Nå, så blev man færdig med værelserne for noget tid siden, blot for så at blive sat igang med at rive vægge ned til køkken, samt der skal laves nyt køkken! Gæt selv hvor tiden bliver af, når jeg endelig kan slappe nogenlunde af er det på jobbet, med ps3'eren. Nu har jeg investeret i et lille usb lydkort og så håber jeg på jeg kan komme lidt igang på mine nattevagter. Gejsten er der ihvertfald!
Ellers går det fint med ikke at spise ris,pasta, kartoffler og mælkeprodukter, forbavsende godt endda! Jeg har tabt mig en smule og kombineret og min kettlebell routine et par gange om ugen, syntes jeg egentlig jeg holder formen ved lige, dejligt.
Jeg har også lige investeret i Live igen, i håb om at bruge det i en slags combo med S1, det mangler stadig at blive testet men fik det brugt til 1500, havde egentlig tænkt mig at investere i NI Razor meeen ja, næste gang. Nu er Sugarbytes jo også snart aktuelle med ny synth så venter til der.
Hvad er der ellers sket.......? JO, jeg har investeret 500kr i en ordentlig arkade maskine med Mortal kombat 3 på, hell yeah! Boardet skal lige renses og så skal den shines op men daym, det blir fedt, når tiden kommer

til at kunne koble fra ved den med trætte ører! Jeg må poste billeder snart, studiet er blevet helt godt efter vandskaden. Nuvel, lille update herfra! NÅ JA, fik købt billet til Skrillex 5maj, håber ikke det holder stik med lyden i Forum men hva faen! Glæder mig