Rockwool A- pladebatts 10

Her kan du deltage i gruppekøb for at spare penge.
Nyt svar
Medlemsavatar
murergobben
Medlem
Indlæg: 341
Sted: Valby

Rockwool A- pladebatts 10

Indlæg af murergobben »

Hej, jeg har planer om at købe 1 palle rockwool A-pladebatts 10 af dimensionerne 1000x600x100. Prisen er 169 pr. pakke ved køb af 1 palle når man køber det ved billigbyg.dk Jeg får kun brug for 10 pakker så der vil være resterende 6 i overskud så ville høre om der var nogen der var med på den? Jeg bor på stærevej i kbh. Nv.
Mvh.
Ha ha ha ha!

Medlemsavatar
Morten Pilegaard
Medlem
Indlæg: 276
Sted: København

Indlæg af Morten Pilegaard »

Hej!
Hvad er normalprisen?
Jeg er sikkert frisk. Vender lige tilbage.

De bedste hilsner,
Morten.

Medlemsavatar
murergobben
Medlem
Indlæg: 341
Sted: Valby

Indlæg af murergobben »

Lyder fedt :)
Jeg har søgt og ringet rundt en masse steder og infoen omkring produktet har været ret sparsommelig. Det er det eneste sted jeg lige har kunnet finde som har det. Ved ikke hvad prisen før har været på terræn batts men synes det ser rimeligt ud hvis man går efter en lidt højere densitet.
Mvh.
Ha ha ha ha!

Medlemsavatar
murergobben
Medlem
Indlæg: 341
Sted: Valby

Indlæg af murergobben »

Var inde hos stark og tjekke prisen i går og der lå den på 210 pr. pakke
Mvh.
Ha ha ha ha!

Default avatar
aage
Medlem
Indlæg: 131

Indlæg af aage »

hvis det er støbebatts (altså hårde plader) kan de ikke købes i løse pakker, men kun pallevis. Blot info til jer der overvejer køb kontra pris.

Jørgen

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Er interesseret, men bor i Kolding. Det bliver vel næsten for besværligt at arrangere...

Medlemsavatar
murergobben
Medlem
Indlæg: 341
Sted: Valby

Indlæg af murergobben »

Er desværre selv sprunget fra da der ikke var nogen der skrev tilbage, købte nogle terrænbatts i stedet som også fungerer upåklageligt. De skulle kunne fåes rundt omkring og rent densitets mæssigt skulle terrænbatts være mere massive.
Ha ha ha ha!

Medlemsavatar
Claus Flid
Forum Donator
Indlæg: 3751
Sted: Slagelse(DK)

Indlæg af Claus Flid »

aage skrev:hvis det er støbebatts (altså hårde plader) kan de ikke købes i løse pakker, men kun pallevis. Blot info til jer der overvejer køb kontra pris.

Jørgen
Hos XL i Slagelse har jeg købt løse pakker flere gange.. husker ikke prisen men vil gætte på 2-300kr pr pakke med 10 bats i hver.
-\\-Claus Flid-//-
http://www.NexusEvent.dk

Default avatar
havefreak
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af havefreak »

Nej, det er for langt væk at hente dem i Kbh.

Medlemsavatar
Torben Scharling
Medlem
Indlæg: 216
Sted: Amager

Indlæg af Torben Scharling »

murergobben skrev:Er desværre selv sprunget fra da der ikke var nogen der skrev tilbage, købte nogle terrænbatts i stedet som også fungerer upåklageligt. De skulle kunne fåes rundt omkring og rent densitets mæssigt skulle terrænbatts være mere massive.
øv bøv så først tråden nu, ellers var jeg frisk. Hvilke/hvor købte du dine?

Nyt svar