2 for 1 hos IK Multimedia

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Medlemsavatar
Buddy76
Medlem
Indlæg: 402
Sted: Rønde

2 for 1 hos IK Multimedia

Indlæg af Buddy76 »

I en periode 1/5-30/6 kan man, når man køber et software-instrument hos IK Multimedia, få en med gratis (til tilsvarende værdi eller derunder). Blot et lille tip.

http://www.ikmultimedia.com/supersonic/

Mvh.
Søren Petersen

Medlemsavatar
RBS
Medlem
Indlæg: 567
Sted: KBH

Indlæg af RBS »

Interessant tilbud... er sampletank 2.5 xl stadig anbefalelsesværdig? Synes det er længe siden jeg har set den nævnt i forbindelse med vst-anbefalinger..

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg kan anbefale Miroslav Philharmonik, det er ret fedt hvis man skal bruge strygere
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
RBS
Medlem
Indlæg: 567
Sted: KBH

Indlæg af RBS »

Det var netop også en combo i form af sampletank 2.5 og philharmonik jeg overvejede, kan jo få dem til 2100-2200 ca (måske uden forsendelse?) i alt... Det virker som et ok tilbud i mine ører.

Men det er ikke sådan at philharmonik er inkluderet i sampletank xl vel? Beklager de mange spørgsmål, men har lidt svært ved at hitte ud af det på deres hjemmeside, og ville jo nødig købe to af de samme om man så må sige :P

Medlemsavatar
bogh
Forum Donator
Indlæg: 674
Sted: Where the sun don't shine

Indlæg af bogh »

RBS skrev:Men det er ikke sådan at philharmonik er inkluderet i sampletank xl vel? Beklager de mange spørgsmål, men har lidt svært ved at hitte ud af det på deres hjemmeside, og ville jo nødig købe to af de samme om man så må sige :P
Nej, Miroslav er ikke inkluderet i SampleTank XL.

Medlemsavatar
Tau Gundersen
Medlem
Indlæg: 2075
Sted: Nansensgade

Indlæg af Tau Gundersen »

Jeg synes SampleTank2,5 XL er "ok" - det kan mange ting, men der er mange af lydene jeg normalt finder andetsteds. Men det har måske også noget med min genre/lydpreference at gøre. Selve softwaren er stabil og spiller bare, også som Multi-Channel. I hvert fald i Logic Pro.

Til gengæld er SampleMoog og SampleTron KONGE. I luvs them. :twisted:

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Det lader til at tilbuddet er blevet bedre... 5 SampleTank-baserede produkter til 1 pris!

http://www.esoundz.com/details.php?Prod ... de=ssgpkvr

Default avatar
havefreak
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af havefreak »

2 for en skal da 100% overvejes. Der er jo meget at spare.

Medlemsavatar
Eicen
Medlem
Indlæg: 1568
Sted: 2700 Brønshøj

Indlæg af Eicen »

havefreak skrev:2 for en skal da 100% overvejes. Der er jo meget at spare.
øhm.. Det er et halvt år siden der sidst blev skrevet i denne tråd, så jeg tror desværre ikke tilbudet er gældende mere.. :)

Nyt svar