Købt: Alesis D4

Køb af udstyr.
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: 2300

Købt: Alesis D4

Indlæg Skrevet: 9. jan 2020, 15:42

Søger en Alesis D4 trommemodul som jeg ved du har liggende i garagen siden du købte den fra ny i 1991.

De plejer at gå til en 300,- las på DBA, så hvis den bare ligger og samler støv, så kan den få nyt liv hos mig.

Måske har jeg noget der kan byttes lige over som du kan få glæde af.
Senest rettet af Graceville 17. jan 2020, 15:52, rettet i alt 1 gang.
[b]Arbejdssøgende[/b] inden for musikundervisning i sammenspil, guitar og sangskrivning, samt inden for social mentoring og misbrugsvejledning
Brugeravatar
Søren Dyhr
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Rødovre

Re: Alesis D4

Indlæg Skrevet: 9. jan 2020, 15:55

Jeg ved at jeg har en sådan en liggende, og du kan få den uden modydelse ... der er bare det at jeg ikke kan komme i nærheden af den før onsdag i næste uge.

--sd
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. jan 2020, 15:55

Det lyder helt fantastisk, Søren!
[b]Arbejdssøgende[/b] inden for musikundervisning i sammenspil, guitar og sangskrivning, samt inden for social mentoring og misbrugsvejledning
Brugeravatar
Søren Dyhr
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 15. jan 2020, 16:44

Graceville skrev:Det lyder helt fantastisk, Søren!

Ja nu har jeg gravet den frem, men lyset tændes ikke i den, givetvis blot noget med en sikring men du må nok lige en tur omkring Peter Hoppe eller Basslab
Brugeravatar
gs-dk
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Indlæg Skrevet: 15. jan 2020, 17:29

Off Topic - men noget der slog mig i forbindelse med annoncen.....Det er sjovt, at tingene efterhånden er så langt nede i værdi, at jeg f.eks. hellere vil beholde min på hylden til en eller anden god gang, hvor den måske kan være sjov at bruge (for det er faktisk en ok maskine). Har det på samme måde med mine AKAI samplere....

Held og lykke med køb - der er også en del på eBay.
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 15. jan 2020, 17:53

Ah ok, tak for svar, det lyder ikke helt omkostningsfrit, mm. den bare skal have ny sikring.

Jeg er ikke helt med. Du vil gerne beholde den?
Brugeravatar
Søren Dyhr
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 15. jan 2020, 18:07

Graceville skrev:Ah ok, tak for svar, det lyder ikke helt omkostningsfrit, mm. den bare skal have ny sikring.

Jeg er ikke helt med. Du vil gerne beholde den?

Nej det er din, hvis du vil!

--sd
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 15. jan 2020, 18:09

Fedt, jeg giver det gerne et skud med at få den til at virke. Kan vi aftale i privat besked mht afhentningstidspunkt og adresse.
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 17. jan 2020, 15:17

Super tak igen, Søren!

Den virker med en anden AC adapter jeg havde liggende.

Den skratter og sprutter og støjer i output, kan være den lige skal igang, men midi-delen virker perfekt, hvilket osse er det jeg vil bruge den til.
Brugeravatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Forum Donator
Sted: DK/SE

Re: Købt: Alesis D4

Indlæg Skrevet: 17. jan 2020, 15:58

Fedt ,... mener den skulle være virkelig god som trigger ,... om ikke andet

Har selv overvejet en ,... og så lave nogen slag-pads med piezo-krystaller til få kroner

Men stop for nye projekter lige nu :-)
/Dub
Brugeravatar
gs-dk
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Indlæg Skrevet: 17. jan 2020, 17:01

Det er derfor, at min ligger på lageret - hvis nu:)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 17. jan 2020, 20:58

Jeps, helt klart til kreative ting.

Der er selvf. stortrommen Har pedal og trigger, hvilket er lidt klodset, så måske noget piezzo i en cigaræske som så trigger, og publikum bliver ellevilde, fordi de ved ikke, hvorfor den cigaræske siger som en slingerland... Eller noget...

Det kunne osse være sjovt at lave noget til tommelfingeren af en art. Måske et felt jeg limer på den akk. guitar. Til lilletromme. Prøvede også noget shakerlyd i Logic Pro X , det lød faktisk ret hæderligt og kan bruges på venstre fod.
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 21. jan 2020, 14:04

Nu er der en til salg i Ålborg til 500,- hvis nogen blev inspireret undervejs.

https://www.dba.dk/lydmodul-alesis-d4-f ... 063053317/

Tilbage til "Købes"