Mortens blog

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Re: En blog om at holde styr på sig selv.

Indlæg af Morten B »

Aaaaaarghhhh.... %@#$¢¥÷;§^>.... Must resist pressing the buy button..... Ooooh, the pain, the pain...

Billede

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Billede

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:dollargrin:

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

AvS skrev:Billede
You have convinced me with your valid arguments :thumbup:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Hypnotoad slår aldrig fejl. :twisted:

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

me.jpg
me.jpg (253.05 KiB) Vist 1986 gange
Så er garderoben klar til de kommende par live performances :twisted:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:-D

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

500.jpg
500.jpg (25.01 KiB) Vist 1928 gange
Yiaaayyy, så nåede jeg 500 følgere på instagram. Ikke noget specielt imponerende tal, men alligevel en milepæl for mig.

Jeg har helt bevidst kun satset på reelle følgere, dem som oprigtigt er interesserede i mit indhold, så det kan repræsentere en egentlig værdi for mig. Derfor er tallet heller ikke helt dumt, da der faktisk er en del pladeselskaber, bookere og andre branche relaterede folk imellem, hvilket jeg håber at kunne bruge til noget når jeg er klar til det. Men det er sgu hårdt arbejde, man skal levere hver gang, ellers hopper folk fra :-D

On another note: Er i fuld sving med at færdiggøre det liveset jeg skal spille på lørdag (den 8.). Jeg tror jeg er ved at være tilfreds med grundmaterialet, så nu står den mest bare på øvning de næste par dage. Er ved at være rigtig godt inde under huden på æ Analog Rytm og kan nu bevæge mig ret flydende rundt uden for meget tankevirksomhed. Er også landet på et par gode patches på modularen som er nemme at omprogrammere i en live situation.
Så mangler jeg bare lige at livestock electronics frigiver deres sequencer, så jeg kan få Beatstep Pro ud (Selvom jeg er rigtig glad for den) og Analog Rytm ind i kassen, så det hele bliver et samlet system/instrument.
:banan: :jam:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Synes at 500 følgere på instagram er rigtigt pænt! Også taget i betragning af at det er ægte følgere, som du siger. Der er ellers en underlig tendens til at udveksle følgere; "følg mig og jeg følger dig", men man kan som regel se på forholdet imellem følgere og hvor mange man selv følger hvilken slags følgere man har.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

AvS skrev:Synes at 500 følgere på instagram er rigtigt pænt! Også taget i betragning af at det er ægte følgere, som du siger. Der er ellers en underlig tendens til at udveksle følgere; "følg mig og jeg følger dig", men man kan som regel se på forholdet imellem følgere og hvor mange man selv følger hvilken slags følgere man har.
Ja, jeg forstår det ikke rigtig. Tomme kalorier.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Der er noget over formatet. Måske man skal til at lave numre, der højst varer 1 minut. :idea:

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

SustainerPlayer skrev:Der er noget over formatet. Måske man skal til at lave numre, der højst varer 1 minut. :idea:
Jeg er i hvert fald hooked :-D

Og ja, der er noget over videoer af et minuts varighed, det er overskueligt for både brugeren og kunstneren. Og så fungerer hashtag systemet rigtig godt på instagram, det er der man kan hente følgere.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Så er der to timer til første solo liveshow.

Nerverne er begyndt at melde sig, men tror det bliver godt :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Krydser fingrer for en god spiller! :)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Christoffer I. N. skrev:Krydser fingrer for en god spiller! :)
Thx :peace: :)

Det gik sgu godt, var lidt shaky i de første to numre, men så landede jeg godt i det og kunne også selv nyde resten af settet. Dansegulvet var fyldt, også da jeg rykkede over i det lidt mere hardcore techno, så det var fedt.

Det bedste var at der var en del som kom hen til mig bagefter og havde opdaget at det ikke bare var et dj set, men live. Det var det jeg var ret usikker på om jeg kunne formidle, så helt klart et plus der :-D

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt! :)
Er det blevet optaget?

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Ja, jeg har dog ikke filerne selv. Ellers følg med på min instagram, der kommer lidt videoer op i løbet af ugen :)

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Good vibes i de videoer. Ville godt have været der. Kommer hele mixet op en dag?

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Nej, der skete en fejl med output fra FOH, så vi fik kun optaget rummet og der er for meget publikums støj til at det er fedt :? :cry:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Arh trist.. :/ Jeg må lige glo dine instagram videoer. :)

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Noooo! :( Der hviler vidst en forbandelse over vores optagelser af live sets. Mine 3 live sets er heller ikke blevet optaget pga. diverse fejl. :/

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Er vild med din Instagram, Morten! Kom til at tænke på, om du skulle eksperimentere med et seamless loop, så man kan høre videoen i en uendelighed?
skriver noder

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

bryla skrev:Er vild med din Instagram, Morten! Kom til at tænke på, om du skulle eksperimentere med et seamless loop, så man kan høre videoen i en uendelighed?
Fedt, tak :peace: :thumbup: Det er jeg glad for :)

Ja, har eksperimenteret med det, men jeg synes ikke rigtig jeg kan regne ud hvordan jeg gør, det er som om der altid kommer et par frames til sidst som hoster eller stopper. Har ellers set andre som laver seamless loops.

Must investigate further :!:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Gogo Morten og I andre modular-brugere herinde:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Iøvrigt en super lækker én du har lagt på instagram med little alterboy og den nye slate verb. :)

Nyt svar