sonnox group buy muligt?

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Medlemsavatar
fjolle
Forum Donator
Indlæg: 1369
Sted: Amsterdam

sonnox group buy muligt?

Indlæg af fjolle »

Gik og funderede lidt og skrev til sonnox:
It would be better to purchase the 6 plug-ins and register to one iLok account to get the 40% discount. Then the 3 users each have an iLok, and one person could control the iLok account, by moving licences between the iLoks according to who needs each plug-in.
så det lyder jo til at det kunne lade sig gøre (også mere end 6 plugins self).

Altså hvis jeg har forstået det rigtigt: En person køber alle plugs og overfører via iLok (kan det gøres fra ilok's side?) til de forskellige?

Medlemsavatar
Regin
Forum Donator
Indlæg: 102
Sted: Hammel

Indlæg af Regin »

ang ilok, så kan man godt overføre licenser fra en ilok konto til en anden. Der er dog en hage ved denne metode. Det koster $25 for hver licens du overfører.

Som jeg læser teksten så er deres bud at man registrerer en konto med alle iloks og så fordeler dem på de forskellige iloks.
the medium is the message

Medlemsavatar
fjolle
Forum Donator
Indlæg: 1369
Sted: Amsterdam

Indlæg af fjolle »

Regin skrev:ang ilok, så kan man godt overføre licenser fra en ilok konto til en anden. Der er dog en hage ved denne metode. Det koster $25 for hver licens du overfører.

Som jeg læser teksten så er deres bud at man registrerer en konto med alle iloks og så fordeler dem på de forskellige iloks.
men hvis du bare er ude efter f.eks et enkelt plugin er 40% rabat væsenligt mere end 25$, så det kan jo egenligt godt lade sig gøre :)

Medlemsavatar
Delax
Forum Donator
Indlæg: 3640
Sted: København

Indlæg af Delax »

Jeg tror bestemt ikke at Sonnox besparelsen på flere plugins er tiltænkt gruppe køb. Det er da alt for besværligt at splitte licenserne op efterfølgende og de fleste firmaer tager stilling til hver enkelt licens-transfer-sag individuelt og manualt. Ingen tvivl om at Sonnox pluginsne er nogle af de bedste på markedet, hvis man går efter ufarvet lyd, og man er seriøst godt kørende med deres Elite Bundle.

Jeg kan ikke forestille mig at Sonnox går med til at overfører 5 plugins til 5 forskellige nye ejere med hver deres iLok. Det kan de ikke se som andet end udnyttelse og misbrug af deres rabatordning.
Plugin presets @ https://www.16sounds.com/
.NET Development @ http://www.dotbuch.net/

Nyt svar