Novation Peak

Salg af udstyr.
Brugeravatar
Peter Larsen
Kaffedreng
Kaffedreng

Novation Peak

Indlæg Skrevet: 11. jul 2019, 12:19

Hej folkens.
Sælger en fabriksny PEAK synthesizer i uåbnet original transport papkasse :oops: . Kan levere i Kbh og omegn fredag - tirsdag.
Pris 8500,-
Brugeravatar
Peter Larsen
Kaffedreng
Kaffedreng

Re: Novation Peak

Indlæg Skrevet: 14. jul 2019, 12:38

Jeg kommer med jævne mellemrum til Københavns området, og foretrækker at levere personligt. Den er købt i slutningen af 2018, og har siden været opbevaret tørt og røgfrit - først i Nordsjælland, og nu altså på Bornholm. Jeg kan selvfølgelig “un-boxe” den, og tjekke den ud, og bruge den for 1000,- ned i pris, men.......så risikerer jeg højst sandsynligt ikke at ville slippe den :lol:
petal
Røvballemusiker
Røvballemusiker
Sted: Kbh V

Indlæg Skrevet: 16. jul 2019, 14:49

Jeg bliver nødt til at spørge om, hvorfor du ikke har pakket den ud og leget med den?

Personligt ville jeg have det som en teenage-dreng, med kun én hæmning tilbage - jeg ville spørge om lov først ;)

PS.
Har du stadig kviteringen?
Brugeravatar
Peter Larsen
Kaffedreng
Kaffedreng

Indlæg Skrevet: 16. jul 2019, 20:30

Jeg investerede i en del nyt udstyr sidste år, men fik så pludselig mere at se til end forventet. Oven i det, en del udfordringer med nyt job, ny landsdel og masser af pendleri. Jeg har forskelligt udstyr, som bare står og er pakket ned, og venter på at jeg får tid til at fordybe mig i det.....eller andre gør :shock: Kvittering fra Thomann er fra d.7/12 2018.

Tilbage til "Sælges"