Gruppekøb: Triton Audio FetHead

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Gruppekøb: Triton Audio FetHead

Indlæg af Clemme »

Jeg overvejer om jeg skal arrangere et gruppekøb af Triton Audio FetHead via den danske importør, hvis prisen som minimum kan konkurrere med de svenske priser (DK 520,- + fragt).

Inden jeg går videre med det, vil jeg godt høre om der er interesse for et gruppekøb, så skriv gerne hvor mange du evt. er interesseret i. Jo flere, jo billigere :)

Læs mere om FetHead'en her:

http://tritonaudio.com/index.php?option ... 33?em_x=22

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jo men hvorfor ikke Fethead-filter?

--sd

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Det kunne også være en mulighed, men jeg tænker at man får en mere universel løsning hvis der ikke er filter på. Har man behov for et filter kan man cutte på preampen eller i sin daw.

Men er der mere stemning for en filterversion, bestiller vi bare den - eller måske både og.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Clemme skrev:Det kunne også være en mulighed, men jeg tænker at man får en mere universel løsning hvis der ikke er filter på. Har man behov for et filter kan man cutte på preampen eller i sin daw.

Men er der mere stemning for en filterversion, bestiller vi bare den - eller måske både og.
Det er jo fordi mit brug er PA og ikke studie, så proximity og overhør er langt et større problem, så derfor vil jeg helre lave bunden med saturation.

--sd

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hvem er de danske og svenske forhandlere? Kunne godt tænke mig at se priser på deres produkter.. :)

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Christoffer I. N. skrev:Hvem er de danske og svenske forhandlere? Kunne godt tænke mig at se priser på deres produkter.. :)
Her er et link til den svenske forhandler:

http://webshop.holmerup.biz/mikrofoner/ ... ddedtocart

Og her er et til den danske

http://luxuryaudiogear.com/produkt/trit ... o-fethead/

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Takker :)

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

NU har jeg jeg lige kigget dine opgivne priser lidt efter i sømmene, det du taler om er SKR 660 inklusiv svensk moms (hvor den svenske pris ex. moms er SKR 528). Det betyder at jeg f.eks kun hos dem i sverige skal betale Dkr 417 imens jeg skal give Dkr 495 i deres egen webshop, da jeg indkøber og bruger det som virksomhed og derfor ikke skal betale moms i et andet land i EU, jeg får selvfølgelig godtgjort eller modregnet et indkøb i Danmark forudsat at sælgeren er momsregistreret ... det virker som om du ikke er det Jacob?

--sd

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Søren Dyhr skrev:NU har jeg jeg lige kigget dine opgivne priser lidt efter i sømmene, det du taler om er SKR 660 inklusiv svensk moms (hvor den svenske pris ex. moms er SKR 528). Det betyder at jeg f.eks kun hos dem i sverige skal betale Dkr 417 imens jeg skal give Dkr 495 i deres egen webshop, da jeg indkøber og bruger det som virksomhed og derfor ikke skal betale moms i et andet land i EU, jeg får selvfølgelig godtgjort eller modregnet et indkøb i Danmark forudsat at sælgeren er momsregistreret ... det virker som om du ikke er det Jacob?

--sd
Nej, jeg har ikke et cvr-nummer, så hvis det på den måde giver mere mening at vi f.eks. bestiller igennem dig, så er det fint med mig. Ellers skal vi lave to bestillinger - en for dem med cvr-nummer og en for dem uden.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Clemme skrev:Nej, jeg har ikke et cvr-nummer, så hvis det på den måde giver mere mening at vi f.eks. bestiller igennem dig, så er det fint med mig. Ellers skal vi lave to bestillinger - en for dem med cvr-nummer og en for dem uden.
Ja vi kan sagtens køre det igennem mit CVR. nr. men vil skal også finde ud af hvorfor de i Sverige skal have mindre end de andre steder? Hvor stor beholdning har de?

--sd

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Prisen har vel først og fremmest noget gøre med valutakurser og måske noget med hvor mange enheder den enkelte importør bestiller.

Hvis folk i første omgang melder ind hvor mange de skal bruge, så må vi tage den derfra. Er der ikke nok på lager, må vi se om vi kan løse det med importøren, ellers må de sidst ankomne til gruppekøbet undvære.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg har lige skrevet til dem i Sverige for at høre om de vil eksportere til mig, eller de er bundet op af klausuler.

--sd

Default avatar
Jens Larsen
Medlem
Indlæg: 361

Indlæg af Jens Larsen »

Hej ikke for at være lyseslukker, men altså jeg købte direkte af Triton for snart nogle år siden - det var omtrent samme pris... Hvor meget forventer I at kunne spare pr. styk, er det mere end håndøre?

VHJens :-)

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Deres even side nævner 72 euro pr. stk, men i Sverige er de nede lige over en kr. 400,- + moms

--sd

Default avatar
Jens Larsen
Medlem
Indlæg: 361

Indlæg af Jens Larsen »

OK det betyder selvfølgelig noget om man betaler moms eller ej, men jeg endte med at have dem hos mig for 579kr incl moms og forsendelse (dengang kostede de 69€ hosTriton) - Anyway jeg undrede mig bare over om det er besværet værd i sparede kroner pr. stk.

Det er under alle omstændigheder en svine fed lille dims der gør underværker i mange situationer :-)

VHJens :-)

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Svenskeren har 2 stk og vil gerne handle, men det er valutakursudsving der gør at hans pris er lav, ved supplering af lager vil prisen ryge op, men han er i sagens natur ikke ude på kvantumsrabat på to stk. Men jeg er jo også mere interesseret i "filter"-versionen - men som det ser ud til ligenu kan jeg skaffe 2 stk til 520 DKr incl moms. og så kan jeg selv tage en med filter for et par basseører mere. Fragt bliver der selvfølgelig lidt af alt efter hvor meget vi tager, men hvis det kun er Jacob og mig er vi nede på brevporto.

--sd

Default avatar
Jens Larsen
Medlem
Indlæg: 361

Indlæg af Jens Larsen »

Det er også en god pris :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Men ellers kan interesserede starte med indsætte et aconto på kr. 540 på min Mobilpay (40 42 32 23), vidende at det kun er de to første der slipper så billigt...

--sd

Medlemsavatar
PelleB
Forum Donator
Indlæg: 903
Sted: Copenhagen / Aalborg

Indlæg af PelleB »

Kunne denne ik også være smart i forb med Sm7b - og altså slippe for unødig støj fra pre-amp?

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Det er jeg sikker på den godt kan. Jeg tror mange dynamiske mikrofoner kunne have fordel af at ryge en tur igennem en FetHead.

Nu ved jeg godt det var mig der startede tråden, men jeg er desværre nødt til at springe fra igen pga. pludselige uforudsete udgifter. Men jeg håber det lykkedes at få købt nogen hjem alligevel og jeg hjælper gerne med det praktiske, hvis der er brug for det.

Nyt svar