Akustiske målinger og vejledning - nu også Århus/Østjylland

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Medlemsavatar
ask
Medlem
Indlæg: 123
Sted: København NV

Akustiske målinger og vejledning - nu også Århus/Østjylland

Indlæg af ask »

Konservatorieuddannet lydtekniker/tonemester tilbyder akustisk måling af kontrol- og indspilningsrum, herunder frekvensgang og efterklangstid, samt vejledning om konstruktion og placering af absorbenter til akustikregulering. Normalprisen er 625,-/time incl. moms (500 ex moms), lydmaskinister kan få 20% rabat i foråret, altså 500,- incl moms (400 ex moms).

I starten af maj samt slut-juni til midt-juli er jeg jævnligt i Århus-området, så østjyder er ekstra velkomne da!

Jeg vedhæfter før og efter måling fra et større kontrolrum med et problematisk basområde, som tydeligvis er kommet under kontrol.

Audio Expertise / Ask Kæreby
Rentemestervej 80
2400 København NV

ask@audio-expertise.com
Tlf. 5192 6304
s4 før.tiff
s4 før.tiff (158.5 KiB) Vist 2547 gange
s4 efter.tiff
s4 efter.tiff (132.74 KiB) Vist 2547 gange
Senest rettet af ask fre 22. apr 2016 14:27, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Kommer du til Jylland engang imellem?
Deaktiveret

Medlemsavatar
ask
Medlem
Indlæg: 123
Sted: København NV

Indlæg af ask »

Det sker da, næste planlagte gang er i maj, ellers kan jeg jo tage turen hvis det er en større omgang

Medlemsavatar
eberl42
Medlem
Indlæg: 392
Sted: Djursland

Indlæg af eberl42 »

Jeg er også interesseret hvis du vil komme forbi Djursland.
Maj passer fint, så sig til hvis det passer ind i programmet.
http://www.johannessmed.com
Producer - Kunstner - Musiker

Medlemsavatar
ask
Medlem
Indlæg: 123
Sted: København NV

Indlæg af ask »

Gerne, men lad os holde kontakten - evt kan I "slå jer sammen" hvis det haster, så kunne jeg gøre en tur ud af det.

Medlemsavatar
ask
Medlem
Indlæg: 123
Sted: København NV

Indlæg af ask »

Jeg kommer til Århus i 1. uge af maj hvis I eller andre i regionen skal have målt og vejet?

Medlemsavatar
ask
Medlem
Indlæg: 123
Sted: København NV

Indlæg af ask »

Jeg er på Århus-egnen sidst i juni og nogle uger frem, hvis andre (øst)jyder vil have målt?

Default avatar
Floui
Medlem
Indlæg: 1

Indlæg af Floui »

Hej. Kunne evt. godt bruge dig til lige at måle mit lokale igennem for de værste lydfælder. Lokalet skal primært være godt til at indspille ak. guitar i samt vokal. Kan forstå at hvis der skal mixes seriøst så skal der nærmest bygges totalt om men evt. lidt optimering til dette brug også.
Bor tæt på Ry og lokalet er ca. 22 cm2 stort. Hvad er tidsforbruget ved et sådant besøg?
Du kan evt. ringe 26136071

Medlemsavatar
ask
Medlem
Indlæg: 123
Sted: København NV

Indlæg af ask »

Hej Floui, vi kan lige diskutere det nærmere, men typisk skal der bruges 4-5 timer, dels til målinger, dels til at analysere resultaterne og lave grafer samt komme med løsningsforslag, herunder skitser og materialer. Det gode er du har et pænt antal kvadratmeter til rådighed, så umiddelbart burde vi kunne opnå fornuftige resultater uden det bliver for komplekst/dyrt.
Floui skrev:Hej. Kunne evt. godt bruge dig til lige at måle mit lokale igennem for de værste lydfælder. Lokalet skal primært være godt til at indspille ak. guitar i samt vokal. Kan forstå at hvis der skal mixes seriøst så skal der nærmest bygges totalt om men evt. lidt optimering til dette brug også.
Bor tæt på Ry og lokalet er ca. 22 cm2 stort. Hvad er tidsforbruget ved et sådant besøg?
Du kan evt. ringe 26136071

Nyt svar