Mutable Instruments PCB's [LUKKET]

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Default avatar
Jensu
Medlem
Indlæg: 83

Mutable Instruments PCB's [LUKKET]

Indlæg af Jensu »

Hej. Jeg går og samler lidt sammen til at få produceret et par Mutable Instruments boards.

https://github.com/pichenettes/eurorack

De her projekter er gør-det-selv på den hårde måde, da næsten alle komponenter er SMT og boardsne og komponenterne er designet til at blive samlet af robotter.
Jeg har dog selv samlet en Elements i hånden og det er muligt, med tålmodighed og en smule viden og elektronik. Jeg vil dog ikke anbefale nogen at gøre det som deres første projekt, da en lille bitte fejl
kan være praktisk talt umulig at finde, og i de timer man bruger på at fejlsøge, kunne man lige så godt arbejde og købe modulet fra nyt :-D Her et riskorn ved siden af en modstand fra min elements.

Billede

Alle BOMs er offentlige direkte fra Mutable Instruments, og man kunne nemt dele indkøbskurve fra Mouser eller lignende.

Ordren og forsendelsesomkostninger ville blive delt ligeligt mellem alle der deltager.

Jeg overvejer i øjeblikket at bestille:

Links
Warps
Shelves
Peaks

Hvis det ikke ender med et decideret gruppekøb, så skal jeg nok sige til når jeg bestilller. Der er som regel en minimum ordre på 5 boards, så kommer nok til at have et par i overskud lige meget hvad.
Senest rettet af Jensu tirs 2. feb 2016 11:10, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
Jensu
Medlem
Indlæg: 83

Indlæg af Jensu »

Jeg ser den manglende interesse og lukker den her.

Kan være jeg smidder nogle ekstra boards op til salg, da jeg nok ikke skal bruge 5 af hver selv.

Nyt svar