Vildt tilbud: Professionel musik video til billig pris!

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Default avatar
JonatanHarring
Medlem
Indlæg: 2

Vildt tilbud: Professionel musik video til billig pris!

Indlæg af JonatanHarring »

Tilbud: Professionel musikvideo.. meget billigt!

kbhfilm har fået nyt studie, og derfor skal huslejen betales.
Det betyder at jeg søger bands som gerne vil have lavet en professionel musikvideo til få penge.

De musikvideoer jeg har lavet selv (etc. MLO), og været indenover (etc. Christopher) har været uden betaling, de mere populære kunstnere betaler ofte ikke, da deres navn i sig selv giver værdi til ens portfolio.

Nu har jeg nok i portfolien (musikvideoerne bliver godt nok ikke released før om nogle uger, så de kan ikke ses).
Derfor tilbyder jeg at lave professionelle musikvideoer til bands/kunstnere som endnu ikke har et stort navn, men som gerne vil have en flot musikvideo til at skyde deres karriere i gang.

Prisen er afhængig af tiden jeg bruger på videoen, men er absolut ikke høj fordi at kbhfilm som sagt er nyopstartet, og har brug for alt det arbejde (og penge) vi kan få. Desuden vil videoen blive brugt i vores portfolio, og det siger sig selv at den derfor nok skal blive flot.

En musikvideo kan tage mellem 2 dage og 3 uger (+5-10 dages redigering) at lave, afhængig af om kunstneren allerede har en plan forforforløbet, og et manus.

Hvis det har nogen interesse for dig/jer, er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 2684 8168 eller på mail: jh@kbhfilm.dk, se desuden vores hjemmeside http://www.kbhfilm.dk

Så kan vi tage en snak om vores forventninger over en kop kaffe.

God dag til alle :-)

Venlig hilsen
Jonatan Harring
26848168
jh@kbhfilm.dk

Nyt svar