Visuals til din koncert/DJ Set

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Nordborg
Medlem
Indlæg: 37
Sted: Esbjerg

Visuals til din koncert/DJ Set

Indlæg af Nordborg »

Showcasevideo:
OBS: Denne showcase indeholder klip, som kan virke voldsomme for børn og sarte sjæle (skip 0:45-1:40).

Hej!

Savner du en visuel dimension til dine koncerter eller DJ gigs? Vil du gerne have at dine live-shows skiller sig ud fra mængden? Er du en laptopmusiker som godt er klar over at, det at stå bag en skærm ikke er det mest ophidsende for publikum at se på? Så kan jeg måske hjælpe! Jeg har i nogle år lavet visuals til mine egne projekter, og vil gerne prøve kræfter med at hjælpe andre derude.

I den her video har jeg forsøgt at give eksempler på hvad vi kan lave i tre meget forskellige genrer.

Min baggrund som musiker og komponist, gør at jeg fokuserer meget på rytmik og interaktion mellem lyd og billede. F.eks. kan amplitude styrer effektparametre, eller i andre ord, så kan den lyd bandet frembringer på scenen ændre på det der forgår på skærmen – live. Netop fordi afviklingen er live, så er resultatet aldrig ens.

Vi kan arbejde udfra videoklip og billeder, I selv har optaget eller som vi optager sammen. Jeg kan arbejde udfra jeres ideer og musik og selv finde frem til visuelt materiale. Eller vi kan arbejde med former og farver i stedet for video og billeder. In so many words: mulighederne er mange.

Jeg har ikke nogen fast pris. Først og fremmest kommer det an på hvor meget tid jeg skal lægge i de enkelte projekter. I er selvfølgelig velkomne til at tage video af opførslen, så længe der gives credit, hvis optagelsen bliver offentliggjort.

Kontakt mig på visual@hellophatty.com

Et andet projekt jeg har lavet som er baseret på vampyrfilmen Nosferatu fra 1922:
Anmeldelse af et show hvor jeg brugte visuals (scroll lidt ned til "Nordborg"): http://www.geiger.dk/arkiv/www.geiger.d ... tml?id=425
[color=#4000FF][url]http://www.bandbase.dk/nordborg[/url][/color]

Default avatar
Newphobia
Medlem
Indlæg: 3

Indlæg af Newphobia »

Kæft det er da fedt!

Nyt svar