Tilbydes: Fast job i Herlev

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Medlemsavatar
jakobsvin
Medlem
Indlæg: 101
Sted: Frederiksberg

Tilbydes: Fast job i Herlev

Indlæg af jakobsvin »

Jeg faldt lige over denne annonce, og tænkte at der måske kunne være nogle intereserede herinde. Samtidig frygter jeg lidt at man kunne løbe lidt ind i den samme situation som Luny Tune herfra forumet har skrevet om på aage.

Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator
Indlæg: 7049
Sted: Snekkersten

Indlæg af Luny Tune »

Tja...men ideen er jo god. Og så kan man jo tage jobbet og mosle på for at få den gode ide ført ordentligt ud i livet.

Der er ingen tvivl om at der vil komme et tidspunkt hvor der vil blive lagt op til at studiet åbnes for flere kunder udefra og da vil det nok kræve en del styrke at afholde sig fra det, men jeg synes personligt det må være i både musikmiljøets og undervisningens interesse at de unge skubbes ud i livet og møde de nye udfordringer dér. Studiets opgave må være at ruste eleverne så godt som muligt, men jeg synes (som jeg også fornemmer er ånden i annoncen) at fokus må være at det er studiet og tekniker- og producerspirerne der skal være afgrøden og at klubbands og så videre er prøvekludene. Og så vil det i mine øjne bare være kanonfedt hvis der bliver så meget krudt på og så godt potentiale i det at bandsene får sig nogle fede demoer ud af det, og bliver der lavet kommercielle albums derude kan jeg heller ikke se noget galt i dét så længe det er i klubregi det foregår. Noget mere "Vesterbro Ungdomskor" vil være super!

Men ligesom at Hr. og Fru Jensen heller ikke bare kan komme stavrende med deres børn ned i klubben og få dem passet så bør der være nogle kriterier der skal opfyldes for at kunne benytte faciliteterne.

Anyways, det er jo bare min mening. Vi lever i et demokrati og hvis andre synes jeg er forkert på den så kan jeg jo bare sidde og flæbe over det for mig selv. :)
SnakeRock - PickYourPriceMastering
Citat Bryla: "Noget jeg absolut ikke er fortaler for er våben, narko og NI's Akoustik Pianos."

Nyt svar