Sangundervisning til 250kr/timen tilbydes i København

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Default avatar
LizbetH
Medlem
Indlæg: 2
Sted: Valby

Sangundervisning til 250kr/timen tilbydes i København

Indlæg af LizbetH »

SANG

Som underviser fokuserer jeg altid på elevens egne ønsker og niveau. Uanset, om du er erfaren eller nybegynder, når det kommer til at synge, så vil jeg hjælpe dig til at blive en bedre sanger og performer. Under lektionerne bliver der bl.a. arbejdet på følgende;

Vejrtrækningsteknikker
Tonalitet
Rytmik
Performance
Personligt udtryk
Sang en fuld interaktion mellem krop, åndedræt og sind. Det er heri potentialet ligger i alle til at blive gode sangere. Derfor vil jeg arbejde med flere områder indenfor sang såsom åndedræt, analyse af sangtekster, samt udvikling af dit personlige udtryk.



SANGSKRIVNING

Jeg underviser også i sangskrivning, hvor der bl.a. bliver arbejdet på følgende:

Opbygning af sange
Den kreative process
Lyrik og rim


BETALING

Betaling er 250kr per påbegyndt lektion uanset om det er sang, sangskrivning eller musikteori.

Der betales enten via mobilepay/kontant på dagen til lektionen eller via bankoverførsel, som senest skal stå på min konto én hverdag før lektionen. Man kan enten betale fra gang til gang eller for flere lektioner på én gang. Dog, betaler man altid én lektion forud bortset fra den første lektion.

Aflysning skal ske senest 24 timer før aftalt tidspunkt, uanset om det er pga. sygdom eller flytning. Sker det mindre end 24 timer tager jeg fortsat betaling for lektionen. Sker det rettidigt kan lektionen aflyses eller flyttes til et andet tidspunkt.

I forbindelse med forsinkelse, skal jeg kontaktes hurtigst muligt enten via mail eller telefon. Har jeg intet hørt senest 15 minutter efter lektionens start, er jeg i min fulde ret til ikke at undervise, samt fortsat at tage betaling for undervisningen. Den tid, man er forsinket, får man ikke igen.


ELEVERNE SIGER:

"Lizbet er en medfølende, venlig, kreativ og opmærksom lærer! Hvorvidt du er uerfaren eller en professionel skal hun nok udfordre dig til kernen, men med et smil selvfølgelig! Jeg vil absolut anbefale hende som din næste sanglærer! " - Nicole W., 2013

"Gunrid sang så smukt til hendes konfirmation efter at have taget lektion ved Lizbet. Og indspilningen er klaveret fungerede virkelig godt til sangen." - Louise F., mor til Gunrid, 2014

"Jeg er vild med Lizbets undervisningsstil! Den er afslappet og fyldt med god humor. Hun forstår virkelig at forklare de tekniske elementer på en måde, så du forstår at bruge dem i praksis" - Laura M., 2015

"Sangundervisning ved Lizbet har gjordt, at jeg har meget mere kontrol over min stemme end før. Hun er meget professionel, men forstår samtidigt at skabe et positivt læringsmiljø." - Sandra K, 2015

Lizbet underviser begyndere + lettere øvet uanset alder.

Nyt svar