Access Virus A (med rackører) [Solgt]

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Access Virus A (med rackører) [Solgt]

Indlæg af KristianNielsen »

Hey guys,

Jeg skal have byttet lidt ud i mit synth-arsenal, og da jeg ikke har hverken rack-plads eller ledige I/O's til flere synths, må jeg sælge lidt ud i det jeg har. Turen er dermed kommet til min ellers elskede Virus A.

Jeg er anden ejer, og den fremstår mere eller mindre så pænt som en brugt synth overhovedet kan. Ingen ridser eller lignende - ligner nærmest at den er taget direkte ud af æsken.

Det er mest af alt stadig en føler, så er ikke desperat for at komme af med den.

Edit: Solgt :)
Senest rettet af KristianNielsen søn 3. nov 2019 14:07, rettet i alt 3 gange.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Det er sgu stadig en fed synth. Købte selv én brugt her på Lydmaskinen sidste år. Anbefales :-)


Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Er det OK at spørge lidt ind til den? Hvad syntes du den er særligt fed til?

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Du spørger bare :)

Synes den er ret god, all-round. Har både brugt den til mid-range-bass lyde, brassy lyde, pads og leads.

Derudover er den også super god til mere rave-agtige lyde, men det har jeg ikke rigtig selv brugt den til :)

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

En anden bonus ved synthen er, at den har 3x stereo outputs, så du kan bruge 3 “instances” med forskellige lyde på samme tid :)

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

BUMP.

Kunne potentielt også være interesseret i andre synths (med mange knapper), hvis folk ville foretrække at bytte.

Medlemsavatar
Nicolai  
Forum Donator
Indlæg: 2680
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Mike-air skrev:Er det OK at spørge lidt ind til den? Hvad syntes du den er særligt fed til?
Jeg tillader mig lige at komme med et lille indspark. Dog basseret på min Virus Rack, som jo egentlig er en mellemting ml Virus A og Virus B i en 1U sag. Jeg synes fabriks-presets generelt er hårde, rave, techno osv i forhold til andre VA fra den periode. Særligt NordLead der bar mere præg af vintage lyde, blødere brass, Juno, Prophet efterligninger. Men den kan virkelig det hele. Lidt tweaks her er der og den shiner. Og så er lydkvaliteten meget meget høj, lydene lyder på en eller anden måde mere “færdige” og “producerede” i forhold til datidens Nord, JP-8000 og AN-1x. Selvfølgelig båret af ganske gode Interne FX....
Senest rettet af Nicolai lør 19. okt 2019 21:13, rettet i alt 1 gang.
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]



Nyt svar