Modtages: Gammelt grej, defekt grej og andre stumper

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Modtages: Gammelt grej, defekt grej og andre stumper

Indlæg af Gunnar »

Hey :)

Hvis du har noget gammelt grej der bare ligger og flyder fordi det enten er defekt, er noget gammelt "skrammel" du ikke længere gider bruge el. andre grunde til at det er endt som støvsamler, så smid mig en PM.

Det kan være en gammel transistor el. rør forstærker, radio el. lign, en gammel båndoptager, en defekt guitarpedal, effektmaskiner ...eller andre elektronik-stumper du ikke gider ha liggende længere....også gerne kabinetter fra den slags ting.

Jeg er DIY'er og kan næsten altid finde noget at bruge sådan noget til.

Jeg afhenter gerne hvis det er indenfor Kbh-Køge-Roskilde-nordsjælland området.

Som udgangspunkt skal det være noget du vil forære væk gratis, men i særlige tilfælde vil jeg gerne gi en symbolsk pris for det, eller en modydelse i form af en tjeneste, f.eks,. en mindre reperation af noget af dit grej, eller praktisk hjælp til et el. andet.

Mvh
Gunnar
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Fedt med den nye søgefunktion, så kan man bumpe sin gamle men stadig aktuelle tråd :)
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Medlemsavatar
jawin
Forum Donator
Indlæg: 1036
Sted: Holstebro

Indlæg af jawin »

Hm - jeg tror da at jeg har en masse grej liggende der måske kunne være sjovt for dig. Jeg bookmarker lige tråden og giver dig en vink når jeg har ryddet op/samlet sammen.

Det er sgu lige før jeg vil betale forto ;)

Mvh
Two wrongs don't make a right - however, three lefts do.

:) Jakob

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Hej Jakob

Jamen Super :-D smid mig en pm og evt. et billede når du har fundet noget frem

(selvom det er vældig pænt af dig så betaler jeg altså gerne porto hvis det er noget jeg kan bruge)
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Nyt svar