Nyt Modular Meetup d. 30/9

Annoncér et spillejob, release party eller andet her.
Nyt svar
Medlemsavatar
popgoblin
Forum Donator
Indlæg: 87
Sted: Humlebæk

Nyt Modular Meetup d. 30/9

Indlæg af popgoblin »

Så er det snart tid igen!

I samarbejde med Rytmisk Center på Vesterbro slår vi dørene op til endnu et modular meetup.

Denne gang kan du opleve Rastko Lazic's workshop om Modular fra Buchla Til Euro. Bagefter er der almindelig meetup, wiggling, erfarings- og moduludveksling og tilsidst slutter vi af med 4 modulære sæt (Andreas Wetterberg, Rastko Lazic, Kim Bjørn og Zoki)

Medbring dit modular (og dine modular-interesserede venner); der er masser af borde - og bar!

Mere info her:

https://www.facebook.com/events/1756654247919624/

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Øv, igen en dato hvor den står på arbejde.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Svedigt. Har noteret det i kalenderen. Regner med at dukke op engang efter arbejde. Frygter lidt at dette event bliver det endelige skub henimod at købe mit eget modular setup. :p

Medlemsavatar
popgoblin
Forum Donator
Indlæg: 87
Sted: Humlebæk

Indlæg af popgoblin »

AvS; Kanon :)

(Uncite; ærgerligt. Men vi laver et meetup igen i november - måske er vi heldig dér?)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

popgoblin skrev:AvS; Kanon :)

(Uncite; ærgerligt. Men vi laver et meetup igen i november - måske er vi heldig dér?)
Det håber jeg da. Men fedt I er så aktive, det vil jeg rigtig gerne støtte op om når kalenderen tillader det :)

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Jeg har aldrig været under arrangementer før, så ser dette for sent! Kan man tilmelde sig noget på facebook og på nys om næste dato?
Deaktiveret

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Her mener jeg:
https://www.facebook.com/danskmodular/

Der er denne nu på lørdag:

Medlemsavatar
popgoblin
Forum Donator
Indlæg: 87
Sted: Humlebæk

Indlæg af popgoblin »

Nemlig! Kom glad :)

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Skal godt nok til medlemsfest på Søndag i KBH, men er i studiet indtil tidlig aften i morgen, så kan ikke nå det! Øv. Men har synes godt om siden, så jeg kan følge med. Kunne være man skulle lave noget lignende her i Jylland engang imellem
Deaktiveret

Nyt svar