Komplete 10 og Kontrol Event (Oliver McEwan)

Annoncér et spillejob, release party eller andet her.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Komplete 10 og Kontrol Event (Oliver McEwan)

Indlæg af DUBTEMPLE »

Lyder spændende, så deler lige mail samt link til 4sound,..

TAKE KONTROL - KOMPLETE WORKSHOP TOUR

En kreativ, spændende og inspirerende aften: Kom og oplev musiker, sangskriver og producer Oliver McEwan præsentere efterårets store nyheder med masser af musikeksempler. Du får en hurtig gennemgang af Komplete 10 Ultimate, de nye lækre Komplete Kontrol-keyboards samt mere indgående kendskab til Komplete Kontrol 10-softwaren.

Oliver McEwan tager udgangspunkt i måden, han personligt arbejder på. Opbygning af arrangementer og produktion med konkrete referencer til hans samarbejde med Medina. Arbejdsproces og transformation fra studie til livesituation. Derudover kigger han nærmere på de tre nye synther i Komplet 10 Ultimate: Rounds, Polyplex og Kontour.

Om Oliver McEwan:
Bassist, kapelmester, arrangør og sangskriver, der arbejder med nogle af de største og bedst sælgende kunstnere i Danmark og Europa. Oliver McEwan er født i København 1984. Med forældre som er skuespillere og musikere har han altid været omgivet af musik og teater. Han startede på bas i en alder af 10 år, spillede sit først betalte job i en alder af 14 og dimitterede fra Rytmisk Konservatorium med en bachelorgrad i musik i 2007. Oliver McEwan var på sin første turne i 2006 og har arbejdet fuldtid som professionel musiker lige siden.

MERE INFO: http://www.4sound.dk/articles/event/kom ... trol-event
/Dub

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Tak for tip

jeg har meldt mig til
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
anders_pedersen
Forum Donator
Indlæg: 59
Sted: København

Indlæg af anders_pedersen »

Også tilmeldt (Kbh) :-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja jeg fik også mailen. Synes det er dejligt når butikkerne herhjemme får sådan nogle events forbi.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Prøver også at komme forbi i kbh ,.. skal lige have det helt på plads :)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DUBTEMPLE skrev:Prøver også at komme forbi i kbh ,.. skal lige have det helt på plads :)
Det var jeg så for længe om, alt udsolgt :roll: men er på "venteliste" hvis mogen melder afbud

De overvejer iøvrigt at forsøge med et ekstra-arrangement om muligt, gr den massive interesse, dog yderst usikkert
/Dub

Nyt svar