Mixer værksted/reparatør Aarhus?

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
Brugeravatar
Mike-air
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Aarhus C

Mixer værksted/reparatør Aarhus?

Indlæg Skrevet: 8. mar 2017, 12:40

Hey lyd,

Jeg har en allen&heath xone 4d mixer liggende. Først sprang sikringen, og da jeg dernæst i min uvidenhed blot købte en ny sikring og satte i, sagde mixeren "bang!" Med gnister ud af headphone jack'et/crossfaderen (ikke sikker, det gik stærkt) da jeg satte strøm på den.

I stedet for at købe en ny, kunne jeg godt tænke mig at prøve at få den repareret. Og gerne i Aarhus-omegn, da jeg ingen bil har.

Er der nogen der kan anbefale en reparatør? Og hvad kan et indledende tjek løbe op i?
"The weight of evidence for an extraordinary claim must be proportioned to its strangeness." - Simon Laplace
Brugeravatar
Simonfromsidney
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Aarhus (Lystrup)

Re: Mixer værksted/reparatør Aarhus?

Indlæg Skrevet: 8. mar 2017, 14:22

Prøv lige Lars Hoffensetz og hør.

http://www.lhz.dk/

mvh

Morten
Med venlig hilsen

Morten
Udstyr: Lidt af hvert.
Brugeravatar
kizz
Executive Producer
Executive Producer
Sted: 8000

Indlæg Skrevet: 29. mar 2017, 08:57

Du skulle da først prøve at kontakte Allan&Heath og få at vide hvilken sikring du skal bruge.Find den og prøv,det er højest sandsynligt at du bare har brugt den forkerte sikring og den er brændt af.Eller kig hvad der står på den originale.Der er en del penge at spare,hvis det bare er sikringen...
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 29. mar 2017, 10:27

kizz skrev:Du skulle da først prøve at kontakte Allan&Heath og få at vide hvilken sikring du skal bruge.Find den og prøv,det er højest sandsynligt at du bare har brugt den forkerte sikring og den er brændt af.Eller kig hvad der står på den originale.Der er en del penge at spare,hvis det bare er sikringen...

Mike har allerede brugt lang tid på at finde den korrekte sikring at sætte i. Det er med 99.9% sikkerhed ikke bare sikringen.
Brugeravatar
kizz
Executive Producer
Executive Producer

Indlæg Skrevet: 29. mar 2017, 10:46

Christoffer I. N. skrev:
kizz skrev:Du skulle da først prøve at kontakte Allan&Heath og få at vide hvilken sikring du skal bruge.Find den og prøv,det er højest sandsynligt at du bare har brugt den forkerte sikring og den er brændt af.Eller kig hvad der står på den originale.Der er en del penge at spare,hvis det bare er sikringen...

Mike har allerede brugt lang tid på at finde den korrekte sikring at sætte i. Det er med 99.9% sikkerhed ikke bare sikringen.

Det fremgår jo ikke rigtig nogen steder at Mike har brugt lang tid på at finde den korrekte sikring ?

Mike skriver :
Først sprang sikringen, og da jeg dernæst i min uvidenhed blot købte en ny sikring og satte i, sagde mixeren "bang!"

Det kan jo sagtens fortolkes,som at mike evt har købt en forkert sikring.
Hvad du bygger dine 99,9% sikkerhed for at det ikke bare er sikringen fremgår heller ikke nogen steder ?

Det brag og gnister kunne sagtens tyde på en brændt sikring...
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 29. mar 2017, 10:59

Mike må selv finde frem til hans tidligere indlæg. Folk har tidligere prøvet at kloge sig på den specifikke episode herinde.
Brugeravatar
kizz
Executive Producer
Executive Producer

Indlæg Skrevet: 29. mar 2017, 11:06

Christoffer I. N. skrev:Mike må selv finde frem til hans tidligere indlæg. Folk har tidligere prøvet at kloge sig på den specifikke episode herinde.

Du er da vist ikke en af dem :-D

Skal vi ikke bare kalde det,at folk tidligere har prøvet at hjælpe...
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 29. mar 2017, 11:15

Brugeravatar
kizz
Executive Producer
Executive Producer

Indlæg Skrevet: 29. mar 2017, 11:20

Christoffer I. N. skrev:http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2&t=70590

Har set den.. og nemmere,hvis du havde linket det fra starten og dermed undgået misforståelser.. :)

Tilbage til "Ydelser søges"