Fun-Life Amatør Grand Prix

Annoncér et spillejob, release party eller andet her.
Fun-Life
Groupie
Groupie

Indlæg Skrevet: 12. jul 2012, 19:31

Talentkonkurrence !!!

Så er det NU !!!

1. September 2012 Kl. 13.00 løber Fun Life en festival for talenter med interesse og glød for musikken af stablen.

Er i så dygtige ? Tør i dyste mod andre bands i Fun-Lifes talentkonkurrence ?

Og drømmer i om at navne som AnkerStjerne, Svendstrup og Vendelboe ft. Nadia Malm, Rasmus Thude og Muhammad Ali spiller som opvarmning til jer?

Så forventer vi :

Ambitioner med musikken

Indlevelsesevne i musikken

Formidling i høj kvalitet til publikum.

Send en CD med 50 kr. af min. 1 nummer af jeres musik.

Er i de heldige som Fun-Life udvælger som talent, vil i blive udtaget med 15 andre, til at dyste om fede præmier og en pokal.

Førstepræmie

Gavekort på 25.000,- til hjemmeside

Sponsoreret af

SiteTech Webudvikling

samt kr. 10.000,- kontantpræmie

Talentkonkurrencen vil blive bedømt af den succesrige gruppe ”Take It or Leave it”. (se takeitorleaveit.dk )

I vil blive bedømt ud fra 3 kriterier :

Vokal

Samspil

Formidling

CD Sendes til (mærk med talent): Fun-Life Eller mail lydfil til mail@fun-life.dk (Emne felt: Talent)
Gl. Oksevej 4
6534 Agerskov
Tlf: 2263 3928
mail@fun-life.dk

Se mere på fun-life.dk

Modtages senest med posten d. 31-7-2012

Besked om optagelse til festivalen d. 02-08-2012

Kom ud af hullerne !!!

Slip noderne løs !!!
Festivalsudvalget Fun-Life
Senest rettet af Fun-Life 14. jul 2012, 15:11, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
lakris
Forum Donator
Forum Donator
Sted: CPH, Denmark

Indlæg Skrevet: 12. jul 2012, 21:51

Hvem er "Take it or leave it"?
Fun-Life
Groupie
Groupie

Re: Fun-Life Amatør Grand Prix

Indlæg Skrevet: 12. jul 2012, 22:24

Du kan se dem på deres hjemmeside:

Takeitorleaveit.dk
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg Skrevet: 13. jul 2012, 10:08

Personligt syntes jeg ikke at i sælger konkurrencen så godt..

Først, ja vores band tør godt stille op.

Vi drømmer ikke om opvarmning af kunstnere der har en mikrofon og ellers sætter en CD på med et backingtrack til musikken.

Så vil i modtage det forældede medie CD med posten, og ønsker samtidig at man skal betale 50 kr der?? øh for hvad?

Gavekort på en hjemmeside = ikke interesseret.

Men så er der førstepremien på 5000 kr... som er mindre end vi plejer at tage for at underholde.

Og så koster det 500 kr at deltage, så 10 deltagere så er det betalt ind..

Så man kan melde sig til, og betale for at underholde, og måske kan man så vinde en præmie på 4450 kr (man har jo på dette tidspunk betalt 550 kr) Som er mindre end en hyggetjans..

Og den "succesrige gruppe" som skal bedømme, arhh.. Jeg hører gerne fra musikere eller lydfolk der har hørt om dem før.. hehe..

Det er ikke min mening at skræmme jer væk, da alle initiativer til sådanne ting er en rigtig god ide, men jeg syntes den er lidt useriøs. :-)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 9 år med ørene i lydmaskinen -
Fun-Life
Groupie
Groupie

Indlæg Skrevet: 14. jul 2012, 15:08

Hej Søren Hald/Thomas Blackman.

Synes du har nogle fine argumenter i dine kommentarer og det har vi taget op til revision.

Derfor vælger vi at fjerne de 500 kr. i gebyrer for optagelse.

De 50 kr bibeholdes og dette skyldes kun delvis dækning til markedsføring.

Der kan også sendes lyd filer til mail@fun-life.dk. Husk at skrive talent i emne feltet.

Omkring at ikke alle tjener penge på at spille er helt korrekt. Det er muligheden for at spille live for 5000 mennesker, der skulle give musikkerne en oplevelse.

Selvom vi har modtaget en hel del allerede, også som lydfil, vælger vi at udsætte fristen for at indsende cdér/lydfiler indtil 31/07-12. Dette kun fordi vi har ændret betingelserne.

Jeg har en forståelse for du ikke mener du vil opvarmes af de kunstnere der kommer. Helt fair.

De musikere der er i take it or leave it har alle mindst 25 års erfaring i at spille. At du mener du vil nedgøre et helt band der brænder for musik, uden at kende dem og deres baggrund synes jeg måske vidner på, at du er meget ung. Kom, se, lyt og hør. Derefter kan du jo så lege kritikker.

Første præmie puljen i kontanter er sat op til 10.000 kr. Men i må jo også være vildt dygtige hvis i plejer at få 4450,- kr for at spille ET nummer på et hygge job!

At du sammenligner dig med Thomas Blackman er jo helt fint. Men der må du jo så acceptere at det ikke lige er alle der bliver imponeret af ham.

Men tak fordi du gjorde os opmærksomme på vores fejl. Vi har forsøgt at tage dit indlæg konstruktivt og ændre de punkter vi er enige i.

Med venlig hilsen

Thomas Carstensen

Bestyrelses medlem og pressechef for Fun-Life Festivalen
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg Skrevet: 14. jul 2012, 15:24

Nu begynder det at ligne noget..

Hvis vi kunne, ville vi muligvis stille op nu, men jeg håber at mange andre ønsker at bakke op om dette.

Vi er også meget dygtige, men også meget "hemmelige", og takker nej til de fleste jobs..

Men penge er ikke alt, selvfølgelig er det oplevelsen der driver værket, og med 5000 personer som publikum, er der virkelig mulighed for en oplevelse man sent glemmer (og god reklame for sit band!!)

Jeg glæder mig over at konkurrencen lige blev sat et gear eller 2 op, og håber det bliver en stor succes.

Heldigvis er jeg ikke Thomas Blackmann.. ydmyghed klæder alle, og at i tog bare lidt af det jeg skrev til jer, giver mange points i min bog.

Det er også helt korrekt at jeg ikke kendte bandet, og kan ikke udtale mig om dem, men jeg har stadig ikke fået en henvendelse fra andre der har hørt om dem ;-)
Men selvom jeg ikke kender dem, kan de stadig være rigtig dygtige til det de laver, og der tæller min mening ikke, det er ikke min konkurrence :-)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 9 år med ørene i lydmaskinen -

Tilbage til "Arrangementer"