervøs for :-P

Det er sku ikke nemt :roll:
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 6. dec 2016, 19:28

Mike-air skrev:Men så har min arbejdsgiver heller ikke noget at være nervøs for :-P

Haha, nej så er han jo heller ikke ligefrem upartisk.. :-D
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 6. dec 2016, 19:44

Christoffer I. N. skrev:
Mike-air skrev:Men så har min arbejdsgiver heller ikke noget at være nervøs for :-P

Haha, nej så er han jo heller ikke ligefrem upartisk.. :-D

Nej det er en mega biased kilde :-D
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 10. dec 2016, 20:49

Jeg har fundet et bibilotek (plotly) hvor jeg kan plotte mine ting i 3D, og kæft det er bare fedt.

Det giver også en mega god forståelse for data inden man eks. går igang med at lave maskinlæring på det:

Billede

Her er 58.000 forskellige kunder visualiseret på livstid, gns købssum og købsfrekvens.

I Januar er jeg blevet inviteret med ud til en kunde, for at tale om deres data, og i al hemmelighed prøver jeg så på at udvikle en algoritme der kan forudsige churn (kunden skifter brand) og forventede antal køb givet en bestemt historik. Man har lavet nogle særdeles fine modeller tilbage i 80'erne som senest er blevet opdateret i 2010, men ud fra mine egne undersøgelser har de performet rimelig skidt på real-world data.

Og derfor prøver jeg så her på at udvikle mit eget framework, indtil videre kan jeg nå ned på 30 dages fejl - altså i gennemsnittet gætter modellen forkert med 30 dage (antal transaktioner er lige på trapperne).

Skærmbillede 2016-12-10 kl. 21.52.37.png
Skærmbillede 2016-12-10 kl. 21.52.37.png (25.3 KiB) Vist 1556 gange

Hvis man ser på de fejl algoritmen laver (ovenfor), så ligger majoriteten heldigvist meget lavt, men der ligger dog få outliers hvor den gætter meget forkert, hvilket i et virkeligt scenarie vil koste kroner og ører. Så jeg sidder pt. og tweaker modellen hver gang jeg kan få lidt tid til overs så jeg kan få fejlen ned, og forhåbentligt sælge hele framework'et.

Det syntes jeg sku egentlig er meget sjovt.
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Re: 1337 G33K - TryCatch()

Indlæg Skrevet: 12. dec 2016, 16:58

Jeg har lavet et større framework som samler data ind fra facebook og kører nogle analyser på det. Og det har så virket i et par uger, og idag begynder det så at gøre vrøvl :-D

Jeg får fejl hvis nogle posts er private men alligevel dukker op på offentlige pages. Bum. Hammer irriterende, og 1 enkelt fejl og så ender dit for-loop. Hvis altså ikke du bruger en try catch function, som tvinger R til at køre loopet igennem selv om der er fejl, og så kan man ellers selv bygge sin egen logik ind, således at der sker forskellige ting hvis en fejl dukker op.

Billede

Idag har det været en lifesaver, fordi jeg kunne styre udenom en potentiel bug i facebook's api. Jeg ved godt det er noget af en påstand, men den fejl jeg får, er fordi en besked fra en privat bruger, delt af siden, kan requestes gennem api'en, for dernæst at blive denied.

Det giver en ro i krop og sjæl at sidde og se skidtet fortsætter selv om den ene error efter den anden dukker op :lol:
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Re: 1337 G33K - Endowment-effect

Indlæg Skrevet: 23. dec 2016, 17:20

hæhæ.

I forhold til Kahnemann's prospect theory, forsøger vi som mennesker at undgå tab, hvorfor flere studier også har konkluderet at en sælger altid vil forsøge at over-prissætte et gode, for at kompensere for det psykologiske tab personen oplever ved at skulle afhænde godet. Dette er også kendt som "the endowment-effect" eller "krejler-effekten".

Stik modsat, har man fundet ud af at sælgerens humør har en indflydelse; hvor 'sadness' har den modsatte effekt - her vil sælgeren sælge godet til underpris.

- Så hvis du har en ven, som har en synth du gerne vil ha fingrene i til en billig penge. Så skal du bare gøre ham ked af det, og overtale ham til at sælge lortet.

#Selvtak
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 27. dec 2016, 17:28

Sidder pt. og læser til min sidste skriftlige eksamen på los kandidatos, og faktisk nyder jeg det utroligt meget. Det er sku fedt at kunne trække 'eksamenskortet' så man ka få lidt fritid. Eller fritid ka man jo ikke ligefrem kalde det, men faktisk er "Economic psychology" utroligt spændende, så jeg hygger mig gevaldigt.

Det sidste halve år har jeg arbejdet fuldtid, forstået på den måde at jeg har arbejdet 4 dage i ugen, og haft forelæsning den sidste. Ikke desto mindre har jeg haft > 40 timer om ugen. Det betyder at jeg i nogle perioder har haft længere arbejdsdage end de fuldtidsansatte konsulenter (hvor jeg teknisk set er deltidsansat studentermedhjælper).

I bagklogskabens lys kunne man vel argumentere for at jeg bliver/er blevet udnyttet da jeg er billigere i drift end en færdiguddannet medarbejder. Men jeg syntes der er været god payoff i både monetær såvel som ikke-monetær form. For eksempel er jeg blevet meget fortrolig med R-sproget, plus jeg har været med til at udvikle nogle særdeles værdifulde systemer, som kan ryge på CV'et.

For mig handler det egentlig mest om hele tiden at lære - jeg dør hvis jeg kommer i en position hvor opgaverne er 'business as usual'. Og det tror jeg er noget jeg skal fokusere på frem over. Penge er irrelevant et eller andet sted; det handler mere for mig om at udvikle mine kognitive kompetencer. Ud fra min MBTI-type tyder det meget på at det er sådan jeg er wired rent mentalt.

Øv, sikke en masse tekst hva.
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Brøndby

Indlæg Skrevet: 27. dec 2016, 18:57

Mike-air skrev:
Øv, sikke en masse tekst hva.

Det er nu ikke så slemt. Og det bliver læst!
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Re: 1337 G33K - Nå.

Indlæg Skrevet: 30. dec 2016, 00:41

Hmm.. Kaggle har taget røven lidt på mig her på det sidste. Først bliver jeg fjernet fra leaderboardet, og dernæst flytter de deadline for MNIST konkurrencen (den med at genkende håndskrevne tal).

Nå, men det første viser sig at være fordi de har rolling leaderboards, hvor en submission bliver slettet når den er 2 måneder gammel, så nye deltagere har en chance for at være med. Det næste har de ikke skrevet noget om, men det betyder så at jeg har 7 ekstra dage til at lave min sidste submission.

Umiddelbart har jeg svært ved at hive mere signal ud end 99,257% præcision(estimeret). Det betyder pt. at jeg er røget op på 189, fra 81 i sidste måned.

Jeg havde lykkeligt glemt hvordan min model var strikket sammen, og efter at have kørt syntaxen igennem her til aften, er jeg noget forbavset over hvor nemt jeg har haft ved at lave noget så kompliceret. "Kort" fortalt er det 7 Convolutional Neural Networks som pt. tager et sted mellem 3-5 timer hver at træne, som herefter predicter training-sættet igen, hvorefter et MLP Neural Network indlærer deres predictions, og så selv predicter test-sættet, på baggrund af deres predictions på testsettet, som der så til sidst kan laves en submission på baggrund af.

Lige nu glæder jeg mig mest til at se min officielle score, og så at kunne offentliggøre min kernel, så andre kan få glæde af idéen, og/eller jeg kan få noget feedback fra de andre deltagere.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 30. dec 2016, 00:45

Det handler stadig om den jordbærkage, ik'? :-D
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 30. dec 2016, 00:55

Christoffer I. N. skrev:Det handler stadig om den jordbærkage, ik'? :-D

Oh, shit. Det havde jeg glemt :-P
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 1. jan 2017, 14:15

Kode: Vælg alt

nuletnulnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetetetnulnulet nuletetetnuletnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnuletnul etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetet nuletetnuletetetet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetet nuletetnuletnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetetnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetetnulnuletnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nuletetnuletnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetetnulnuletet nuletetetnuletetnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletetnul etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nulnuletnuletetetet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnulnuletet nuletetnulnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetetnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnuletetnulet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nuletetnuletnuletnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletetet nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetet etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetet nuletetetnulnuletnul nuletetetnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletnuletet nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnuletnuletnul nulnuletetetnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletnuletet nuletetetnulnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletetnulnuletet nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnuletetnulet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletetnul nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnulnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nulnuletnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletetnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulet nuletetnuletnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletetnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletnuletet nuletetetnulnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nuletnuletnulnuletet nuletetetnuletnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletet nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletetet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletetnulnul nuletetetnuletnulet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetetnuletetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletetnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nuletetnuletetnulnul nuletetetnuletnulet nuletetetnuletnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletetet nulnuletnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nuletetetnulnuletet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetetnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletet nuletetetnuletnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnulnulnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletetnulnulnulet nulnuletetnulnulnulnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nuletnulnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetnuletnuletet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetetetnulnulet nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletetnulnuletnul nulnuletetnulnulnulnul nulnuletetnulnulnulet nulnuletetnuletetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletetetet nuletetnuletetetnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletetnulnul nuletetetnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletetnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetetetnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnulnulnul nuletetnuletetetnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletetetetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletetnulnulnulet nulnuletetnulnulnulnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulet nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnulnuletetnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletnuletet nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulet nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletet nuletetetnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletnuletet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletetetnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletnuletetnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetet nuletetnulnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletetet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnuletetnulnul nuletetetetnulnulet nuletetetnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnuletnul etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletet nuletetetnuletnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletetetnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnuletetetet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnuletnuletet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnuletnul nuletetetnulnuletnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletetnul nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnuletnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nuletnuletnuletnulet nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnuletetetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetetnulnuletnul nuletetnuletetetet nulnuletetetnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetet nuletetnuletnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletetetet nuletetetnulnuletet nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetet nuletetnulnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletetetet nuletetnuletetetnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletetetet nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnuletetnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnuletnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletetnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetet nuletetnuletetetet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetetnuletnulnul nuletetetnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletnulet nulnuletnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetet nuletetnuletetnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetet nuletetnuletetetet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnuletnulnuletet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetet nuletetnuletetetet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletetetet nuletetnuletetetnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletetetet nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nuletnuletnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnuletnul nuletetetnuletnulnul nuletetetnulnuletnul nuletetetetnulnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulet nulnuletnuletnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetnul nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetnul nulnuletnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetetnuletetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletetnulnulnulnul nulnuletetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletnuletet nuletetetnulnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnulnulnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnuletnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnuletetnulnulnulet nulnuletetnulnulnulnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nulnulnulnuletetnulet nulnulnulnuletnuletnul nuletnulnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetet nuletetnuletnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnuletetnulet nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletetetet nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetnul nuletetnuletetetet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetetnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnulnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletnulnuletnuletnul nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetetetnulnulet nuletetnuletetetnul nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetnulnuletetet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletetetet nuletetnuletetetnul nuletetnuletetnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetetnuletnulnul nulnuletnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetetnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetetnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletetnul etetnulnulnulnuletet etnuletnulnuletetnul nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetnulnulnulnulet nuletetetnulnuletnul nuletetetnulnulnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletetetnul nuletetnuletnulnulet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetetnuletnulet nuletetnulnuletetnul nuletetnulnuletetnul nuletetnulnuletnulet nuletetnuletetetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnuletnulnul nuletetnulnuletnulet nuletetetnulnuletnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnulnuletet nuletetnuletnuletet nuletetetnuletnulet nuletetnuletetnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletetnul nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulnul nuletetnuletetetet nuletetetnuletetnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetetnuletnulnul nuletetnuletnulnulet nuletetnuletetnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnulnulnulnulet nuletetetnuletnulnul nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletnuletet nuletetnuletnulnulet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletetet nuletetnulnuletnulet nulnuletnulnulnulnulnul nuletetnuletetnulet nuletetnulnuletnulet nuletetnulnuletnulnul nulnuletnuletetetnul
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 4. jan 2017, 12:07

Tillykke med dagen Mike! :denmark:
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 4. jan 2017, 16:31

Christoffer I. N. skrev:Tillykke med dagen Mike! :denmark:

Tak Christoffer :-D

Tilbage til "Blogs"