22U Rackvogn, Dj CD afspiller+mixer, 2 19" TFT skærme

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

22U Rackvogn, Dj CD afspiller+mixer, 2 19" TFT skærme

Indlæg af Morten B »

Jeg har et par ting som skal ud af huset. Jeg ville foretrække at få dem afhentet Onsdag, Torsdag eller Fredag i næste uge (Uge 46), men kan til nød ha' dem stående lidt længere hvis de ikke kan afhentes der. Jeg tager på arbejde de næste par dage og får muligvis ikke tid til at svare, derfor går tingene efter først til mølle princippet. Den som først laver et reply om afhentning af en af tingene får dem.

Det hele står i Flensborg, lige over grænsen, så hvis du alligevel skal ned og hente billige dåseøl så kan du da lige så godt få lidt ekstra med hjem :-D

1. Stål rack med hjul, mener det er 22 Units. Sort og i god stand, meget få ridser. Købt ved Thomann for 4-5 år siden. Der følger monterings hardware med, tror faktisk jeg har nok til alle 22 Units.

Billede

2. Dj set bestående af Synq CDX-2 og CMX-1. Den ene cd afspiller trænger til at blive skiftet, eller måske bare renset. Den har i hvert fald svært ved at loade brændte Cd'er, men er dog ikke helt død endnu. Mixeren fungerede upåklageligt sidst jeg havde den tændt og den har stået tørt, varmt og godt siden, så det gør den højest sandsynligt stadig.

Billede

3. - 2 stks 19" Widescreen TFT Skærme af ældre dato. Opløsning: 1600x900. De fungerer fint, men er ved at være lidt matte i farverne. Der følger VGA kabler med + VGA til DVI omformer til det ene. Har muligvis også en til det andet kabel, men skal lige ha' kigget i kælderen.

Billede

Kom glad :)

Default avatar
tlangkjaer
Medlem
Indlæg: 7
Sted: østjylland

Indlæg af tlangkjaer »

Goddag.
Er det rigtigt forstået at det "bare skal væk".
Hvis det er ren foræring. Så kører jeg gerne en tur til Flensborg og henter en øl og et rack.
Giv lige lyd når du ikke er hængt op af arbejde. Så finder vi et tidspunkt.

Mvh

Thomas Langkjær

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Ja, det er helt rigtig forstået :wink:

Det ville være rigtig fedt hvis du kunne kommer enten Torsdag, Fredag eller Lørdag denne uge...?

Og det er bare racket du er interesseret i?

Medlemsavatar
Nicolej
Medlem
Indlæg: 48
Sted: Hørning

Indlæg af Nicolej »

Hej
Hvis du stadig har den stående napper jeg den gerne. Min kone skal over grænsen for at juleshoppe - godt nok først den 7/12 men der er helt sikkert plads i bilen

Hvis det kan vente til den tid ville det være fedt. Helt i orden hvis det ryger inden :wink:
MVH
Nicolej
__________________
www.nbmusic.dk
www.smaahits.dk

Medlemsavatar
Niels Vølund
Medlem
Indlæg: 479
Sted: Vodskov nordjylland

Indlæg af Niels Vølund »

Har du stadig de 2 skærme ? Jeg skal til Tyskland efter weekenden og tar dem gerne.
Logic 7.1.1 Os X.4.11 Dual G5 1.8 2GB 2 UAD kort Yamaha 01x, i88, Dynaudio BM5A - kaffe - hotdogs - m.m

Nyt svar