Hjælp til Universitetsprojekt søges ASAP

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Medlemsavatar
CaecilieSvensson
Medlem
Indlæg: 2
Sted: Aalborg

Hjælp til Universitetsprojekt søges ASAP

Indlæg af CaecilieSvensson »

Jeg læser Art & Technology på Aalborg Universitet og i den forbindelse søger jeg hjælp til mit projekt.

Projektet består af tre metalfugle der ved hjælp af sensorer og andet elektronik skal kunne reagere og interagere med tilskuer.
I den anledning ville jeg også gerne have dem til at tiltrække tilskuere med lyd. Når der ikke er nogen tilstede skal de bare synge almindelige solsortelyde, men når sensorerne aktiveres skal de skifte til at afspille en melodi samplet af solsortelyde til at lyde som melodilinjen fra Beatles "Blackbird".

Jeg har takket være et samarbejde med Aalborg Kommune et budget til lyd på et max. 2000 kroner, men håber virkelig at der sidder en med et lydtalent der udfordring.
Udstillingen er mandag i næste uge, og man kan derfor roligt sige at der er en tight deadline.

Kontakt mig gerne så hurtigt som muligt
[color=#000080]Cæcilie Hjort Svensson[/color]

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Lyder som en sjov idé - måske er jeg langsom, men hvad søger du? Er det "kun" melodien i solsorte version?

Medlemsavatar
CaecilieSvensson
Medlem
Indlæg: 2
Sted: Aalborg

Indlæg af CaecilieSvensson »

Ja, det er nemlig lige det jeg søger - jeg har nogle forskellige lydfiler med solsortelyde, som skal sættes sammen (eller hvad ved jeg) så de lyder som melodien. Tanken er bare at den skal være genkendelig, og at det skal virke som om jeg har forbedret den originale solsortelyd.

Det kunne være super fedt hvis du kunne hjælpe mig.
[color=#000080]Cæcilie Hjort Svensson[/color]

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

PM sendt.....

Medlemsavatar
eberl42
Medlem
Indlæg: 392
Sted: Djursland

Indlæg af eberl42 »

Pm sendt
http://www.johannessmed.com
Producer - Kunstner - Musiker

Nyt svar