Rene - Et ikke helt almindeligt liv.

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Re: Rene - Et ikke helt almindeligt liv.

Indlæg af renekim »

Idag. LIGE NU !!! kan jeg rent faktisk ikke få mine hænder ned,

og hvorfor er der så nogle der vil spørge.

jow , ganske simpelt


JEG ER OFFICIELT NU PÅ NORBERG FESTIVALLEN !!!!!!


....det er edderødme TECHNO !!!!


http://www.norbergfestival.com/artists/ ... nekim.html

/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Træt. som bare.


Jeg har de sidst to dage siddet og arbejdet INTENST på mine nye Cd der kommer til at hedde 4play

Damn, det er fedt. jeg har rent faktisk fundet det fede ved at sidde og nørde igen. DET har ellers været LONG GORNE. mit liv har kort sagt drejet sig for meget om,,,,, nej, desværrer ikke tænder. men ja, det er primitivt, men jeg er blot et menneske.
nemlig KVINDER !!! (og der tabte alle øjne, næse, tænder, og resten af løstsidden dele)
Nu er der derimod styr på mine tænder, HURRA !!! det har sq påvirket mig mere end jeg lige var bevist om.
Jeg har sendt det ene af mine traks til dem der nu hjælpe mig med lidt respons før jeg frigiver det officielt.
Så jeg er rent faktisk G_L_A_D !!! det bliver en fed sommer, en tur på nakkefestivallen for hyggens skyld, En tur til norberg som preformer/kunstner/musiker. og ellers hygge i "casa del rene.

KYS livet,konene, kærsten,kranene, og den fantastisk danske sommer fra mig.

/Renekim

.
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det er for fedt bare at kunne lukke sig selv inde og alt andet ude, tampe keys og beats i mange timer i træk. Det er desværre mest i ferier at jeg selv kan komme i den "tilstand"/situation.

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

En nål i en høststak.
Det er den opgave jeg sidder med lige nu.Jeg har to navne på folk der har doneret penge til min tandfond/indsmling.
jTrine der står for den vil gerne i kontakt med dem.



Hvis du har givet penge til mig. kan du så ikke være så flink og venlig og sende en mail til trine ?

Det er angåenden min tandindsamlig. Dem der følger med på facebook ved godt hvad det drejer sig om.

Trines mail er (trinebudtz@hotmail.com)

Tak Tak Tak.

og solen skinder !!!!!

/renekim

kan lige sige at det rent faktisk kun drejer sig om to navne. jeg vil ikke skrive dem her dog, det ville lette projektet en del, men sårn er jeg ikke.

PSs. NEJ, jeg har stadig intet med indsamlingen at gøre. (andet end jeg NYDER mine bisser)
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »



JEg skal ikke hjem , jeg skal ikke hjem og JEG SKAL IKKE HJEM.

derfor er der her det først videoklip i en lang række af og med mig.

Hvem sagde Hokus pokus, rene i forcus ??? *griner højt*


/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Damn, jeg har sq helt glemt at poste den her, men her er den altså

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jamen lækkert. :) Jeg var der for første gang i år. Hvad fik du set? Hvis du vil ud med det inden der kommer næste video-afsnit. :-D

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Man kan sige det var min første roskilde.. det er vist ikke helt løgn.
min første i 4 år.

det skal være en overraskelse. hvad kan jeg sige andet end...

HÆNG PÅ!!!


/Renekim

Ps. Næste år skal være BARE LIDT mere planlagt. det kunne sq være det vildeste at få et klip OPPE FRA ORANGE SCENE.
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »



/ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »



Sidst kapitel i min lille føljeton.

HÆNG PÅ


/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »



Er hjemme på ferie, hjemme i hundested.

og hvad laver man så ,,, jeg er ved at gøre mig klar til nakkefestivallen og norberg.
Så jeg har pænt travlt, men ikke for travlt til ikke lige at lave en lille video.

Så, se den og vejret

/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »




Well. I´m ReneKim , who the F#&& are u ?

/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Det ligner en god aften i teltet :thumbup: .

I fik ikke tilfældigvis set og filmet lidt af Niels?
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

@ David.

Neeeeeeeeeeeeeej, det er så ærgeligt !!!!!

Min kameramand glemte at film lidt af ham. Pokkers.


Han startede startede han med "Svende banan" , den der popsang der var en plage på et tidpunkt.
imens den satte igang iklædte han sit medbragte Banan kostume. hvorefter han mixede det sammen med noget hvikeligt heftigt 4/4 direkte til fødderne.
Vild fest i det lille telt på Nakkefestivallen. Weldclasse og lige i Min ånd !!!!


/renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Held, Fra Nakke festivallen

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Pludseligt brydes stilheden af et kæmpe Brøl

en tornado, en skypumpe, en "Twister" kommer fejende henover landskabet.
Alt bliver suget op, ryger et par hundere meter op i luften , før det bliver smidt ud og styrter imod jorden.

Midt inde i en tonado er der stille som i graven. HELT stille,

Der står en stol, der står en standerlampe og et lille bord med en kop varm kaffe og et askebærer. I stolen sidder der en person og læser.
Personene kikker op. Goddag, mit navn er ReneKim, og jeg er Ten´er (Ten´er = Twister Eye Navigtor)

Sådanne føles mit liv i øjeblikket. Jeg er begyndt på BILLEDKUNST her på Engelsholm højskole. Mig som er født med to venstre hænder skal de næste par måneder beskæftige mig med BILLEDKuNST. Mit liv skal sq i en anden retning.

OGSÅ midt i det her , stopper David sq som lære.

Første tænkte jeg.. WHAT THE F#ck !!!. Det kan han sq da ikke ?? DAVID !!!! , men men men men, da jeg læste hans indlæg
http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=17&t=32978.
tænkte jeg sq KORS I RØVEN HVOR ER HAN SEJ !!!!
ALT ALT ALT respekt i denne verden for Hr.mondrup.

SÅ nu må vi se hvad der sker, fremtiden bliver fed og sej og TADA jeg lægger sq en videoblog på nettet, men meget merer om det senere.

Holdet der er startet her tegner super fedt, man bliver sq helt misundelig når man ser de slæber udstyr ind. DE har godt nok mange ting med, monitorere, synthesizer, trommemaskine, ALT hvad hjertet begærer.INGEN tvivl om det bliver fedt.

/renekim - Job søges til verdens sejeste person i århus området.
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Det er alt alt alt for sent, jeg skal sove. skal sq være frisk imorgen tidligt.

men her er lige min parafrase af pablo picazo´s guernica




Må lige få to min. til at bruge på at skive lidt mere.

/ReneKim - kunst, male,,,,,,, Hey V_I_D_E_O !!!!
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

hmmmm.


HVEM er jeg ``HVAD definerer mig ??

Jeg blev sq i tvivl idag. igen igen igen igen.

min usikkerhed and so on stak hovedet frem og skramte mig fra sands og samling.

Nu er min virkelighed jo ikke ligesom alle andres. og det nyder jeg sq. JEG elsker det jeg gør, ellers ville jeg sq gøre noget andet...

Men alligevel... en sjælden (MEGET SJÆLDEN !!!) gang vælter lortet.

Her til aften havde vi en rigtig fed aften. vi så gasolin Dokumentaren og bagefter var Franz Begaly sq tilsted og kunne svare på de spørgsmål der nu var i salen. Bagefter var der kaffe og kage. Rigtig Højskole hygge, i kender det. Vi er nogle stykker der går uden for for at fordrive tiden med noget nigotinintagelse. kort sagt. ud og ryge en smøg.
Her på slottet hvor jeg bor er der rygeforbud. undtagen under hovedtrappen. der er et lille hul hvor vi "stakler" kan få stillet vores nigotin trang.
jeg kikker ned i hullet. Det er BULDER MØRKT. Jeg står og væver lidt . overvejer situationene lidt og tager et skridt.
FORKERT. Korrigerer, FORKERT. Vælter ned af trappen, lander i mængen der står der nede og ryger. og DER går min skulder af led.
DET har jeg prøvet før. DET gør SINDSYGT ondt. og der er ikke andet at gøre end at få den på plads.
Jeg ligger og SKRIGER som en stukket gris ,, RIV I MIN ARM !!! RIV I MIN ARM. Folk omkring kikker MÅLØSE på. Heldigvis tager en Pige fat og river i den.
Ahhhh
AVVVVVVVV ,, 5 Sek efter er den gal igen.
mere panik, folk ved ikke hvad de skal stille på. jeg skriger igen. RIV I MIN ARM, AVVVVVV RIV I MIN ARM !!!
en fyr tager fat i den , river, den kommer på plads.
ALT min energi er brugt , jeg ligger bare og kikker op. det gør ondt, ikke skulderafledondt, men ondt. jeg orker ingen ting..
Jakob B. vores lære kommer. sætter sig ned ,, får mig op på bennene, få mig ind i sofaen i kælderen.
OG DER VÆLTER LORTET !!!!
ALT er bare noget lort. JEG er TRÆT af ALT !!!! HVORFOR ER JEG IKKE BARE GANSKE NORMAL !!!!, WHAT HAVE I DONE TO DESEVER THIS !!!!
Heldigvis er jeg det bedsted sted i verden hvor folk kender mig og mit gemyt. de kender sq Rene, på både godt og ondt.
jeg sidder og hulker lidt, får lidt kaffe, lidt kage, en smøg, et kram. og ja, er sq rent faktisk igen en oplevelse riger.

JEG vil ikke undværer MIG !!! overhovedet ikke. jeg kunne slet slet ikke forstille mig at leve på en anden måde !!!!men en gang imellem vælter lortet og der er det sq vigtigt at huske.


MAN ER MENNESKE !!!



/ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
Lei
Forum Donator
Indlæg: 935
Sted: 1610

Indlæg af Lei »

Det sker sgu for os alle i ny og næ. Hvis ikke lorten vælter en gang imellem, glemmer man at sætte pris på det når den står op..... eller hvad man nu siger :)
Producer, mixer og masteringdude

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

VI andre er så heldigvis ikke så meget i tvivl, når det sker for dig, Rene. Det har sine fordele at være et meget synligt menneske.

Vi ses senere i dag.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Noget nyt skal prøves.



/ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Her er lige en lille Teaser for min videoblog

Første afsnit kommer 1.oktober



HÆNG PÅ !!!!

/ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Hvad gør vi nu.... LILLE DU !!!!

Tanker, Tanker, Tanker .... nøhnnnnøhhhnnn i fuld firspring.
På søndag Klokken 6.00 Går turen til New York.
GODT SÅ !!! Det er edderpokkeme Stort !!!
Jeg burde være en boblende sodavand indvendig........ men .. korrekt.. det er jeg ikke.

Min dejlige rare hjerne(nogle ville kalde det for et overjeg) har bestemt sig for at jeg skal bekymre mig om alt muligt. Nogle ville straks stille en masse diagnoser og masse(presse) Yours truly i en kasse og medicinere hans bare røv i lasser.
så nej. jeg er langt væk før de har tænkt tanken til ende. man ville ikke kunne se min røv for bar skosåler.
Som titlen siger. hvad gør vi nu. lille du.
lige nu sidder jeg dog og venter på at vaskemaskinene bliver ledig så jeg da kan få vasket noget tøj jeg kan have med. Det er sq da et skridt på vejen
Jeg har pakket en beholdning ned af det medicin der holder mig kørende. Også en ok ting. som man siger. mange bække små.....

Det er rent faktisk en rigtig fed ting det her. JEG sidder lige nu og brokker mig over SMÅTING !!! Så vågn dog op Rene. ud med fingeren fra navlen og kik op. HEY Du skal stå på f*cking time square. Se Frihedsgudinden "Live". Mindblowing.
Forhåbentligt , *Nej sq, et desideret mål er at sidde på en cafe, og nippe til en latte, imens byens hektisk liv RACER forbi.

Snart er tøjet vasket og pakket, og så går turen til new York. DET er sikker og vist. JEG kan ikke gøre andet end at være spændt , SQ. Nu mangler jeg bare... (latterligt men sandt) 2000 Kr. til lommepenge ALT er betaJEG Må finde finde en jyde og få ham/hende til at sparke til en sten. (Hvis jeg sparker til en sten , brækker jeg foden 14 forskellig steder.)
PS. Muligheder med overtræk i bank er et no go (vil godt, kan ikke)!!!

HEY stadigvæk.

JEG skal til New York

/Renekim - jeg, Et menneske
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Vader ind i Den lokale "Deli" Hey, 1 ham and chess and this coke.
Vader tilbage til min base, the broadway hostel.
Det er en rar varm aften. indian summer i New York.
Folk og gang i gade. bilerne dytter af hinanden. I det fjerne kan man høre en sirene.
spiser min sandwich, går ud foran min base , sætter mig ned.
Hov
'Jeg har sq ingen smøger.
Går ned af gade , går ind i en eller anden købmand. man kan købe ALT her, også sin gamle mor,(ahhh ok, tæt på, men næsten alt)
10 $ ???? WHat !!! 10 $ for en pakke pallmall. ok, godt så.
Betaler, går tilbage og sætter mig ned. Det her bliver rart. Åbner pakken, tager en smøg frem, tænder den. Ahhhhh, for en ryger er det en rar ting. pludselig kan jeg mærke der er en der kikker på mig, jeg kikker op. får øjnkontakt. Drugadict, siger pigen. Jeg kikker meget forbløffet på hende. Rygning i amerika er sq en meget ringe set ting her i New York.
imens jeg sidder kommer To af mine "medrejsende" hen, Martin og Mads. jeg deler rent faktisk værelse med dem.
han spurgte ikke om ID. Siger mads triumferende imens han hiver en øl frem fra sin pose. "Men han gav os dem her. Mads trækker nogle små brune papirposer frem. han putter ølen i en af dem. " sådan ! Øl i offentligheden på den amerikanske måde"
JA, det her lnad skal man lige vende sig til , man må ikke ryge og øl skal i en pose før det kan drikkes.
Nåhhh, klokken er ved at være 22, tror jeg smutter i seng.
inden jeg går omkuld tjekker jeg lige min telefon for at se hvad klokken er.
3.00
Nåhhhh ja !!! tidsfoskel. stiller uret til new York tid og lægger mig til at sove.

Første hele dag. Mandag den 4 oktober.
Står op klokken 6. lister ud. vi bor 4 sammen.
ind til den lokale deli. den har åbent 24 / 7 . sindsygt. hurrar for ingen lukkelov. tænker lidt over hvordan det må være at have sårn en biks. GODT det ikke er mig. Køber en kop kaffe med mælk. Hurrar. der er sq en ting der er til at belate. 1.5 $ , cirka 9 kr for en kop kaffe. det er sq fedt.
sætter mig igen foran vores sted og nyder stilheden !!! Ahhhh FORKERT. det passer sq, den her by sover ALDRIG. Bilerne drøner stadig afsted, politisirenerne kan høres en gang imellem den by drøner afsted hele tide. jeg bliver sq helt forpustst og der skal altså DEN DEL til.
Idag går turen til MOMA (muserum of morden art) vi går ned til subwayén og tager op til 50 St stadtionene. Her er ingen gadenavne. ok ok , ingen regler uden untagelser. timesquare og broadway. men ellers er det er sindrigt system af tal. streest og avenues. vi kommer til stationene . går ud og op.
Holly (og en masse masse bandeord) MIDT i New York , skyskraper en masse. DET her ER SQ VILDT !!!! jeg har A_L_D_R_I_G oplevet noget lignenede.
ALTING er bare stort.
vi kommer forbi stedet "the david Letterman show" bliver optaget. det er syrrealistisk at være DET sted man har set menge gang.
Vi kommer til Moma. Her er kø, ikke som man er vant til fra en kø i dk. Næhh nej, her står sq personale fra moma og holde folk tilbage imens folk gå ud derfra
Vi kommer igennem og ind. og ind , og ind. inden vi er i selve museret. ok. ok OK igen storheden rammer en som en hammer. Det er jo FULDSTÆNDIG over sindsygt det her. her hænger blandt andet en helikopter i loftet. Videokust er meget frem her , mere fremme end hjemme i Danmark.
ok. KUNST NOK; MENNESKER NOK !!! ARGHGGGGH . jeg tager min taske og trækker min kasket godt ned om ørene og forlader Moma. Kaffe Tænker jeg.
jeg går lidt, ender på 52 St. og finder en starbucks. går ind og får en kop + en dougnut(lidt, eller meget påvirket af hvad man skal når man er i amerika er man vel.). inden jeg vil vende hjem til hostlet skal jeg altså liiiiiiiige på wc. Toilet ? spørger jeg den søde pige bag skranke, Yeah, svare hun , og peger på døren modsat den dør jeg kom ind af. "Just thourgh that door, and just keep on walking, it´s straigh ahead." jeg begiver mig afsted. Da jeg har gået lidt igennem resturanter begynder jeg at undre mig. hvor er det lige jer er endt. omgivelserne ændre sig. De Bliver lidt mere Exklusive. lyset bliver mere behaglidt. gulvtæppet Gror på en eller anden måde.
pludseligt ser jeg er skilt på væggen der siger "The shereton New york" Nåhhhh Derfor. jeg vader sommænd rundt i hotel shereton i new york . GODT SÅ

JEg går tilbage, finder subwayén vi kom med og tager tilbage til vores hostel.

og her sidder jeg nu og det er kun mandan.
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Nyt svar