LØST! - Transport fra Horsens/Aarhus til Odense

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
Brugeravatar
Morten B
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Søvind

LØST! - Transport fra Horsens/Aarhus til Odense

Indlæg Skrevet: 1. maj 2018, 16:20

Hej,

har en større ting som er uegnet til Post DK, men som gerne skulle til en sulten sjæl i Odense (5km fra afkørsel 53).

Er der mon nogen som kører ruten Aarhus-Odense inden for den nærmeste fremtid? Jeg giver selvfølgelig nogle kørepenge for det.

Jeg kan aflevere i Aarhus, eller evt. mødes ved motorvejsafkørsel ved Horsens og bytte.

Håber der er en venlig sjæl derude som har mulighed for at hjælpe :) :peace: :please:
Senest rettet af Morten B 2. maj 2018, 11:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Re: Transport fra Horsens/Aarhus til Odense

Indlæg Skrevet: 1. maj 2018, 17:12

Måske er det interessant at vide, om det er et 88 tangenters keyboard, et adskilt studiebord e.l., hvor meget plads kræver det?
Brugeravatar
bjorne42
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Odense NV

Indlæg Skrevet: 1. maj 2018, 20:47

Der er tale om et rack-mounted doepfer-case, 2 rows á 84HP, som dette: https://www.thomann.de/dk/doepfer_a_100 ... _378670_13

Jeg er modtageren på Fyn :)
Brugeravatar
Jenkins
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Nordfyn

Indlæg Skrevet: 1. maj 2018, 22:36

Jeg køre måske turen Nordfyn - Risskov i starten af næste ugen.

Kan sagtens bringe noget med til Fyn i så fald jeg køre turen. Ved det dog ikke med sikkerhed endnu, skal nok vende tilbage og holde øje med tråden de næste dage indtil jeg er sikker
Brugeravatar
Nicolai
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vejle

Indlæg Skrevet: 1. maj 2018, 23:11

Morten B skrev: eller evt. mødes ved motorvejsafkørsel ved Horsens og bytte.

Og bytte?!? Jeg kører sandsynligvis turen imorgen onsdag først på formiddagen fra Hedensted (tæt på Horsens) til Odense. Men det afhænger lidt af flere ting, bl.a at jeg skal på Vejle Sygehus med min datter kl 8.15 og jeg ikke ved hvor længe det tager... Og jeg har en presset dag, så jeg er ikke så fleksibel, men kan du komme til Hedensted afkørslen på kort varsel, så kunne det nok lade sig gøre....

Men jeg er lidt bekymret for din "bytte" bemærkning. Hvad er det så du skal have af mig?? :)

kh
/Nicolai
Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)
Brugeravatar
Morten B
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 2. maj 2018, 07:15

Woah, det gik hurtigt :thumbup:

Nicolai skrev:Og bytte?!? Jeg kører sandsynligvis turen imorgen onsdag først på formiddagen fra Hedensted (tæt på Horsens) til Odense. Men det afhænger lidt af flere ting, bl.a at jeg skal på Vejle Sygehus med min datter kl 8.15 og jeg ikke ved hvor længe det tager... Og jeg har en presset dag, så jeg er ikke så fleksibel, men kan du komme til Hedensted afkørslen på kort varsel, så kunne det nok lade sig gøre....

Men jeg er lidt bekymret for din "bytte" bemærkning. Hvad er det så du skal have af mig?? :)

kh
/Nicolai

Ja, altså jeg afleverer mit rack i hos dig og så tager jeg din sjæl og holder på den ind til jeg ved at pakken er afleveret :dollargrin:

Ej, det var vist bare en forskrivelse, men vil som sagt gerne bytte med nogle benzin penge :)

Og tak! Vi kigger på det, har sendt en PM.

Jenkins skrev:Jeg køre måske turen Nordfyn - Risskov i starten af næste ugen.

Kan sagtens bringe noget med til Fyn i så fald jeg køre turen. Ved det dog ikke med sikkerhed endnu, skal nok vende tilbage og holde øje med tråden de næste dage indtil jeg er sikker

Super cool :thumbup: Jeg ser lige om det kan lykkes med Nicolai først, melder når jeg ved noget.
Brugeravatar
Morten B
Forum Donator
Forum Donator

Re: LØST! - Transport fra Horsens/Aarhus til Odense

Indlæg Skrevet: 2. maj 2018, 11:26

Så blev det problem løst, hurra for lydmaskinen og nørder generelt.

Specielt et kæmpe tak til Nicolai for hjælpen og for at være en overall cool fyr :thumbup: (Med en yderst misundelsesværdigt synth samling :shock: )

Og tak til Jenkins for også at byde ind :thumbup:
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 2. maj 2018, 11:31

Fedt :banan:
Brugeravatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg Skrevet: 2. maj 2018, 12:41

:thumbup:
Brugeravatar
Nicolai
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vejle

Indlæg Skrevet: 2. maj 2018, 14:24

Morten B skrev:Så blev det problem løst, hurra for lydmaskinen og nørder generelt.

Specielt et kæmpe tak til Nicolai for hjælpen og for at være en overall cool fyr :thumbup: (Med en yderst misundelsesværdigt synth samling :shock: )

Og tak til Jenkins for også at byde ind :thumbup:

Hold da op. Jamen selv tak. Det var hyggeligt men for kort :) Og tak for vin og kage...

Som jeg har sagt før, så synes jeg det er skide hyggeligt at møde medmaskinister rundt i landet. Jeg har efterhånden mødt nogle stykker og det er ligesom om man altid svinger godt sammen. Der et ligesom et eller andet bånd der binder folk sammen. Ret fascinerende faktisk...

Kh
Nicolai.
Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)

Tilbage til "Ydelser søges"