Displays udskiftes - ingen respons derfor LUKKET

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Default avatar
Qbert

Displays udskiftes - ingen respons derfor LUKKET

Indlæg af Qbert »

Displays udskiftes - eller evt kun lys, i århus området, med mindre gearet ikke er stort og kan sendes eller du kører forbi med mellemrum

Der er mange muligheder idag. Nyt lys foil, nyt display (bedst for det meste), enten LED eller OLed, men OLed er ikke velegnet til grafik der bevæger sig pga scan rate'en. Jeg har det i min E3R men to sider har bevægelig grafik og så opstår 'ghosting' (cursoren hopper tilfældigt rundt i baggrunden når man scroller en værdi med data slideren, ikke noget der i dettte tilfælde gør så meget men visse maskiner er uegnede til Oled som ellers ligner noget fra fremtiden).

LED displays kan være for tykke til nogle ting. Jeg har en del erfaring så fortæl hvad du har og jeg skal sige dig hvad muligheder der er. Også selvom jeg ikke skal lave det for dig. Jeg hjælper gerne med råd uden beregning. Jeg har en del erfaring men der er self. ting jeg ikke kender (men kan så be dig se efter visse ting i den).

Jeg er ikke dyr hvis jeg skal skifte det for dig. Du får en pris først. Oled displays er forholdsvis dyre men ser brand godt ud. Foil er ikke helt billigt mere og så er der spørgsmålet om inverteren er stået af. Derfor er foil ikke et oplagt valg mere. Moderne LED displays er helt anderledes i kvalitet end for 20 år siden og jeg kan få de fleste meget billigt i Kina.

Foil er foil (bagved LCD grafik), men det kan være eneste løsning.

Her er lagt et billede op af et moderne LED display. De holder 20-30 år normalt og hyler ikke. De kan aldrig komme til at hyle da man ikke bruger inverteren hvis der er sådan en. Under dette er et Oled. Lidt uskarpe kanter da billedet er forstørret op og Oleds har aldrig uskarpe kanter.

PM MIG
Vedhæftede filer
SDC12370 disp.jpg
SDC12370 disp.jpg (100.59 KiB) Vist 1319 gange
oled.jpg
oled.jpg (55.77 KiB) Vist 1319 gange

Nyt svar