SOLGT Roland MC909 Sælges

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

SOLGT Roland MC909 Sælges

Indlæg af Gothi »

Hej igen lydmaskinen

SOLGT!

Så røg min MC909 til salg igen, da jeg skal have mønt til en Korg Karma. PRIS: 3500 kr

RESERVERET TIL 31/8

https://www.dba.dk/annonce/1047136943/k ... ng/?ft=eyi

Min MC er udvidet til max ram på 272 Mb og der følger et ekstra Smart Media kort med på yderligere 128 MB. Man kan også gemme direkte på computer via usb kabel. Derudover er den udvidet med XV-kortet ”Dance”, der indeholder lyde, som kun MC909 har adgang til og mere end fordobler antallet af waveforms; 1400+ . Den har 16 parters lydmodul, som man kan konvertere til interne synths/tromme-kits eller bruge til at kontrollere eksternt midi gear. Lydmodulet er af XV-typen med 4 tone rompler struktur + diverse filtre. God adgang til lydkontrol fra frontside og dens filter cut off og resonans knapper sender også til samme midi adresse, som mange klassiske og nye Roland moduler har, så de kan kontrolleres fra MC909 til en vis grad. Sequenceren er pattern baseret, kan gemme 1,4 millioner midi events pr. set og man kan indspille live, pr. step sequencer eller xox-metoden, som kendetegner programmeringen af maskiner såsom 808, 909, 707. Og der er mere endnu, såsom to twin beam controllere, turntable emulation med auto-stræk af samples. Et hjemmelavet Vintage sound set medfølger med fx moog basser og Blade Runner leads.

Prisen er fast, men jeg bytter naturligvis gerne med en Korg Karma. Ved forsendelse dækkes udgifter af køber og ellers kan den hentes i Sorø by eller på Sorø station efter aftale.

Bedste Hilsner
Henrik
Senest rettet af Gothi fre 31. aug 2018 19:46, rettet i alt 2 gange.

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Jeg har en Korg Karma som jeg ikke bruger specielt meget og derfor godt kunne være interesseret i at sælge. Jeg skal dog ikke bruge en MC909, men kunne godt bruge et Komplete Kontrol 61 keyboard fra Native. Så hvis nogen har sådan et, men mangler en MC909, kunne det være vi kunne handle.

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Sådan en kontroller har jeg desværre ikke, men hvis og når pengene kommer fra MC909, er jeg selvfølgelig interesseret i din Korg Karma. Jeg tænker at du kan sende mig et prisforslag via personlige beskeder, hvis du gerne vil sælge. Dit forslag lyder ellers som noget af en bytte fest. Det kunne være sjovt, hvis det kunne lade sig gøre.

Medlemsavatar
makrel
Medlem
Indlæg: 78
Sted: foran en masse knapper

Indlæg af makrel »

Clemme skrev:Jeg har en Korg Karma som jeg ikke bruger specielt meget og derfor godt kunne være interesseret i at sælge. Jeg skal dog ikke bruge en MC909, men kunne godt bruge et Komplete Kontrol 61 keyboard fra Native. Så hvis nogen har sådan et, men mangler en MC909, kunne det være vi kunne handle.

Jeg har en sæk næsten friske æbler i bytte for en Kontrol 61 hvis vedkommende evt ikke har brug for en MC eller Karma
hej hej

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

makrel skrev:
Clemme skrev:Jeg har en Korg Karma som jeg ikke bruger specielt meget og derfor godt kunne være interesseret i at sælge. Jeg skal dog ikke bruge en MC909, men kunne godt bruge et Komplete Kontrol 61 keyboard fra Native. Så hvis nogen har sådan et, men mangler en MC909, kunne det være vi kunne handle.
Jeg har en sæk næsten friske æbler i bytte for en Kontrol 61 hvis vedkommende evt ikke har brug for en MC eller Karma
Nu begynder det at lyde som noget, der kunne blive kompliceret, men så længe jeg ender op med Korg Karma og ikke æblerne, er jeg da stadig frisk :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Som bonusinfo, der helt klart må tilføje værdi til MC-909’en, så har undertegnede lavet flere af de indbyggede patterns for Roland i Japan.

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Holger skrev:Som bonusinfo, der helt klart må tilføje værdi til MC-909’en, så har undertegnede lavet flere af de indbyggede patterns for Roland i Japan.
Ups! Heriblandt mange af de 90er dance lyde og rytmer, som var ved at tage livet af mig, og som jeg har brugt måneder på at få til at lyde mere synh pop, kraut rock og industrial orienteret? :shock: :dollargrin: Joo...smag og behag kan jo ikke diskuteres, siger kloge Aage, men du har i så fald kostet mig nogle arbejdstimer. Men derudover lyder det som om du har haft en fornem tjans og fået en på opleveren, så lidt misundelig kan man da godt blive 8-)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

HSkovlund skrev: Ups! Heriblandt mange af de 90er dance lyde og rytmer, som var ved at tage livet af mig, og som jeg har brugt måneder på at få til at lyde mere synh pop, kraut rock og industrial orienteret? :shock: :dollargrin:
That's me!

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Holger skrev:
HSkovlund skrev: Ups! Heriblandt mange af de 90er dance lyde og rytmer, som var ved at tage livet af mig, og som jeg har brugt måneder på at få til at lyde mere synh pop, kraut rock og industrial orienteret? :shock: :dollargrin:
That's me!
Støjspreder :dollargrin:

Nyt svar