Mortens blog

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Re: En blog om at holde styr på sig selv.

Indlæg af Morten B »

Christoffer I. N. skrev:Iøvrigt en super lækker én du har lagt på instagram med little alterboy og den nye slate verb. :)
Jo tak, den er jo kraftigt inspireret af de ting du har gang i for tiden, som du muligvis har fanget :)

Verbsuit er forresten ret lækker, kan godt lide begrænsede valg og interfacet er godt skruet sammen. IR samlingen er solid og lyder ikke statisk på samme måde som klassiske IR samplinger gør.
Nåe ja, og eq sektionen lyder læx.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg ved ikke om jeg fangede, at det var inspireret af mit, men det gør mig meget glad at vide, at jeg inspirerer andre!

Vidste slet ikke det var en IR verb, har ikke kigget ordentligt på den. Abbonnerer du på Slates komplette pakke?

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Jo, det er liquidsonics som står for algoritmen, og det er vidst noget med der kører flere parallele IR samples som den på en eller anden måde varierer imellem.

Og ja, jeg abonnerer på komplet pakken (den nye til 15$) og jeg er glad for det.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Øresten - What? Ja, heller ikke hørt om det før, men det er åbenbart en lille kalkaflejring som sætter sig på balancenerven og som giver svimmelhed og nu sidder der muligvis en på min nerve :?
Jeg har nemlig oplevet svimmelhed de sidste par dage, meget om natten når jeg vågner og hele rummet drejer rundt. Pænt irriterende og uvant for en gammel gymnast som ellers har solid balance. Nå, men det går som regel over af sig selv og ellers kan man træne det væk. Har dog ikke været ved ørelæge endnu for at få påvist at det betop er øresten, men symptomerne passer.'

On another note: Fremtiden! Ja, hvad skal der egentlig foregå i mit liv? Lige nu er jeg pænt spændt op, da jeg har et liveshow den 19. at forberede mig til og et huskøb som nu endelig er i fuld gang. At min kollegas kone lige valgte at føde en måned for tidligt har ikke ligefrem hjulpet på den tid jeg har til rådighed, så jeg var faktisk bange for at svimmelheden var et symptom på stress, men det er jeg nu ret sikker på det ikke er.
Jeg savner dog lidt at have luft til at lege nogle timer og slippe fokus fra alle de opgaver der ligger, men på den anden side er det jo også fedt at have noget at tage sig til.

Jeg går og nurser min Instagram for tiden og synes egentlig det giver meget god pote. Det har endda sat nogle tanker i gang om muligvis at starte med at vlogge. Er selv begyndt at følge et par vloggere og synes formatet er interessant. Spørgsmålet er om det er tiden værd og om jeg kan producere noget materiale, som er interessant nok til at få et højt nok følger antal til at give nogle muligheder. Ja, er blevet mere business minded på mine gamle dage, nu vil jeg have lidt valuta for min tid.
Oprindeligt tænkte jeg at jeg skulle ud og investere i nyt kamera, evt. et gopro, en gimbal og alt muligt gøgl, men det giver jo ikke mening. Vlogging skal være umiddelbar og materialet i fokus, så jeg tror jeg kommer lige så langt med bare at bruge min telefon i starten. Det er egentlig ret imponerende hvor høj kvaitet sådan en lille fætter kan smide ud. Mit problem er så lyden. Hvis jeg skal vlogge gider jeg ikke optage lyd separat og så synce bagefter, det kommer til at tage dobbelt så lang tid i post og ville muligvis gøre at jeg mister lysten til det. Det skal være nemt og ligetil, både for seerne og for mig selv, sådan tror jeg der kommer det mest interessante materiale ud.
Jeg skal lige have lavet nogle tests, men jeg tror at lyden på telefonen er acceptabel, specielt når jeg sidder i studiet.

En anden hurdle er: Kan jeg overskue at høre mig selv på engelsk? :-P
Jeg vil ikke bruge al den tid på at vlogge på dansk. Markedet er alt for lille og alle danskere kan alligevel tale engelsk. Jeg synes mit engelsk er på et tilpas højt niveau til at bruge det i den sammenhæng, men udtalen er jeg mere usikker på. Jeg tror dog ikke det er noget nogen reelt set tænker over, hvis indholdet er interessant.

Og til sidst: Hvad skulle vloggen indeholde, og hvor tit skal man smide noget op før folk holder interessen ved lige?
Min tanke er at en ugentlig vlog ville passe godt med mit normale arbejdsskema. Der skal nok lidt administration til, for det smarteste må være at smide den ud en fast ugedag, f.eks. onsdag.
Indholdet bliver musik baseret, med udgangspunkt i mit live setup. Det er i hvert fald tanken i starten, men der bliver nok også nødt til at være et personligt element hvis jeg vil holde folk til. Dem jeg selv følger deler i hvert fald meget ud af sig selv og jeg er ikke i tvivl om det ville være den mest solide vej at gå, at lave sig selv til et brand.

Jeg har tænkt lidt på at den overordnede struktur kunne se sådan ud:

1. Lidt personligt som intro, det kan være om alt muligt som lige rører mig. Tanker om samfundet, livet osv.
2. Ind i studiet og snakke om noget teknisk eller musik relateret.
Det kunne være: Lave et nummer på live setuppet, hvor jeg først gennemgår hvilke moduler jeg bruger og hvordan jeg har programmeret
trommemaskinen, for derefter at spille et lille minuts tid.
3. Et personligt lag mere.
4. Aflsutte med hele nummeret, sådan at folk kan skippe det hvis de mest er interesserede i den første del.

På den lange bane kunne det så være fedt at være så tjekket at de uger hvor jeg gør det på den måde, der laver jeg et helt nummer, får det udgivet på diverse platforme (evt. på Orfium, har holdt lidt øje med den platform), sådan at det ligger klar til aflytning og salg når vloggen kommer op. Altså, skabe en "helheds oplevelse" (I mangel af bedre beskrivelse).

Går og tygger lidt videre på den, men kom endelig med inputs og kritik :peace: :thumbup:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

God bedring med ørerne, og så synes jeg da det video-sjov lyder som en god idé. :)

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Øresten er noget møg! En af mine gode venner havde øresten for ikke så lang tid siden og det var meget voldsomt. Dine symptomer lyder som hans, men mildere. Men skynd dig at få det bekræftet hos lægen.

Mht. vlog så er jeg klart på. Tænker at folk generelt elsker grej og produktions tips og inspiration, så snak om det. Du kunne evt. lave nogle beats from scratch ala. fact magazines against the clock, hvor du f.eks. sætter en grænse på 5 min hvor du bygger noget op, uden at vide hvad det ender med. Men eller er det altid spændende har høre hvordan takler en livesituation.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

AvS skrev:Øresten er noget møg! En af mine gode venner havde øresten for ikke så lang tid siden og det var meget voldsomt. Dine symptomer lyder som hans, men mildere. Men skynd dig at få det bekræftet hos lægen.

Mht. vlog så er jeg klart på. Tænker at folk generelt elsker grej og produktions tips og inspiration, så snak om det. Du kunne evt. lave nogle beats from scratch ala. fact magazines against the clock, hvor du f.eks. sætter en grænse på 5 min hvor du bygger noget op, uden at vide hvad det ender med. Men eller er det altid spændende har høre hvordan takler en livesituation.
Christoffer I. N. skrev:God bedring med ørerne, og så synes jeg da det video-sjov lyder som en god idé. :)
Tak :please: Det går heldigvis allerede bedre med balancen igen. Fandt nogle balance øvelser på nettet som skulle kunne afhjælpe problemet og det har virket. Er selvfølgelig stadig ikke helt sikker på at det er øresten, men det virker klart til at være sandsynligt.

@AvS: Ja, god ide med nogle against the clock-agtige 5 minutters sessions. Jeg tænker at jeg skal holde mig under 6-7 minutter pr. vlog +eventuelt nummer til sidst hvis jeg vælger at gøre det.

Og ja, så vil der selvfølgelig blive en masse tale om hvordan jeg arbejder med mit setup, også en hel del om hvad der ikke virker og hvor jeg tester nye tilgange af osv.

Hmmm, jeg bliver mere og mere tændt af ideen, men har ikke besluttet mig 100% endnu om jeg går i gang med det, men det kunne være fedt at få kørt lidt op og også en god anledning til evt. at få besøgt nogle andre musikere rundt om i landet.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Så, nu har jeg sgu investeret i lidt lys til video produktion. Godt nok amatør versionen, men det er da en start.

Har købt to af dem her:

De er fede fordi de har en CRI værdi på 95 (Høj farvegengivelse), er billige og meget nemme at have med at gøre. De kører på NP-F batterier, som er billige og let tilgængelige, så dem har jeg også købt to af med 4400ma, det burde holde små to timer på fuld power, så rigeligt til at producere en vlog hen over en uge regner jeg med.

Har tænkt mig bare at filme med mobilen i starten, da den laver gode billeder hvis der er nok lys, men vil opgradere mit kamera til et Canon EOS 750d hvis det viser sig at kunne betale sig.

Har også bestilt en Røde SmartLav+ som er lidt et sats, men vil gerne have så god lyd som muligt på speak, samtidig med det er så nemt og så hurtigt som muligt i post, så det var den bedste løsning jeg lige kunne finde. Er spændt på om det holder.

Ja, der er vist ingen vej udenom. Nu mangler jeg bare lidt tid til at sætte det i værk :peace:

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Havde lige en sjælden portion fritid i dag, så jeg besluttede for at lege Vlogger. Har modtaget det meste af mit Vlogging kit, mangler bare batterier til lamperne, men de er ikke så vigtige.
Har fået testet Lavalier+ mikrofonen fra Røde lidt og er egentlig godt tilfreds, skal bare lige have fundet den rigtige position, men det er fedt at kunne plugge direkte i telefonen så det er hurtigt at redigere.

Det er dog meget tydeligt at jeg nok lige skal øve mig lidt. Havde egentlig besluttet at jeg ville lave Vloggen på engelsk, men det skal jeg lige overveje, da jeg kan mærke det skaber en barriere når jeg skal tænke mere over hvad jeg siger. På den anden side ville Vloggen blive for smal på dansk, så jeg må nok bare øve mig lidt foran spejlet.
Jeg skal også lære at smile, det er jo ikke nødvendigt når man bare selv sidder i studiet og nørder :-D

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Uncite skrev:Havde lige en sjælden portion fritid i dag, så jeg besluttede for at lege Vlogger. Har modtaget det meste af mit Vlogging kit, mangler bare batterier til lamperne, men de er ikke så vigtige.
Har fået testet Lavalier+ mikrofonen fra Røde lidt og er egentlig godt tilfreds, skal bare lige have fundet den rigtige position, men det er fedt at kunne plugge direkte i telefonen så det er hurtigt at redigere.

Det er dog meget tydeligt at jeg nok lige skal øve mig lidt. Havde egentlig besluttet at jeg ville lave Vloggen på engelsk, men det skal jeg lige overveje, da jeg kan mærke det skaber en barriere når jeg skal tænke mere over hvad jeg siger. På den anden side ville Vloggen blive for smal på dansk, så jeg må nok bare øve mig lidt foran spejlet.
Jeg skal også lære at smile, det er jo ikke nødvendigt når man bare selv sidder i studiet og nørder :-D
Fedt! De første par gange vil du nok lave fejl og gøre dig nogle erfaringer heraf, kommunikations/formidlingsmæssigt.. Men man lærer vanvittigt meget af at se sig selv præsentere/instruere i et eller andet.. Det er faktisk en del af undervisning i instruktørvirke i forsvaret, at man skal se sig selv på video og forbedre sig ud fra det..

Men når du er mest hjemmevandt i dansk, hvorfor så ikke bruge det som en sandbox til at udvikle konceptet, og dernæst fortsætte på engelsk? :) Og måske starte med kun at henvende dig til folk her på lydmaskinen, imens du udvikler konceptet?

Jeg tænker bare... Lydmaskinen er et unikt community hvor du ikke rigtigt kan tabe noget- kun vinde.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Mike-air skrev:Fedt! De første par gange vil du nok lave fejl og gøre dig nogle erfaringer heraf, kommunikations/formidlingsmæssigt.. Men man lærer vanvittigt meget af at se sig selv præsentere/instruere i et eller andet.. Det er faktisk en del af undervisning i instruktørvirke i forsvaret, at man skal se sig selv på video og forbedre sig ud fra det..

Men når du er mest hjemmevandt i dansk, hvorfor så ikke bruge det som en sandbox til at udvikle konceptet, og dernæst fortsætte på engelsk? :) Og måske starte med kun at henvende dig til folk her på lydmaskinen, imens du udvikler konceptet?

Jeg tænker bare... Lydmaskinen er et unikt community hvor du ikke rigtigt kan tabe noget- kun vinde.
Yes, gode pointer. Mange uddannelser, f.eks. coaching og psykologi opfordrer til at man optager sig selv for at få et indblik i hvordan man fremstår, så det er helt klart noget jeg skal gøre.

Jeg er nu ikke bange for at tabe noget, så det der med at prøve det af først er jeg ikke fan af i dette tilfælde. Hvad der dog er vigtigt er at jeg skal synes det er sjovt og givende for mig personligt, og jeg har ikke tænkt mig at gå online med det før jeg føler jeg har noget at komme med som jeg selv gider at se på. Det tager nok en hel del øvelse, selvom jeg inde i mit hoved føler at jeg har greb om teknikken nu, men sådan er virkeligheden bare ikke :dollargrin:

Jeg tror dog generelt det ville være sundt for mig at lære lidt præsentations teknik, da jeg godt kan virke indadvendt og det kunne jeg godt tænke mig at arbejde med.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Uncite skrev:
Mike-air skrev:Fedt! De første par gange vil du nok lave fejl og gøre dig nogle erfaringer heraf, kommunikations/formidlingsmæssigt.. Men man lærer vanvittigt meget af at se sig selv præsentere/instruere i et eller andet.. Det er faktisk en del af undervisning i instruktørvirke i forsvaret, at man skal se sig selv på video og forbedre sig ud fra det..

Men når du er mest hjemmevandt i dansk, hvorfor så ikke bruge det som en sandbox til at udvikle konceptet, og dernæst fortsætte på engelsk? :) Og måske starte med kun at henvende dig til folk her på lydmaskinen, imens du udvikler konceptet?

Jeg tænker bare... Lydmaskinen er et unikt community hvor du ikke rigtigt kan tabe noget- kun vinde.
Yes, gode pointer. Mange uddannelser, f.eks. coaching og psykologi opfordrer til at man optager sig selv for at få et indblik i hvordan man fremstår, så det er helt klart noget jeg skal gøre.

Jeg er nu ikke bange for at tabe noget, så det der med at prøve det af først er jeg ikke fan af i dette tilfælde. Hvad der dog er vigtigt er at jeg skal synes det er sjovt og givende for mig personligt, og jeg har ikke tænkt mig at gå online med det før jeg føler jeg har noget at komme med som jeg selv gider at se på. Det tager nok en hel del øvelse, selvom jeg inde i mit hoved føler at jeg har greb om teknikken nu, men sådan er virkeligheden bare ikke :dollargrin:

Jeg tror dog generelt det ville være sundt for mig at lære lidt præsentations teknik, da jeg godt kan virke indadvendt og det kunne jeg godt tænke mig at arbejde med.
Jeg sidder og skriver opgave om finansiel risiko lige pt. så det er nok derfor fokus kom på tabe vs. vinde :-D

Men kewl, glæder mig til at følge med!

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Bliver spændende at følge med i. Mht. sprog så skal det klart være engelsk tænker jeg, selvom jeg har det på samme måde. Er selv god til engelsk men kan alligevel godt mærke at jeg ikke kan snakke og tænke ligeså frit som på dansk, men det er jo noget du vil blive bedre til når du øver.

ps: Hvad sker det med overskrifterne og dyr? :-P

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Mike-air skrev:Jeg sidder og skriver opgave om finansiel risiko lige pt. så det er nok derfor fokus kom på tabe vs. vinde :-D

Men kewl, glæder mig til at følge med!
Ja, men det er jo heller ikke helt dumt at tænke på den måde.
AvS skrev:Bliver spændende at følge med i. Mht. sprog så skal det klart være engelsk tænker jeg, selvom jeg har det på samme måde. Er selv god til engelsk men kan alligevel godt mærke at jeg ikke kan snakke og tænke ligeså frit som på dansk, men det er jo noget du vil blive bedre til når du øver.

ps: Hvad sker det med overskrifterne og dyr? :-P
Er også selv ret god til engelsk, men taler det meget sjældent, så det er mest der jeg er rusten.

Og mht. overskrifterne, så tror jeg Mike har glemt at han ikke kan tåle at ryge ganja.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Nu hvor weirdness kom på banen, så er det faktisk lidt weird, men..

Jeg har det modsat Andreas - jeg tænker oftest på engelsk, fordi en stor del af de ting jeg putter ind i hovedet er på engelsk. Hvis jeg tager et kig på min whiteboard tavle, så er 95% af det der står, skrevet på engelsk. Og hvis jeg står med et problem hvor alternative løsninger skal vurderes, så er min interne dialog også på engelsk. Jep, det er f*cking weird, men den er go nok. Faktisk har jeg det problem at jeg nogle gange har svært ved at forklare ting på dansk, fordi jeg ikke kender de danske termer.

Mht. Dyr, så ved jeg ikke hvad i snakker om. Er der mere narko?

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Mike-air skrev:Jeg har det modsat Andreas - jeg tænker oftest på engelsk...
Har det til dels på samme måde. Jeg navngiver altid mine filer på engelsk. Alle mine notater er på engelsk. Jeg tænker også tit på engelsk, eller tysk for den sags skyld (Kan dog ikke helt overskue at vlogge på tysk, selvom det er et stort marked :-D ).

Tror også en del af det er at vænne sig til at kigge på sig selv og høre sin egen stemme. Det er bare underligt surrealistisk :luny:

Og tak til postmand per for lige at komme forbi med batterier til mine nye lamper. Blev selvfølgelig lige nødt til at smide alt og optage en prøve video. Har taget et still fra den her, straight fra telefonen:
vid_still.jpg
vid_still.jpg (172.93 KiB) Vist 2261 gange
Er sgu ret tilfreds med det, utroligt hvad lys kan gøre. Er i hvert fald super tilfreds med hvad jeg har fået for en god tusse. Tror jeg har nok i dem i lang tid fremover, men vil gerne have opgraderet mit kamera, selvom det ikke er vigtigt. Ville være fuldt ud tilfreds med at bruge det her setup i et stykke tid.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jajajaja! Pisse godt :thumbup:

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

En lille tanke mere om vlogging:

Måske jeg skulle indføre micro vlogging? Altså, lave en eller to fulde vlogs om måneden, men så fylde på med nogle mindre på 1-2 minutter som kunne falde lidt sporadisk.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Uncite skrev:En lille tanke mere om vlogging:

Måske jeg skulle indføre micro vlogging? Altså, lave en eller to fulde vlogs om måneden, men så fylde på med nogle mindre på 1-2 minutter som kunne falde lidt sporadisk.
Og nu kommer risiko perspektivet igen;

Det ville formentlig være en god ide i forhold til at minimere din dropout rate, da folk gerne lukker ned for en video hvis der ikke er et bestemt flow/hastighed. Og hvis det motiverer dig mere, så er det jo win-win.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Ja, det er jo lige det. Jeg tror selv jeg vil synes at små bidder på 1-2 minutter er ret fedt og brugbart, da jeg godt kan finde på at skippe lidt i vlogs over 10 minutter.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Så er det på lørdag jeg skal ud med "The beast" (Føler efterhånden mit live rig er blevet til ét instrument, så det må vel ha' et navn) og spille for anden gang.

Først i dag føler jeg at jeg er ved at være klar til rigtig at øve. Det er et klart billed på hvordan hele mit liv har været skruet sammen. Jeg skrev altid stile i sidste øjeblik, ofte lige afslutte om morgenen inden aflevering. Aldrig lave lektier medmindre det var strengt nødvendigt osv. osv.

Jeg er typen der absolut har brug for en deadline, ellers så når jeg aldrig nogen vegne. Det er ikke fordi jeg er doven, tvært imod. Min hjerne er bare hele tiden åben for nye ting, så hvis jeg ikke bliver tvunget til at vælge en vej, så har jeg 80 projekter kørende på samme tid og det er ikke særlig produktivt, selvom det som regel er det jeg finder mest spændende, at lære og udforske nyt.

Nå, men mit set bliver sgu fedt alligevel. Jeg havde lige krise i et par uger fordi jeg synes nogle af numrene var lidt for slappe i mellemkødet, men nu sidder det hele som det skal (Mere eller mindre). Så er der bare tilbage at bruge dagen i morgen til at få en solid føling med det hele :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Krydser fingrer for en god spiller til dig og VJ! :)

Jeg har det også selv bedst med deadlines, eller nærmere, at andre forventer noget fra mig. Deadlines jeg selv sætter "ignorerer" min hjerne bare. Det irriterer mig, at min motivation ikke er ligeså stor, når det bare er for mig selv.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Christoffer I. N. skrev:Jeg har det også selv bedst med deadlines, eller nærmere, at andre forventer noget fra mig. Deadlines jeg selv sætter "ignorerer" min hjerne bare. Det irriterer mig, at min motivation ikke er ligeså stor, når det bare er for mig selv.
Ha ha, ja, det passer vist også ret godt på mig det der :oops:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Uncite skrev:Først i dag føler jeg at jeg er ved at være klar til rigtig at øve. Det er et klart billed på hvordan hele mit liv har været skruet sammen. Jeg skrev altid stile i sidste øjeblik, ofte lige afslutte om morgenen inden aflevering. Aldrig lave lektier medmindre det var strengt nødvendigt osv. osv.

Jeg er typen der absolut har brug for en deadline, ellers så når jeg aldrig nogen vegne. Det er ikke fordi jeg er doven, tvært imod. Min hjerne er bare hele tiden åben for nye ting, så hvis jeg ikke bliver tvunget til at vælge en vej, så har jeg 80 projekter kørende på samme tid og det er ikke særlig produktivt, selvom det som regel er det jeg finder mest spændende, at lære og udforske nyt.
Har det nøjagtig på samme måde. Havde det også sådan i skolen. Alt lavet i sidste øjebliks panik. Jeg er heller ikke doven, og ligesom Christoffer, så når jeg har et ansvar overfor andre, så sætter jeg alt andet til side, men når det er noget jeg laver udelukkende for mig selv, så er det som om jeg ser det som mindre vigtigt. Det er lidt problematisk da det er svært at færdiggøre projekter, og utroligt nemt at starte nye, da jeg er umådeligt nysgerrig og gerne vil prøve nye ting af hele tiden.

Anyway pøj pøj med imorgen! Husk at trykke på record. :)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

AvS skrev:Har det nøjagtig på samme måde. Havde det også sådan i skolen. Alt lavet i sidste øjebliks panik. Jeg er heller ikke doven, og ligesom Christoffer, så når jeg har et ansvar overfor andre, så sætter jeg alt andet til side, men når det er noget jeg laver udelukkende for mig selv, så er det som om jeg ser det som mindre vigtigt. Det er lidt problematisk da det er svært at færdiggøre projekter, og utroligt nemt at starte nye, da jeg er umådeligt nysgerrig og gerne vil prøve nye ting af hele tiden.

Anyway pøj pøj med imorgen! Husk at trykke på record. :)
Tak, skal gøre mit ypperste for at få optaget. Har i hvert fald dobbelt tjekket recorderen, så der er kun mig selv til at fucke det op nu :-D

Men ja, gad vide om det ikke er gældende for mange kreative mennesker at de flagrer lidt rundt hvis der ikke er struktur og deadlines på tingene. Jeg kender i hvert fald flere som passer ind under den kategori.

Nyt svar