Lydtekniker/Partner søges

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
Kristian P
Groupie
Groupie
Sted: Aarhus

Lydtekniker/Partner søges

Indlæg Skrevet: 6. jan 2017, 00:30

Til opstart af lydstudie.

Kunne du tænke dig at være med fra starten til opstart af nyt lydstudie ikke langt fra Aarhus – men I hyggelige landlige omgivelser på Djursland.

Mangler du en spændende udfordring – og brænder du for at skabe musik med den fede lyd. Så har du chancen for at være med til at bygge noget nyt op – og sætte dit eget præg. Du vil komme til at udnytte dine kompetencer indenfor lydteknik og akustik fuldt ud.

Om du er erfaren eller grøn betyder ikke så meget – men det er vigtigt at du har entusiasme og gå-på-mod.

Jeg har fundet og købt en spændende gammel ejendom med potentiale til at skabe et unikt lydstudie med mulighed for overnatning som Band Camp og andre gode forretningsmuligheder.

Jeg er musiker og komponist/producer – og selv om jeg har tjent til livets ophold på andre måder med en karriere i globale teknologivirksomheder – har jeg længe drømt om at starte et lydstudie med musikken i fokus. Og nu skal det være – ikke fordi det er nemt – men fordi jeg brænder for det..

Jeg har selv nogle kompetencer indenfor både musikproduktion og lydteknik – men søger en partner med den lydtekniske baggrund på plads og hjertet på det rette sted.

Har du lyst til at være med – eller bare høre lidt mere – så skriv kort om dig selv til kp@noahpont.dk og jeg vender tilbage snarest.

Måske kan vi skabe noget unikt sammen.

Mange hilsner..;-)
Kristian
If you do not love what you do - then do what you love..

Tilbage til "Ydelser søges"