Søger: Andre musikere

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
r3x
Gearslæber
Gearslæber
Sted: sjælland

Søger: Andre musikere

Indlæg Skrevet: 3. okt 2018, 10:44

I reference til : viewtopic.php?t=3007

Da det åbenbart er umuligt at finde et forum idag der er dedikeret til, eller i det mindste tager sig af, elektroniske musikere, så må jeg jo prøve her!

Jeg laver en masse musik ( surprise ) - stilen er analog, varmt, sjælfuldt, tænk AIR, Boards of Canada, etc. Jeg kunne godt tænke mig at finde ligesindede - hovedformålet er at lave musik sammen, så vægten er ikke på at producere, men på at jamme, performe, og udvikle.

Drømmen vil være at man ender op med at være X antal personer, der alle har styr på hver deres, som alle bidrager med en unik ting til det, og at man så kan starte med at få "det" som bands har, som jeg føler vi som elektroniske musikere mangler; øvelokale ånden.

Den der følelse hvor man kan mødes med en macbook/noget gear, sætte sig ned, og bare rode sammen indtil der pludseligt opstår magi, og så køre med magien. I sidste ende kunne det være interessant at spille live, men en ting af gangen!

Alt er tilladt, ingen grænser - dog er min fokus på det elektroniske, med retning mod ørehængende electronica (igen som eksempler ovenover). Guitar, bas, klaver, sang, koklokker, anything goes - men i hjertet er det elektronik der samler os.

Smid en besked hvis du er interesseret, eller pm mig med en mail/tlf, og så kan vi tage den videre derfra!

Tilbage til "Ydelser søges"