Gruppekøb af DIY-1073 NEVE preamp

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Re: Gruppekøb af DIY-1073 NEVE preamp

Indlæg af Frederikkofoed »

LarsVinter skrev:Jeg er også klar på 1 kanal-udgaven.

Jeg har forsøgt at oprette mig på groupdyi.dk, men får ingen mail (har checket spam). Sender pm til luny tune, som du foreslår længere oppe.

//Lars
Von Tiergarten skrev:Hey Frederik

Hvis ikke det er overstået - så skriv mig på for 2 kanaler.
beetlebum skrev:Jeg er nok også klar, men får heller ikke aktiverings-mailen... prøver også en pm til Luny.
sidelmann skrev:Jeg er på med en mono :-)
Fedt, vi er ved at være ved vejs ende, så i skal nok til at skynde jer hvis i vil nå at være med..

Ville bare lige informere om at jeg nu begynder at indsamle betaling og at betalingsfristen er d. 10 september..

Alt nødvendig info kan læses i tråden på groupdiy forummet, hvis der er nogle der har problemer med at få adgang til forummet, så skriv en mail til mig på frederikkofoed (at) mac.com og så skal jeg nok sende jer den nødvendige information vedr. gruppekøbet.

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Default avatar
skovmus76
Medlem
Indlæg: 45

Indlæg af skovmus76 »

kan det nåes?

Default avatar
pesloth
Medlem
Indlæg: 291
Sted: København

Indlæg af pesloth »

Må jeg spørge om hvordan disse preamps blev? Nogen sammenligninger med originalen? Ændrede i designet undervejs og er der nogen der har en komplet liste med komponenterne?

Kunne godt tænke mig at bygge et par stykker selv hvis de altså er fede. Prisen er jo fantastisk god :-)

Peace!
Peter

Medlemsavatar
Vagn Luv
Medlem
Indlæg: 627
Sted: Gentofte

Indlæg af Vagn Luv »

Jeg er også nysgerrig. :)
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll to the bottom and click "I agree."

Medlemsavatar
thamdrup
Medlem
Indlæg: 40
Sted: København

Indlæg af thamdrup »

også her

Medlemsavatar
Jens Sejersen
Medlem
Indlæg: 1548
Sted: Låsby

Indlæg af Jens Sejersen »

Også her 8-)
[color=#FF0000]https://soundcloud.com/jens-sejersen[/color]

[color=#BF4000]working hard or hardly working?...[/color]

Medlemsavatar
RapIdo
Medlem
Indlæg: 391
Sted: Melomani studiet, Nørrebro

Indlæg af RapIdo »

Også her!

Medlemsavatar
Villa
Medlem
Indlæg: 149
Sted: 2200N

Indlæg af Villa »

og her :)
coming soon

Medlemsavatar
Jakobz
Medlem
Indlæg: 53
Sted: Århus

Indlæg af Jakobz »

Jeg byggede 4 stk. og de er blevet rigtig fede :) Jeg har aldrig prøvet en original så jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag, men har brugt den flittigt på vokal, akustisk og el guitar, trommer og alt muligt andet :) Jeg mener ikke vi lavede nogen dramatiske ændringer i designet. Som altid er der al den info man skal bruge på groupdiy.com men jeg er ikke sikker på at man stadig kan købe print til projektet. Når der engang bliver tid til det, kan jeg godt dele nogen lydklip optaget med dem.

Nyt svar