Alesis HR16 Lydsæt & Displays+ MMT8, D4, DataDisk, QuadraVerb (alle udgaver m. 2 liniers display)

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Brugeravatar
Qbert
Forum Donator
Forum Donator

Alesis HR16 Lydsæt & Displays+ MMT8, D4, DataDisk, QuadraVerb (alle udgaver m. 2 liniers display)

Indlæg Skrevet: 23. jun 2016, 18:36

Alesis HR16 Lydsæt & Displays+ MMT8, D4, DataDisk, QuadraVerb (alle udgaver m. 2 linier display)
Indlæg Skrevet: man aug 17, 2015 14:52
Hej

Nyt liv til din HR16:

Jeg kan tilbyde nye lyd chip sæt til din HR16 A/B trommemaskine (plug-in, ingen lodning), og også nye LED displays der er færdig lavet og 'plug&play' parate.

Jeg har lige nu omkring 20 forskellige sæt med autentiske lyde fra de eftertragtede vintage trommemaskiner fra Japan og USA, også sæt som SID synthesizer chippen fra C64, også mix sæt med flere modeller i et sæt, endvidere sæt med friske nye lyde i den elektroniske genre, eller vintage mix set.

Jeg tager 250kr pr sæt (et sæt indeholder 3 chips (2 lyd chips og en OS (firmware) chip og har nyeste operativ system inkluderet så din ældre HR16 får nyeste firmware (Operativ system) der bland andet indeholder sys-ex dump af memorien. Kan evt sende sættet hvis det er nødvendigt (alm porto). (Installations guide medfølger).

Jeg kan evt. montere for dig hvis det ikke er noget for dig at rode med for et mindre beløb. Spørg mig (jeg kan evt. rense knapper og fixe andre små ting samtidigt for dig. Jeg kender HR og MMT8 maskinenerne ud og ind). De koster kun 60 kr (update 70 nu) at sende frem og tilbage med post dk (en HR u. psu vejer under 2 kg)

Kan give discount hvis du vil have mere end et sæt (de er lette at skifte mellem) Et sæt indeholder 43-52 lyde.

Endvidere har jeg nye moderne LED displays til HR16 A/B, også til dens fætter MMT8 sequenceren.

Disse displays passer også til D4, Data Disk, og alle QuadraVerb (men ikke den nyere model Q2). Jeg har færdig loddet dem så de kan plugges ind af alle på få minutter (Plug&Play :-) Guide medfølger. Pris 175 kr, eller hvis sammen med HR16 eprom sæt er prisen kun 130Kr for et display.

Der er en mindre forskel mellem HR16/MMT8 (disse er ens) og så de andre modeller, så jeg skal vide hvad model det er til så du får det rigtige display.

Jeg har nogle forskellige farver at vælge mellem (dog kun til jeg ikke har flere, jeg har dog kun indtil videre kommet af med et enkelt sæt (til en ven).

(jeg har ikke solgt nogen endnu..)

PM mig.
Vedhæftede filer
SDC12370 disp.jpg
SDC12370 disp.jpg (100.59 KiB) Vist 505 gange

Tilbage til "Ydelser tilbydes"