Boss Katana (er fundet)

Køb af udstyr.
Brugeravatar
Kiholm
Tekniker
Tekniker
Sted: København

Boss Katana (er fundet)

Indlæg Skrevet: 24. jan 2020, 12:55

Jeg søger en Boss Katana (helst 50’eren) i hovedstadsområdet (Sjælland kan også gå an). Tænker omkring de 1000 kr, hvis det rigtige tilbud er der. Ser frem til at høre fra jer :)
Brugeravatar
Kiholm
Tekniker
Tekniker

Re: Boss Katana (er fundet)

Indlæg Skrevet: 24. jan 2020, 14:56

Nå det endte med at gå rigtig hurtigt. Forstærkeren er fundet :)
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: 2300

Indlæg Skrevet: 24. jan 2020, 15:05

Off topic så:

Er nysgerrig på, hvorfor den er attraktiv. Har osse hørt meget godt fra guitarister om den.

Kigger selv lidt på en Roland Cube 40 eller 60, som vistnok er i samme kategori.
[b]Arbejdssøgende[/b] inden for musikundervisning i sammenspil, guitar og sangskrivning, samt inden for social mentoring og misbrugsvejledning
Brugeravatar
Kiholm
Tekniker
Tekniker

Indlæg Skrevet: 25. jan 2020, 10:10

Nu er jeg blot hobby guitarist, så skal bare bruges til lidt hygge jam derhjemme samt en optagelse eller 2 i ny og næ. Jeg kiggede på denne samt Fender Mustang GT-serien og Marshall Code. Grunden til netop disse, er det hele er samlet i en boks. Det er klar det lydmæssigt aldrig vil være det samme som en fed amp med en masse pedaler, men der er godt nok mange muligheder og virkelig meget value for money til dem som gerne vil have det samlet ét sted. Også er det super fedt, at der er software muligheder, som gør platformen hele tiden udvikler sig. Håber det svarede på dit spørgsmål :)
Brugeravatar
Kiholm
Tekniker
Tekniker

Indlæg Skrevet: 25. jan 2020, 10:11

Og hvorfor er denne attraktiv ift konkurrenterne? Personligt synes jeg den lydmæssigt lød federe end de andre efter at glo en masse youtube video’er og teste den af
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: 2300

Indlæg Skrevet: 25. jan 2020, 11:05

Det giver god mening. Den bliver tit anbefalet på facebookgruppen Danske Guitarister sammen med Cube.

Jeg spekulerer lidt på det selv, men tror jeg slår en del fluer ihjel i et hug ved at købe en aktiv monitor, eller to, da jeg i forvejen har en del software og hardware jeg er glad for og de kan bruges i andre sammenhæng. Nå, nu stopper jeg det GAS-rudimentering.
[b]Arbejdssøgende[/b] inden for musikundervisning i sammenspil, guitar og sangskrivning, samt inden for social mentoring og misbrugsvejledning

Tilbage til "Købes"