Vurdering af Vestax PMC 05 pro III

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
Tue_Ing
Medlem
Indlæg: 1
Sted: Aarhus

Vurdering af Vestax PMC 05 pro III

Indlæg af Tue_Ing »

Hej,
Dette er ikke så meget en salgsannonce, som et forsøg på at blive klogere på værdien af Vestax PMC 05 pro 3, med henblik på et evt. salg.
Jeg er usikker på om mit indlæg ligger inde for forummets retningslinjer - hvis ikke, beklager jeg meget og sletter det straks :)

Men altså, jeg har en Vestax PMC 05 pro 3 mixer jeg købte for 14 år siden, med en drøm om at lære at scratche - det lykkedes dog aldrig og siden da har den primært fungeret som RIAA-forstærker mellem min pladespiller og et gammelt stereoanlæg, hvorfor den heller ikke er ret slidt selvom den har nogle år på bagen.
Vestax PMC 05 Pro 3
Vestax PMC 05 Pro 3
IMG_2443.JPG (1.89 MiB) Vist 299 gange
Da jeg ikke er så meget inde i 'salg af brugt DJ-udstyr', ville jeg lige høre mig ad inden jeg sætter den til salg. Dels for ikke at sætte prisen urimeligt højt, men samtidig fordi jeg kan se at den er til salg på amazone og ebay til ml. ~ 1700 og 3300 kr (brugt). Jeg har ikke kunne finde noget tilsvarende til salg på danske salgssider.

Håber i har lyst til at hjælpe mig med en vurdering.

Mvh
Tue

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

250 - 500

De havde en til 300 hos brink elektronik

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

bredal187 skrev:250 - 500

De havde en til 300 hos brink elektronik

Hold da kæft man, koster de ikke mere??? Altså nu ved jeg godt at de ikke er supersamurai ift. f.eks. Eclere og Rane, men stadig, det er da en arbejdshest, og endda en gammel klassiker:) Men ja, det giver vel god mening med alt det udstyr der bliver spyttet ud på DJ fronten, bare lidt synd og skam

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Det er en klassiker, men den kan intet i forhold til de nye og den er ikke klassisk nok til at have prisen som de gamle.

Selv SH-1200 står kun til 300 - 500
1511347668_9209.jpg
1511347668_9209.jpg (259.81 KiB) Vist 214 gange
Den gamle Jazzy Jeff mikser kan tilgengæld godt skrabe lidt penge ind. Ikke det vilde, men et pænt beløb.

s-l1600.jpg
s-l1600.jpg (159.48 KiB) Vist 215 gange
[/size]

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Damn jeg har en PMX 2er til at ligge et sted- hvad mon sådan en fætter er værd?

Nyt svar