Thomas Høgsteds blog

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Brugeravatar
garcia
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Hjallerup

Re: Thomas Høgsteds blog

Indlæg Skrevet: 22. jan 2018, 11:13

Neon har uploadet nyt på karrierekanonen: https://www.dr.dk/musik/karrierekanonen/artist/neon#0,1

De nye sange giver en meget god indikation på den lyd vi bevæger os imod. Album udgives op til sommer. Ny single 16.02.2018
Podcast på vej: Lev af din musik
Brugeravatar
garcia
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 28. jan 2018, 19:49

Går og smider lidt akustisk materiale op i hjemmestudiet, finder nyt bord, clouds osv. Det er faktisk lidt hyggeligt at gå og nørde med. Jeg har sat mig ned og noteret alt jeg føler jeg mangler og så går jeg i gang fra en ende af, med det vigtigste først und so weiter. Fra need to have til nice to have. Det tager lidt tid, fordi økonomien er lidt presset efter den meget sygdom. Men det motiverer mig så til at arbejde endnu mere :)
Brugeravatar
garcia
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 24. feb 2018, 12:21

Efter min meget sygdom i 2017 er jeg begyndt at tænke andre strategier i forhold til musik. For når man ingen stemme har, er det svært at skrive en sang, når man ingen energi har, er det svært at levere en ordentligt live performance/koncert. De færreste har lyst til at sidde i studiet med en producer, der måske smitter og hoster hele tiden. Så hvordan sikrer jeg mig, at jeg har indkomst fra musikken, i tilfælde af, at jeg skulle blive syg igen? Hvordan bruger jeg den viden jeg har opnået igennem de 20 år jeg har beskæftiget mig med musik, til at generere en indtægt, også selvom tingene skulle vende til noget negativt igen. Selvom jeg skifter livsstil til en der er langt sundere, og det er selvfølgelig en del af strategien, så kan man stadig rende ind i alle mulige former for sygdomsforløb. Det har jeg tænkt rigtig meget over, lagt nogle strategier for og dem deler jeg snart med jer :)

Tilbage til "Blogs"