API Preamp.

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Medlemsavatar
mb.electroaccoustics
Medlem
Indlæg: 512
Sted: København

API Preamp.

Indlæg af mb.electroaccoustics »

Nogen der kender byggeset fra Classic Audio Products Illinois ? De har nogen lækre API preamps, som lige har fået rigtig god anmeldelse i Tape-Op.
www.classicapi.com www.scottliebers.com
Jeg kunne godt finde på at købe sådan et par, ud på efteråret. Og så ville det være rart at være nogen stykker så man kunne deles om den dumme toldopkrævningsafgift.

Vh Michael

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

mb.electroaccoustics skrev:Nogen der kender byggeset fra Classic Audio Products Illinois ? De har nogen lækre API preamps, som lige har fået rigtig god anmeldelse i Tape-Op.
http://www.classicapi.com http://www.scottliebers.com
Jeg kunne godt finde på at købe sådan et par, ud på efteråret. Og så ville det være rart at være nogen stykker så man kunne deles om den dumme toldopkrævningsafgift.

Vh Michael
Er tolden ikke af det samlede beløb? I givet fald er det jo ligemeget om du er alene om at købe - forøvrigt mener jeg at toldsatsen er meget lille på sådan noget udstyr - men måske husker jeg fejl.

Medlemsavatar
Søren Sømand
Forum Donator
Indlæg: 882
Sted: Næstved

Indlæg af Søren Sømand »

Toldopkrævningsafgift er det PostDK tager for at behandle pakken pænt fra lufthavnen og ind til deres postkontor hvor de skal printet en faktura ud og sende til dig. Mener det er 160,-

Jeff's kits er superfede. Nemme at gå til siges der. Har hørt dem men ikke bygget dem. De lyder pisse godt, mest pga. ind/output trafoen som er reissue lavet lige efter den originale. Skal helt sikkert også have mig en flok engang når jeg bliver rig.

Søren Sømand

Medlemsavatar
mb.electroaccoustics
Medlem
Indlæg: 512
Sted: København

Indlæg af mb.electroaccoustics »

De er nu ikke så dyre. Et kit koster kr 1183,66. Hvis man hertil vælger en færdigbygget Op-amp, koster det kr 415,59 oveni. Adskilligt billigere hvis man vælger et af byggesættene.
Altså 1599,25.
Selvfølgelig bliver det dyrere når man regner strømforsyningen med. Der findes også nogen byg selv løsninger, som jeg ikke har regnet på endnu. ( for dem der allerede har et API rack, er det jo bare plug and pray ;-)

Man ville nok kunne spare lidt hvis man købte flere kits, feks. 10, og få den samlede regning på forsendelse ned.

Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Indlæg af Frederikkofoed »

mb.electroaccoustics skrev:plug and pray
:lol:

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Nyt svar