Online session stryg til overkommelige priser

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Thesteelydane
Medlem
Indlæg: 3
Sted: Hanoi, Vietnam

Online session stryg til overkommelige priser

Indlæg af Thesteelydane »

Professionel online stryg til en overkommelig pris

Jeg er en professionel violinist/bratschist/arrangør, som efter 10 år i de danske symfoniorkestre pakkede kufferten og flyttede til Vietnam for kærligheden. Fra mit studie i Hanoi leverer jeg nu stryg til sang skrivere, producere, film komponister og mange andre verden over. Mine priser er pt meget overkommelige, et solo take koster 600 Dkr, en hel strygekvartet (multi tracking) kun 1.900 Dkr. Hvis du ikke selv har et arrangement, kan jeg skrive et for dig for kun 1.000 Dkr. Du får mockups undervejs med virtuelle instrumenter, så du er 100 % tilfreds med resultatet inden jeg indspiller det.

Læs mere og book her: http://www.thesteelydanestrings.com

Håber at komme til at samarbejde med dig!

Nicolaj
Online session stryg: www.thesteelydanestrings.com

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Jeg har dig lige i tankerne!
Deaktiveret

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Ej hvor fedt!!!

Vil jeg bestemt benytte på et tidspunkt
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Thesteelydane
Medlem
Indlæg: 3
Sted: Hanoi, Vietnam

Indlæg af Thesteelydane »

Lyder godt, i siger bare til! Min kalender er relativt åben for tiden.
Online session stryg: www.thesteelydanestrings.com

Medlemsavatar
Thesteelydane
Medlem
Indlæg: 3
Sted: Hanoi, Vietnam

Indlæg af Thesteelydane »

Jeg har i øvrigt startet en ny blog med tips om at skrive for strygere. Første post handler om violin/bratsch venstre hånds teknik, og i stedet for at skrive en mur af tekst har keg lavet en lille video. Håber det kan bruges, og hvis man ikke har lyst til at sætte sig ind i alt det her bare for at skrive et stryger arrangement, så kan jeg naturligvis også hyres til det!

Jeg planlægger også at komme ind på chord voicings for strygere, tips til stryger arrangementer generelt, analyser af fantastiske stryger arrangement (både klassisk og pop), såvel som produktions- og mikrofon teknik i forhold til stryg. Men mere om det senere...

http://www.thesteelydanestrings.com/?p=11187
Online session stryg: www.thesteelydanestrings.com

Nyt svar