basstraps gives væk(VÆK)

Ting der foræres væk.
Brugeravatar
Cmay
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vejle omegn

basstraps gives væk(VÆK)

Indlæg Skrevet: 23. sep 2012, 21:46

jeg har lavet to store og en lille med hvid stof. gives væk grundet paldsmangel. er ikke skøndheder men hvis nogen kan bruge dem så kom og tag dem ellers bliver de smidt på losseplads .

jeg vil meget gerne af med dem hurtigst muligt så mangler du sårn nogen så kontakt mig lige og kom ud og se om du kan bruge dem inden den første.
Senest rettet af Cmay 1. okt 2012, 11:19, rettet i alt 1 gang.
I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein
Brugeravatar
david mondrup
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Århus

Re: basstraps gives væk(vejle egnen)

Indlæg Skrevet: 23. sep 2012, 22:37

Dem snupper vi gerne ud til slottet. Lad os lige få aftalt noget afhentning ...
David Mondrup

www.monsdrum.com · Engelsholm Højskole
Det er bedre at kloge sig end at dumme sig.
Brugeravatar
Cmay
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 24. sep 2012, 00:06

Det lyder godt . jeg har levet i seks år uden et tøjskab og har lidt plads så det bliver næste månded jeg får sådan et skab og nu skal alt det skrammel jeg har som fylder altså bare væk så det er jeg glad for hvis du kan bruge dem.

som sagt de er ikke skønne som sådan og jeg kan ikke tage billeder af dem men kom da ud til en kop kaffe og se om du ikke kan bruge dem.
I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein
Brugeravatar
Cmay
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 24. sep 2012, 07:56

her er billeder af dem jeg tog dengang viewtopic.php?f=15&t=30890&p=310100#p310100
Brugeravatar
Cmay
Forum Donator
Forum Donator

Re: basstraps gives væk(VÆK)

Indlæg Skrevet: 1. okt 2012, 11:21

og de er væk. hold kæft hvor jeg har fået rumklang herinde efter de er væk. det lyder som en kirke herinde nu. nå men det løser jeg ved at smdie skum og skind på væggen , evt tæpper. men effektivt kan jeg love for de har været :)

Tilbage til "Bortgives"