Arturia - Buy 1 Get 1 Free

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar

Default avatar
M. Pedersen

Indlæg af M. Pedersen »

Kode: Vælg alt

 	Qualifying products are: 

    *      the Minimoog V
    *      the Jupiter-8V
    *      Analog Factory
    *      the Prophet V
    *      Brass
    *      the ARP2600 V
    *      the CS-80V
    *      the Moog Modular V

	The free product of your choice must be chosen in this list :

    *      Jupiter-8V
    *      AF
    *      BRASS
    *      PV

Medlemsavatar
Rahbek78
Medlem
Indlæg: 1061
Sted: Esbjerg - Denmark

Indlæg af Rahbek78 »

Hvordan lyder disse plugs?

Jeg overvejer kraftigt om ikke jeg skal være mere specifik, og købe én lækker HW synth (Eks. MOOG Voyager) - i stedet for gang på gang at blive fristet af alle disse plugs... Jeg har en del jeg aldrig bruger pga. for dårlig kvalli...

You know... Less is more....

Jeg vil til at skære ned, og så kun have det der dur til rådighed... Altså kvalitet, men det er da svært, for af og til bliver man overrasket over gode billige plugs...

Så der er da svært at finde hvad der er godt og skidt...

Medlemsavatar
Inzider
Medlem
Indlæg: 1551
Sted: København S

Indlæg af Inzider »

har hørt "ude i byen" at Jupiter 8V er brugt flittigt blandt house/electro producere rundt omkring i verden...

jeg har ikke selv prøvet den, men hørt den kort i nogle lydklip... Den er desuden Polyfonisk, så den kan bruges på mange måder...

Har selv Oddity som jeg ÆLSKER, men den er desværre mono :( så Roland lokker da ldit?
Jay Adams Productions
Sound Design
Scoring
Music Production

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg regner selv med at købe en Arturia Origin om et års tid, hvor man jo får CS-80, Prophet, Minimoog og Jupiter, samt Origin's egen nye synth-del. Leget 10 minutter med minimoog'en og det lød ikke til at være ret svært at frembringe Deadmau5-sounden. Man kunne sagtens forestille sig at Jupiter'en var flittigt brugt også.. :)

Medlemsavatar
Inzider
Medlem
Indlæg: 1551
Sted: København S

Indlæg af Inzider »

har også luret meget på Origin! Hvad kommer den til at koste i DK? så at den koster 3000 dollar..

Det er vel lige omkring det samme som andre Hardware synths i den kaliber...

og den ser fanme sprød ud...

Forresten Christopher, så er det altså også til at lave Deadmau 5-agtige basses på vores elskede TIer :dollargrin:
Jay Adams Productions
Sound Design
Scoring
Music Production

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Inzider skrev:har også luret meget på Origin! Hvad kommer den til at koste i DK? så at den koster 3000 dollar..

Det er vel lige omkring det samme som andre Hardware synths i den kaliber...

og den ser fanme sprød ud...

Forresten Christopher, så er det altså også til at lave Deadmau 5-agtige basses på vores elskede TIer :dollargrin:
Heh, jamen jeg er ikke HELT vildt interesseret i at lave den der halv-overproducerede lyd, men det er jo den man kommer til at tænke når folk siger Moog nu om dage.
Men Origin skal 100% først prøves inden jeg vil købe. 3k $ er ikke så meget for hvad den lyder til at kunne. Om den så lyder godt er jo netop det der skal testes... :)

Medlemsavatar
Rahbek78
Medlem
Indlæg: 1061
Sted: Esbjerg - Denmark

Indlæg af Rahbek78 »

What... Det er totalt gået min næse forbi med den ORIGIN... Lyder spændende... Designet vælter mig ikke omkuld.. Men den skal jo heller ikke stå i stuen... :)

Hvad tænker i på når i siger "Deadmau5" lyd? - Mig bekendt er hans "signature" vel at kan konstant har akkorder kørende ovenpå sin basslyd + at akkorderne oftest er ekstremt fængende...

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Rahbek78 skrev:What... Det er totalt gået min næse forbi med den ORIGIN... Lyder spændende... Designet vælter mig ikke omkuld.. Men den skal jo heller ikke stå i stuen... :)

Hvad tænker i på når i siger "Deadmau5" lyd? - Mig bekendt er hans "signature" vel at kan konstant har akkorder kørende ovenpå sin basslyd + at akkorderne oftest er ekstremt fængende...

http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=16&t=13309

Fortsæt der. :)

Default avatar
havefreak
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af havefreak »

Helt sikkert kvalitet frem for kvantitet. Det her er jo finmekanik.

Nyt svar