Roland - V-Synth GT (afblæst!)

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Roland - V-Synth GT (afblæst!)

Indlæg af Razmo »

Er på jagt efter sådan en fætter... hvis du har en, så skriv... pris afhænger af stand, men regner med vi ligger et sted omkring de 10.000,- plus/minus afhængig af stand :) ... den skal selvfølgeligt fungere upåklageligt, og uden defekte knapper/pots/sliders/touchscreen/controllere.
Senest rettet af Razmo søn 21. jan 2018 11:55, rettet i alt 3 gange.
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Sådan - det tog lidt tid, men nu kører det. Nok lidt optimistisk pris for den model - men selvfølgelig er det ikke gode tider for hardware:)

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

gs-dk skrev:Sådan - det tog lidt tid, men nu kører det. Nok lidt optimistisk pris for den model - men selvfølgelig er det ikke gode tider for hardware:)
Jeg er villig til at give op til 15k for en i god stand, men så er vi vidst også nået min begrænsning, og den skal være mint i det tilfælde, ellers er min V-Synth v2.0 mere end rigeligt for mig... det ekstra jeg søger i forhold til 1'eren er stort set kun den ekstra polyfoni, samt muligheden for at layer presets... AP syntesen er jeg lidt ligeglad med.

På EBAY ligger de på ca. 12-13k... men så kommer der transport og told/moms oven i... så jeg vil mene at et godt eksemplar i god stand her hjemme må ligge på ca. 12k... og det er i den omegn jeg regner med at prisen ender, og det er helt fint.

Jeg har set dem til salg tidligere for under 10k... men de er vidst steget en smule siden. :)
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Hvis jeg havde andre idéer/alternativer, så ville jeg overveje det:). Jeg har jo også rackversion af den gamle:)

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Der er flere der har en her på sitet, men de fleste er vist meget glade for den synth, så jeg har ingen forventninger om at det lige bliver "overnight" jeg finder en, og jeg bliver sikkert nødt til at ligge og rode med EBAY... det bliver dog først når noget dukker op indenfor EU's grænser, for gider ikke betale en bondegår i told/moms og forsendelse... :D

Men jeg har lavet annoncen her alligevel... man ved jo aldrig om der er nogen der er trætte af deres... eller kommer på andre tanker ;)
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Den er også svær at skille sig af med - vil i alle tilfælde kræve moden overvejelse - og ønske om et alternativ. Jeg har bare ikke haft ordentlig tid til fordybelse endnu og ender desværre ofte i software verdenen, da det gør livet så let:) - og besværligt....

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

gs-dk skrev:Den er også svær at skille sig af med - vil i alle tilfælde kræve moden overvejelse - og ønske om et alternativ. Jeg har bare ikke haft ordentlig tid til fordybelse endnu og ender desværre ofte i software verdenen, da det gør livet så let:) - og besværligt....
Fordybelse.... netop... det har jeg savnet i de snart 30 år jeg har hoardet... og det er netop derfor jeg nu har valgt kun at ville have EEN synth... V-Synth... helst GT pga. polyfonien... og KUN den... så kan jeg nemlig netop fordybe mig i den og blive en "V-Synth Jedi Master!" ... i stedet for at skulle sprede fokus ud over en hulens masse maskiner... det tiltaler mig meget.

Så jeg må bare vente til der er en der vil sælge mig en GT'er :) ... Get a V-Synth GT I must! :dollargrin:

Software tør jeg ikke begå mig i... jeg ved at jeg ville have hundredevis af flere muligheder via software, end med GT'eren... den er trods alt fra 2006, det er en mere end ti år gammel synth... men tanken om bare at have den, og holde mig til den og intet andet er bare vejen frem for mig, til at få lavet noget musik... frem for at hoarde, lave editorer og rode med mixere, MIDI kabler en masse osv... gider det ikke mere... been there, done that... no more! :)
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Og Fugmann har lige været her og hentet REV2'eren... så jeg er klar til køb, så snart en sælger dukker op :D
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

15.000,-??? Min er fuldstændig mint, original emballage, manualer und alles... uha.... Det ville nærmest betyde, at mine kvaler med Skattefar er så godt som klaret...

Jeg skal nok lige tænke lidt over det....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Nicolai skrev:15.000,-??? Min er fuldstændig mint, original emballage, manualer und alles... uha.... Det ville nærmest betyde, at mine kvaler med Skattefar er så godt som klaret...

Jeg skal nok lige tænke lidt over det....
Ja... hvis den er absolut MINT stand, så giver jeg gerne 15k for den Nicolai... det er den sidste synth jeg leder efter... skal ikke have mere efter den (og jeg mener det, selv om jeg godt ved i småfniser nu :D ) ... PLUS at du har mulighed for at levere den, for jeg har ikke kørekort, og ingen der kan køre for mig :) ... jeg har dog først alle 15k næste måned... lige pt. kan jeg klare de 13k... resten må vente, hvis du er interesseret :)
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Jeg er lige med skolen på ski i Østrig. Hvad gør man ikke for penge :) Vi holder kontakten....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

Nicolai skrev:Jeg er lige med skolen på ski i Østrig. Hvad gør man ikke for penge :) Vi holder kontakten....
Det gør vi :)
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Indlæg af fugmann »

Nicolai skrev:15.000,-??? Min er fuldstændig mint, original emballage, manualer und alles... uha.... Det ville nærmest betyde, at mine kvaler med Skattefar er så godt som klaret...

Jeg skal nok lige tænke lidt over det....
[emoji4]


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Nyt svar