Søges: Analog mixerpult.

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
Peter PilFinger
Medlem
Indlæg: 70
Sted: 8000 BASS

Søges: Analog mixerpult.

Indlæg af Peter PilFinger »

Nu har jeg set, at der er et par stykker der har smidt nogen fine mixerpulte op herinde på "Bortgives". Jeg står og mangler en med 24-32 kanaler, som ikke koster det helt vilde (jeg er nok villig til, at smide lidt mønt).. Så ligger du inde med en der bare står og samler støv - så smid da lige en PM og så må vi se om det er noget der ligger inde for mit budget :)

Peter
[color=#800080][b][i]MONOTOM KÆLDER LYD[/i][/b][/color]

Medlemsavatar
Franne500
Medlem
Indlæg: 605

Indlæg af Franne500 »

Jeg har et par muligheder - Soundcraft Series 2 32 kanaler med dejlig flight og i fineste stand. 6000,- + moms
Og en Soundcraft K2 - Mener det er en 40 kanalers - incl flight og i fin stand. Kom med et bud der ikke KAN siges NEJ til :)

Medlemsavatar
Peter PilFinger
Medlem
Indlæg: 70
Sted: 8000 BASS

Indlæg af Peter PilFinger »

Puhaa nogen lækre mixere - men de ligger langt over hvad mit budget kan klare.. Det gør ikke noget, at mixeren er en jeg selv skal rode lidt med (skifte fadere, rense osv)
[color=#800080][b][i]MONOTOM KÆLDER LYD[/i][/b][/color]

Medlemsavatar
kizz
Medlem
Indlæg: 811
Sted: 8000

Indlæg af kizz »


Medlemsavatar
JonasN
Medlem
Indlæg: 19

Indlæg af JonasN »

Jeg har en Alesis X2

http://www.soundonsound.com/sos/1994_ar ... sisx2.html

Rigtig fin modulopbygget pult i god stand
Den skal dog have skiftet diverse dele som medfølger, jeg har droppet projektet, da jeg ikke længere har noget at bruge den til.

Kr 1500

Medlemsavatar
Peter PilFinger
Medlem
Indlæg: 70
Sted: 8000 BASS

Indlæg af Peter PilFinger »

Den ligger ihvertfald prismæssigt hvad jeg havde tænkt mig og så er det i århus.. Må lige give ham et kald og høre lidt nærmere.. Tusind tak :)
[color=#800080][b][i]MONOTOM KÆLDER LYD[/i][/b][/color]

Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

Indlæg af Jens Ledet »

Jeg er ked af at sige det.
Men hvis du regner med 500.- så får du intet.
Hvis du så endelig aligevel finder noget, så virker den ret sikkert enten slet ikke eller kun delvist.
Fks har den fostex du kigger på ingen strømforsyning og han aner ikke om den virker. En strømforsyning til sådan en er ikke bare sådan en lille klods der sidder på vægen!
kort sagt du brænder fingrene på så billig en pult.
Spar en 5-6000 op så får du en pult der lyder godt og kan serviceres ret nemt. Dem i den her ende er stadig med fejl men knap så mange som en til 500.

Mvh Jens
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Medlemsavatar
Peter PilFinger
Medlem
Indlæg: 70
Sted: 8000 BASS

Indlæg af Peter PilFinger »

Det er bare nemmere sagt end gjort i min situation desværre :) Er udemærket klar over, at jeg kan risikere at skyde mig selv i foden med sådan en handel og ville heller ikke gøre det hvis jeg havde andre muligheder.. Men er desperat.
[color=#800080][b][i]MONOTOM KÆLDER LYD[/i][/b][/color]

Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

Indlæg af Jens Ledet »

Held og lykke så :-)
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Medlemsavatar
unklekarma
Medlem
Indlæg: 2418
Sted: København

Indlæg af unklekarma »

http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=21&t=51745 - 700 DKR.

Så kan du klare dig med den indtil du får sparet sammen til noget bedre :)

Default avatar
frede4500
Medlem
Indlæg: 295

Indlæg af frede4500 »

jeg har en tac bullet custom 28/8/2 mikser ,den skal recappes ,den er fra firserne ,den sælger jeg for 3500kr


Default avatar
G. M.
Medlem
Indlæg: 11

Indlæg af G. M. »

Hej jeg har en 32 kanals liggende til opbevaring. Kan ikke lige huske prodcent, skal ud og kigge. Den mangler strømforsyning.

Men til 500 il jeg ikke af med den af den ene grund er at der er materialer til DIY for flere tusinde kroner. Et par hundrede stk. variable modstande + knapper. Diverse vintage opamp chips osv. En 5mm alu plade 1,5x2.8m. Og en del mere.

Men du skal være velkommen til at smide et bud over PM.

Medlemsavatar
Peter PilFinger
Medlem
Indlæg: 70
Sted: 8000 BASS

Indlæg af Peter PilFinger »

Beklager jeg ikke lige har fået svaret - har ikke rigtig været online det sidste stykke tid.. Men dette er ikke aktuelt længere - da jeg har solgt mit grej og lagt musikken i bero i en periode.. Blev nærmest en last for mig tilsidst at have et ikke funktionelt studie :)

Men tak for de mange tilbud.
[color=#800080][b][i]MONOTOM KÆLDER LYD[/i][/b][/color]

Default avatar
Skovtrollen
Medlem
Indlæg: 2

Indlæg af Skovtrollen »

Har en mackie vlz 1604 pro stående, som er renset(selv om der ikke var så meget brug for det), og er mint. Pm mig hvis du er interesseret.

Nyt svar