gruppekøb Adam a7

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Medlemsavatar
Jens Sejersen
Medlem
Indlæg: 1548
Sted: Låsby

Re: gruppekøb Adam a7

Indlæg af Jens Sejersen »

Jahh, altså jeg synes godt nok det er nogle sølle priser!!! Hvis deres pris er 5600 kr, så tjener de jo 56.000 kr på denne handle - det er altså også en pæn sjat penge. Det må de kunne gøre bedre. Selvfølgelig er 1000 kr sparet også en slags penge, men sender de så ud til alle dem der har bestilt, eller laver de en samlet forsendelse? I så fald skal vi jo nok regne med ca. 150 kr oven i hatten for at få sendt dem ud til folk med post danmark :?
[color=#FF0000]https://soundcloud.com/jens-sejersen[/color]

[color=#BF4000]working hard or hardly working?...[/color]

Medlemsavatar
Wessberg
Medlem
Indlæg: 488
Sted: København

Indlæg af Wessberg »

Korrekt, men de skal jo også tjene på det! Ja, de tjener 56.000 kr., men med dem tjener de jo blot de penge de bruger på at bestille dem hjem ind igen, plus lidt ekstra. Og det "lidt ekstra" skal helst også være tilstrækkeligt til det er handlen værd.
Jeg tror retailpriserne i forvejen er ret lave på A7'erne, og synes 5600 er en rimelig pris.

Dog er den ikke så god det virkelig kan mærkes i pengepungen, så jeg synes stadig vi skal presse dem ned. Når vi i alt 5000 pr. sæt, gør vi en god handel. Men længere ned går den umuligt :)

Medlemsavatar
Jens Sejersen
Medlem
Indlæg: 1548
Sted: Låsby

Indlæg af Jens Sejersen »

Wessberg skrev: Jeg tror retailpriserne i forvejen er ret lave på A7'erne
Hmm, hvad baserer du dette på? Jeg mener bare, at det er da et super nemt trick for forhandleren at "bilde" os ind at retailprisen er presset helt i bund ift. indkøbsprisen.
[color=#FF0000]https://soundcloud.com/jens-sejersen[/color]

[color=#BF4000]working hard or hardly working?...[/color]

Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

Jens Sejersen skrev:Jahh, altså jeg synes godt nok det er nogle sølle priser!!! Hvis deres pris er 5600 kr, så tjener de jo 56.000 kr på denne handle - det er altså også en pæn sjat penge. Det må de kunne gøre bedre. Selvfølgelig er 1000 kr sparet også en slags penge, men sender de så ud til alle dem der har bestilt, eller laver de en samlet forsendelse? I så fald skal vi jo nok regne med ca. 150 kr oven i hatten for at få sendt dem ud til folk med post danmark :?
Ahh... der er jo noget der hedder difference. Jeg ved ikke hvad indkøbsprisen er på A7'erne, men 56.000.- tjener de jo i hvert fald ikke! :wink: Indkøbspris og udgifter trukket fra (fragt, husleje etc.), så tror jeg ikke du skal regne med at der er ret meget mere end en 500-1000.- tilbage til butikken i profit på et par A7'ere hvis prisen er 5600.-, så ret meget længere presser du dem nok ikke ned!

Medlemsavatar
Mr. Rigas
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Copenhagen

Indlæg af Mr. Rigas »

Well ... man kan jo se det sådan her "hvis" der er 1000bobs de kan handle med per sæt... Så smid dem da ned i 5000.- per. stk.
Og så får de jo nok også de næste grupe køb og et flot plus i karakter bogen for os når vi skal shoppe mere gear..

og om ikke andet er 400.- per sæt 4000bobs uden at skulle bestille hjem og have på laget etc. det er minimal indsats og vi har jo finanskrise .. muhahaha
:twisted: <<<Helt tosset med den der....

Og ja hvis det er kan de jo bare plastre nogle stickers på dem så er der gratis reklame ... :shock:
"HVad Faen Torben !! Det lyder sku' fedt !!"

Medlemsavatar
Franne
Medlem
Indlæg: 541
Sted: Århus

Indlæg af Franne »

Jeg spørger i sharp music. Frederik kofoed, som har stået for sm7 købet har snakket m ham. Han påstår der kan gøres til en fed pris.

Skriver i morgen.
Franne

Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

Franne skrev:Jeg spørger i sharp music. Frederik kofoed, som har stået for sm7 købet har snakket m ham. Han påstår der kan gøres til en fed pris.

Skriver i morgen.
Jeg tror i det hele taget at det ville være en god ide at kontakte mindre forhandlere! Der stor sandsynlighed for at de er mere villige til at gå længere ned!

Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

Jeg kunne faktisk også godt være frisk hvis prisen kommer langt nok ned !
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Medlemsavatar
Franne
Medlem
Indlæg: 541
Sted: Århus

Indlæg af Franne »

Hvor mange er vi så oppe på? :) undskyld dovenskaben, skriver fra en iPhone - så deter lidt besværligt for mig :b
Franne

Medlemsavatar
Freund
Medlem
Indlæg: 1519
Sted: Fyn

Indlæg af Freund »

jamen lad os tælle

1....... næste
[b][color=#40FF00]Det er bedre at fortryde noget man HAR gjort...........[/color][/b]

Medlemsavatar
awp
Forum Donator
Indlæg: 257
Sted: Denmark, Copenhagen

Indlæg af awp »

Alt efter om prisen er god nok i mine øjne ....så 2 :-)
Macbook Pro 17" - Mac Pro dual Xeon 30" cinema display - PC i7 3.0 ghz. Nexus2, East West QLOV, Trilogy, Halion, Cubase

Medlemsavatar
Mr. Rigas
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Copenhagen

Indlæg af Mr. Rigas »

3 hvis prisen er rigtig og banken går med til det .. :dollargrin:
"HVad Faen Torben !! Det lyder sku' fedt !!"

Medlemsavatar
Vagn Luv
Medlem
Indlæg: 627
Sted: Gentofte

Indlæg af Vagn Luv »

Til den rette pris... 4
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll to the bottom and click "I agree."

Medlemsavatar
Franne
Medlem
Indlæg: 541
Sted: Århus

Indlæg af Franne »

5.

Jeg går ud fra i andre er enige med mig i, at 5k er den rette pris?

Hvis prisen bliver max 5k, hvem er så på??
det der med "rette pris" osv osv er svært at forstå, så tillod mig at tale for jer.
Franne

Medlemsavatar
Mr. Rigas
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Copenhagen

Indlæg af Mr. Rigas »

Lad os nu se hvad prisen kan blive ... Når der er blevet undersøgt priser .. så kan vi give et endeligt bindende ja :)
"HVad Faen Torben !! Det lyder sku' fedt !!"

Medlemsavatar
zapz
Medlem
Indlæg: 240
Sted: KBH:.

Indlæg af zapz »

6

Medlemsavatar
Wessberg
Medlem
Indlæg: 488
Sted: København

Indlæg af Wessberg »

7! :)

Og jeg ønsker også en kontakt med de mindre forhandlere, som er mere afhængige af at gribe chancerne når de kommer, i forhold til Aage, Thomann, osv, som må siges at have "The business running". Ellers er 5600 en fin pris, med 3 års garanti :)
Rammer den 5000, behøver vi sgu ikke være utilfredse længere. Det er en profitløs pris for forhandleren stort set.

Medlemsavatar
Wessberg
Medlem
Indlæg: 488
Sted: København

Indlæg af Wessberg »

Og her følger så Aages priser...Vi tilbydes akkurat det samme som Cyberfarm tilbød os :)

Adam A7 - 1 sæt: 6495,-
Adam A7 - 2 sæt: 12950,-
Adam A7 - 3 sæt: 19275,-
Adam A7 - 4 sæt: 25400,-
Adam A7 - 5 sæt: 31250,-
Adam A7 - 6 sæt: 36750
Adam A7 - 7 sæt: 42105,-
Adam A7 - 8 sæt: 47200,-
Adam A7 - 9 sæt: 52650,-
Adam A7 - 10 sæt: 58000,-

Altså, for 10 bestillinger - 5800 pr. sæt

Medlemsavatar
Franne
Medlem
Indlæg: 541
Sted: Århus

Indlæg af Franne »

Nu har jeg snakket m. Sharp music (http://stringsite.dk/)

Jesper, som ejer det er pt. i usa til noget NAMM, men vender hjem snart..
Jeg ved fra den anden tråd de har fået en rimelig nice deal på nogle sm7b'er..
Franne

Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Indlæg af Frederikkofoed »

Hvad er det da for et forkert link du har lagt op til Sharp Music

Rigtige link er Sharpmusic.dk

:-D

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Medlemsavatar
Franne
Medlem
Indlæg: 541
Sted: Århus

Indlæg af Franne »

E. Well, som jeg har forstået det er det samme folk bag?
Franne

Medlemsavatar
Mr. Rigas
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Copenhagen

Indlæg af Mr. Rigas »

Sharp ?? er det ikke dem der har Stringsite ??

Hvis det er så kender jeg de særdeles godt.. 8-)
"HVad Faen Torben !! Det lyder sku' fedt !!"

Medlemsavatar
Franne
Medlem
Indlæg: 541
Sted: Århus

Indlæg af Franne »

Det var det i hvert fald inden Sharp music flyttede fra Ikast til Herning.. altså Steffen..

Men Rigas, snak da lige med string site så =)
Franne

Medlemsavatar
Frederikkofoed
Medlem
Indlæg: 469
Sted: Herning

Indlæg af Frederikkofoed »

Ja men efter de er flyttet til herning så har Jesper overtaget butikken.

Jesper ejer butikken i herning, men arbejder stadig sammen med Stringsite som leverer diverse bækner osv. med stringsite logo på.

Mener faktisk også at Stringsite holder til i kælderen ved Sharp nogle gange...

- Frederik
[i]Frederik Kofoed[/i]

Medlemsavatar
Mr. Rigas
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Copenhagen

Indlæg af Mr. Rigas »

Ja Stefan er også manden jeg kender derfra .. har hjulpet med noget monitor værk engang jeg spillede i Ikast ...


Men tror faktisk den er god nok .. man skal nok have fat i ham Jesper .. hvis man skal have priser på A7eren ...
:oops:
"HVad Faen Torben !! Det lyder sku' fedt !!"

Nyt svar