Superpris på Autotune hos AudioMidi.com

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Medlemsavatar
Benjamin
Medlem
Indlæg: 986
Sted: Islands Brygge

Superpris på Autotune hos AudioMidi.com

Indlæg af Benjamin »

Så kan Autotune erhverves til $199 - jo den er god nok. Jeg tror sgu' jeg bliver nødt til at ryge på.
http://www.audiomidi.com/AutoTune-5-Native-P8642.aspx

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

jeg kan se der står USD319?
skriver noder

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

bryla skrev:jeg kan se der står USD319?
Hvis du læser lidt længere ned, kan du finde det her:
$120 Instant Rebate!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Arh det så jeg også! Men min regner i hjernen, fattede den ikke helt.
skriver noder

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Vildt nok. Har lige opdateret fra version 4 > 5 for det samme beløb.. snydt føler man sig.

Medlemsavatar
Longhorn
Medlem
Indlæg: 1265
Sted: Kolding

Indlæg af Longhorn »

Er version 5 meget bedre end 4 ? - Jeg prøvede den hos en ven men kunne ikke få "Alt-knappen" til at virke sammen med musen?? :|
"You never really finish a mix.. you just give up on it"
"Væk med 2kHz"

Medlemsavatar
Living Smart TV
Forum Donator
Indlæg: 2421
Sted: Vejle

Indlæg af Living Smart TV »

Ja, det er godt nok billigt for sådan et stykke software, synes jeg.

Enig med Holger - upgraden er ikke ret meget billigere.

Jeg købte min oprindelige Autotune i 1998-1999, tror jeg, og mener da at jeg gav adskillige gange mere end den koster nu :)

Jeg får oplyst på Antares website, at min upgrade fra 1999-versionen (ja, jeg har faktisk aldrig opgraderet den.....før nu) koster 169 dollar.

Medlemsavatar
Chris Wulff
Medlem
Indlæg: 1788
Sted: København

Indlæg af Chris Wulff »

kr. 950.- for Antares Autotune det var godt nok billigt, den er hermed købt :) :)

Medlemsavatar
Benjamin
Medlem
Indlæg: 986
Sted: Islands Brygge

Indlæg af Benjamin »

Nu ved jeg ikke om jeg burde poste dette andetsteds, men da det er relateret til emnet håber jeg det er ok.

Jeg har leget lidt med demoer af henholdsvist Autotune og Melodyne - Jeg kan kun få Autotune til at lyde "nedturs-T-Pain-agtigt" - dette i "live/auto-mode". I Edit mode (eller hvad det nu hedder) synes jeg editering er meget mere klodset end i Melodyne... omvendt ved jeg at mange taler om at Autotune lyder bedre. Er det korrekt (en sandhed :lol: )

Jeg ved sgu' ikke om jeg skal springe på - for som nævnt finder jeg Melodyne mere intuitivt og jeg har ikke brug for auto mode'n.

Benjamin
Senest rettet af Benjamin søn 6. jul 2008 15:04, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

For mig er Melodyne klart at foretrække (har brugt softwaren stort set fra starten) - men jeg ved der er meget delte meninger.

Medlemsavatar
pekka
Medlem
Indlæg: 914
Sted: Kbh V

Indlæg af pekka »

Jeg var lige ved at købe den, men kom pludselig i tvivl om:

- hvordan med told i forhold til software købt i USA?
- hvordan med told i forhold til software købt i USA - i forhold til valget mellem "Full Hard Copy/Serial No Only"?
- bliver man mon glad for at have købt en iLok med?
... aka Ebbe Frej
[url=http://www.frej.com]frej[/url] | [url=http://www.myspace.com/ebbefrej]myspace[/url] | [url=http://www.facebook.com/ebbefrej#/clubp ... pisestudio]facebook[/url]

Medlemsavatar
Preben Friis
Medlem
Indlæg: 3170
Sted: CPH

Indlæg af Preben Friis »

pekka skrev:Jeg var lige ved at købe den, men kom pludselig i tvivl om:

- hvordan med told i forhold til software købt i USA?
- hvordan med told i forhold til software købt i USA - i forhold til valget mellem "Full Hard Copy/Serial No Only"?
Software der er købt i USA skal du betale told og moms af. Det kommer på, når pakken skal igennem tolden/fragtcentralen.
"Serial No Only" pr. email skal ikke gennem nogen told/fragtcentral.
Do the math. :wink:
pekka skrev:- bliver man mon glad for at have købt en iLok med?
Hvis den skal sendes fra US og told og moms er af vare + fragt, kan det nok næppe betale sig at købe den dér.

/Preben Friis

Medlemsavatar
Living Smart TV
Forum Donator
Indlæg: 2421
Sted: Vejle

Indlæg af Living Smart TV »

Man kan jo også vælge bare at købe serienummeret og så får man den jo uden told (med mindre tolderne checker din download) :D

Medlemsavatar
pekka
Medlem
Indlæg: 914
Sted: Kbh V

Indlæg af pekka »

Preben Friis skrev: Software der er købt i USA skal du betale told og moms af. Det kommer på, når pakken skal igennem tolden/fragtcentralen.
"Serial No Only" pr. email skal ikke gennem nogen told/fragtcentral.
Do the math. :wink:
Det anede mig :)
... aka Ebbe Frej
[url=http://www.frej.com]frej[/url] | [url=http://www.myspace.com/ebbefrej]myspace[/url] | [url=http://www.facebook.com/ebbefrej#/clubp ... pisestudio]facebook[/url]

Medlemsavatar
pekka
Medlem
Indlæg: 914
Sted: Kbh V

Indlæg af pekka »

Nogen der ved om denne nye version kan give ballade med træge update'ere, der stædigt holdet fat i Logic 7.2?

... og så står der jo "Auto-Tune 5 requires authorization via iLok USB smartkey". Kan programmet seriøst ikke køre uden eller ér det bare spørgsmål om, at man dermed ikke kan tage sin autorisering med sig til andre computere?
Hvis man absolut skal have en iLok for at køre programmet, kan man så bare købe sådan en fætter her i Aage:
http://www.aage.dk/shoppingsystem/vare.asp?varenr=21995 ... og så virker skidtet?
... aka Ebbe Frej
[url=http://www.frej.com]frej[/url] | [url=http://www.myspace.com/ebbefrej]myspace[/url] | [url=http://www.facebook.com/ebbefrej#/clubp ... pisestudio]facebook[/url]

Medlemsavatar
Benjamin
Medlem
Indlæg: 986
Sted: Islands Brygge

Indlæg af Benjamin »


Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

Ja lad os da endelig forpeste musikbranchen med mere autotune! :evil: :lol:

Ej, det er gas. Jeg har aldrig været stor fan af melodyne... har svært ved at sige hvorfor, det spiller bare ikke rigtig for mig. Autotune synes jeg er super nem og ligetil. Hvad end det er Cher vokal eller bare den éne tone der skal skydes ind i himmelen.

Medlemsavatar
Benjamin
Medlem
Indlæg: 986
Sted: Islands Brygge

Indlæg af Benjamin »

Jamen det kan da være jeg jeg skal slå til nu - det er jo en super pris/det bliver ikke billigere - men det lugter også lidt af en ny lancering fra Antares (en del massive kampagner de seneste måneder).

Jeg må hellere lige igennem budgettet en tur... efter en ferie og køb af guitar og softsynths kan det godt være jeg skulle slå koldt vand i blodet :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Mon de har indset af Melodyne har rykket fra feltet mht. features?

Medlemsavatar
Benjamin
Medlem
Indlæg: 986
Sted: Islands Brygge

Indlæg af Benjamin »

Det lugter i hvert fald af at der skal ske et eller andet - i bedste fald forsøger de at "score" en masse brugere inden lanceringen af det nye Melodyne.

Medlemsavatar
okk
Forum Donator
Indlæg: 117
Sted: Copenhagen

Indlæg af okk »

Jeg kom til at købe den ren panik agtigt fordi de havde skrevet "sidste dag til nedsat pris" agtigt på deres hjemmeside. (audiomidi.com)

Har faktisk været lidt skuffet over den. Jeg havde håbet at midi kontrollen kunne låse tonerne lidt mere resolut, så man kunne lege lidt mere med den kreativt "real time". Den finder nok sin plads på et tidspunkt, og jeg må lære at lytte lidt til demoer før jeg køber...

Jeg må bare lede videre efter noget til at lege med vokal i real time, ligesom "Voice machine" man kunne også lidt med Logic´s "vocal transformer"... En vocoder er nok det der kommer tættest på lige nu.

Ang told og moms så er det fuldt lovligt ikke at betale told af downloads.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Preben Friis skrev:
pekka skrev:Jeg var lige ved at købe den, men kom pludselig i tvivl om:

- hvordan med told i forhold til software købt i USA?
- hvordan med told i forhold til software købt i USA - i forhold til valget mellem "Full Hard Copy/Serial No Only"?
Software der er købt i USA skal du betale told og moms af. Det kommer på, når pakken skal igennem tolden/fragtcentralen.
"Serial No. Only" pr. email skal ikke gennem nogen told/fragtcentral.
Do the math. :wink:
I følge SKATs hjemmeside påhvilker forpligtelsen den udenlandske leverandør. Men jeg er sikker på at de mener "kun ved ydelser", selvom de skriver det i forlængelse af informationen om software.

Der er ikke told & moms på downloadet software.

Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 396
Sted: Kbh. N

Indlæg af pede »

okk skrev:Jeg kom til at købe den ren panik agtigt fordi de havde skrevet "sidste dag til nedsat pris" agtigt på deres hjemmeside. (audiomidi.com)

Har faktisk været lidt skuffet over den. Jeg havde håbet at midi kontrollen kunne låse tonerne lidt mere resolut, så man kunne lege lidt mere med den kreativt "real time". Den finder nok sin plads på et tidspunkt, og jeg må lære at lytte lidt til demoer før jeg køber...

Jeg må bare lede videre efter noget til at lege med vokal i real time, ligesom "Voice machine" man kunne også lidt med Logic´s "vocal transformer"... En vocoder er nok det der kommer tættest på lige nu.

Ang told og moms så er det fuldt lovligt ikke at betale told af downloads.
Mener at have set på youtube at Autotune EFX kan arbejde i realtime.

pede
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Medlemsavatar
Højhus
Medlem
Indlæg: 896
Sted: Herning

Indlæg af Højhus »

pede skrev:
okk skrev:Jeg kom til at købe den ren panik agtigt fordi de havde skrevet "sidste dag til nedsat pris" agtigt på deres hjemmeside. (audiomidi.com)

Har faktisk været lidt skuffet over den. Jeg havde håbet at midi kontrollen kunne låse tonerne lidt mere resolut, så man kunne lege lidt mere med den kreativt "real time". Den finder nok sin plads på et tidspunkt, og jeg må lære at lytte lidt til demoer før jeg køber...

Jeg må bare lede videre efter noget til at lege med vokal i real time, ligesom "Voice machine" man kunne også lidt med Logic´s "vocal transformer"... En vocoder er nok det der kommer tættest på lige nu.

Ang told og moms så er det fuldt lovligt ikke at betale told af downloads.
Mener at have set på youtube at Autotune EFX kan arbejde i realtime.

pede
Fedt nok med et svar på et 3 år gammelt spørgsmål :dollargrin:
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Højhus skrev:
pede skrev:
okk skrev:Jeg kom til at købe den ren panik agtigt fordi de havde skrevet "sidste dag til nedsat pris" agtigt på deres hjemmeside. (audiomidi.com)

Har faktisk været lidt skuffet over den. Jeg havde håbet at midi kontrollen kunne låse tonerne lidt mere resolut, så man kunne lege lidt mere med den kreativt "real time". Den finder nok sin plads på et tidspunkt, og jeg må lære at lytte lidt til demoer før jeg køber...

Jeg må bare lede videre efter noget til at lege med vokal i real time, ligesom "Voice machine" man kunne også lidt med Logic´s "vocal transformer"... En vocoder er nok det der kommer tættest på lige nu.

Ang told og moms så er det fuldt lovligt ikke at betale told af downloads.
Mener at have set på youtube at Autotune EFX kan arbejde i realtime.




pede
Fedt nok med et svar på et 3 år gammelt spørgsmål :dollargrin:
hader når det sker!! :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Nyt svar