Lyddesign/Foley/musik tilbydes

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3338
Sted: Roskilde

Lyddesign/Foley/musik tilbydes

Indlæg af the19thbear »

Lyddesign/redigering/Foley/musik tilbydes - computerspil/TV/etc

Det ser ud til at min kalender har lidt huller det næste stykke tid. Det vil jeg gerne lave om på:)

Jeg er Emmy nomineret og MASA-award vindende lyddesigner.

Har arbejdet med Lucasfilm/Disney/Wilfilm/Ja-film/Ghostship Games/Mfl, indenfor animation, live-action, computerspil (også VR og apps).

Jeg søger nye projekter. Intet er for småt eller stort.
En smagsprøve på noget af det jeg har lavet:
http://www.trjaudio.com

:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Default avatar
Rain Beat
Medlem
Indlæg: 12
Sted: Sjælland

Indlæg af Rain Beat »

Hej

Vi er på Roskilde Dampradio er igang med at planlægge nogle undervisnings forløb og workshops i lyddesign og musikproduktion.
Vi har studiefaciliteter og vil gerne benytte de ledige studier aften og evt. nogle weekender til workshops.

Skulle du være interesseret i at undervise, har god erfaring og arbejder med lyddesign og musikproduktion, vil vi være rigtig glade for at høre fra dig, så vi evt. kan aftale et nærmere møde på radioen i nærmeste fremtid

De bedste hilsener
Pia Larsen
Kontakt 4241 1686

Default avatar
Rain Beat
Medlem
Indlæg: 12
Sted: Sjælland

Indlæg af Rain Beat »

Hej

Vi er på Roskilde Dampradio er igang med at planlægge nogle undervisnings forløb og workshops i lyddesign og musikproduktion.
Vi har studiefaciliteter og vil gerne benytte de ledige studier aften og evt. nogle weekender til workshops.

Skulle du være interesseret i at undervise, har god erfaring og arbejder med lyddesign og musikproduktion, vil vi være rigtig glade for at høre fra dig, så vi evt. kan aftale et nærmere møde på radioen i nærmeste fremtid

De bedste hilsener
Pia Larsen
Kontakt 4241 1686

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3338
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Hej. Du har fat i Troels her, og jeg har allerede snakket med Erik:) Jeg arbejeder for Erik allerede med det andet studie-projekt (indspilning).
Sjovt nok er billedet i min avatar taget på kildegården i det studie jeg sad i der.
jeg har som sagt allerede snakket med Erik, og jeg er på projektet. Jeg kan se du også har skrevet til en anden her, måske skulle du snakke med Erik, da jeg tror jeg har besat rollen, og det derfor ikke er nødvendigt at snakke med andre, med mindre i selvfølgelig har brug for flere.

Tak:)

Nyt svar